Kysymys otsikossa
Milloin totuus selviää?
133
4564
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä totuus?
- Anonyymi
Totuus minusta ja muista kohteista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus minusta ja muista kohteista
Olen melko varma, että eräällä roskasakilla on ollut muitakin targetteja, eli mm niitä jotka eivät ole beelsebubeille kumarrelleet tai olleet liian vahvoja kiristykseen ja lahjontaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen melko varma, että eräällä roskasakilla on ollut muitakin targetteja, eli mm niitä jotka eivät ole beelsebubeille kumarrelleet tai olleet liian vahvoja kiristykseen ja lahjontaan
Joillekin huomionkipeille riittää kehut ja siksbäkki donitseja halpaa horausta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta noin käyttäytyvästä ihmisestä ei ole kyse tässä tilanteessa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta noin käyttäytyvästä ihmisestä ei ole kyse tässä tilanteessa
Ookoo. Toivon, että totuus selviää mistä ikinä on kyse. Usein käy niin, että nämä muista henkilöistä valehtelevat jää luuppiinsa sutimaan ja todistelemaan itseään vaikka ravat on jo housuissa
- Anonyymi
Odottele ihan rauhassa. Saattaa tulla aika tuntuva paukku ja julkinen sellainen
- Anonyymi
In your rotten faces and up in arses of😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
In your rotten faces and up in arses of😏
Eli siis oi kyllä kyllä
- Anonyymi
Hyvin pian.:)
- Anonyymi
Mikä on hyvin pian?
- Anonyymi
Olet ainoa. Ainoa laatuaan.
- Anonyymi
En usko, että olen ainoa
- Anonyymi
Ihanko laatuyksilö? 😉
- Anonyymi
Totuus on siellä jossain, out there…
- Anonyymi
Siellä mökillä se totuus näkyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten,kun gubbe o on kaltereitten takana! Kerkiää tuhota uhrinsa koko elämän kavereineen!
Turvapaikka pitäis saada uhrille! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas,ihanko totta! Olitteko sun mökillä vai vuokra mökillä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten,kun gubbe o on kaltereitten takana! Kerkiää tuhota uhrinsa koko elämän kavereineen!
Turvapaikka pitäis saada uhrille!Ei sitä enää ole mulle ainakaan.
se tuli huomattua kun joku jätti yksin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas,ihanko totta! Olitteko sun mökillä vai vuokra mökillä?
En ymmärrä tätä mökki hommaa yhtään.
Ei ainakaan omalla kohdalla liity mitenkään mikään mökki asiaan.
- Anonyymi
Totuus mistä tiedätkö edes mistä kaikedta ihmisille valehdellaan on valehdeltu
- Anonyymi
En tiedä kaikkea, mutta minun koko elämästäni ja persoonastani on ainakin valehdeltu
- Anonyymi
No jonkinnäköinen sapluuna voi olla kun aina joku pulauttaa jotain. Siis yleisesti ottaen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä kaikkea, mutta minun koko elämästäni ja persoonastani on ainakin valehdeltu
Voi kyynel...... itsesääliä.. katsokaa minua... katsokaa kuinka minua on niin vitun väärin kohdeltu... Näätkö miten alkaa huomio kääntyä nyt tähänkin kommenttiin, kun haen tällä kommentilla ihmisten huomiota. Sinä teet sitä samaa. Olet huomion kipeä ja vaadit, että ihmiset säälii sinua samalla taka-ajatuksenasi laittaa se joku sinua kiusannut maahan. Eli olet typerä. Todellakin pelkkä huomion kipeä etkä ajattele olevasi millää tavalla väärässä missään mitä teet. Kaikkien muiden teot ovat sitä väärää ja pahaa. Jos osaisit lopettaa niin kaikki päättyisi iloisesti, mutta et lopeta ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi kyynel...... itsesääliä.. katsokaa minua... katsokaa kuinka minua on niin vitun väärin kohdeltu... Näätkö miten alkaa huomio kääntyä nyt tähänkin kommenttiin, kun haen tällä kommentilla ihmisten huomiota. Sinä teet sitä samaa. Olet huomion kipeä ja vaadit, että ihmiset säälii sinua samalla taka-ajatuksenasi laittaa se joku sinua kiusannut maahan. Eli olet typerä. Todellakin pelkkä huomion kipeä etkä ajattele olevasi millää tavalla väärässä missään mitä teet. Kaikkien muiden teot ovat sitä väärää ja pahaa. Jos osaisit lopettaa niin kaikki päättyisi iloisesti, mutta et lopeta ikinä.
Todella häijy kommentti ottaen huomioon tilanteeni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Todella häijy kommentti ottaen huomioon tilanteeni.
Auta ymmärtämään tilannetta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kiusaa ketään, en edes niitä jotka minua kiusaavat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ymmärrä. Aikuiset ihmiset, jotka kiusaavat muita.
Lapsetkin opetetaan ottamaan muut ihmiset huomioon.
Mikä projekti kyseessä ja ketä sen on aloittanut?.
Pitäisi jo alkaa ymmärtämään ja alkaa katselemaan maailmantilannetta. / Sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se onkin muuten jännä ilmiö, että jotkut ottaa elämäntehtäväkseen kertoilla muista asioita käyttäytymisestä, tekemisistä ja elämäntyyleistä lähtien. Usein näihin tarinallisuuksiin lisätään jotain sentimentaalista soopaa mikä tekee näistä väitteistä muka niin henkilökohtaisen suhteessa esimerkiksi aivan uppo-outoihin henkilöihin. Eihän se muuten niin ns tehokasta ole, ellei saada aikaan mielikuva, että tämä koskee ”meitä” kaikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Olet huomion kipeä ja vaadit, että ihmiset säälii sinua samalla taka-ajatuksenasi laittaa se joku sinua kiusannut maahan.” Mikä siinä olisi sitten vikana arvon puupää, että tällainen kiusaaja laitettaisiin maihin? Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei taida olla sinun asia, tämäkään. Sivusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tässä on ennenkin eletty ilman luisevia kuspäitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
” Olet huomion kipeä ja vaadit, että ihmiset säälii sinua samalla taka-ajatuksenasi laittaa se joku sinua kiusannut maahan.” Mikä siinä olisi sitten vikana arvon puupää, että tällainen kiusaaja laitettaisiin maihin? Sivusta
Koska luulempa, että tämä aloittaja kyttää itse tätä ns... Kiusaajaansa eikä toisinpäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se onkin muuten jännä ilmiö, että jotkut ottaa elämäntehtäväkseen kertoilla muista asioita käyttäytymisestä, tekemisistä ja elämäntyyleistä lähtien. Usein näihin tarinallisuuksiin lisätään jotain sentimentaalista soopaa mikä tekee näistä väitteistä muka niin henkilökohtaisen suhteessa esimerkiksi aivan uppo-outoihin henkilöihin. Eihän se muuten niin ns tehokasta ole, ellei saada aikaan mielikuva, että tämä koskee ”meitä” kaikkia.
Jättikö sinut tämmösen takia?Ei se oikeasti silloin sua rakastanut.Kiusaaja teki palveluksen sulle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Seuraat,vainoat,valehtelet, satutat,eikä tässä kaikki! Lopeta aikuinen mies toi hölmöily,ennenkuin olet haudan povessa!
- Anonyymi
NÄIN KAUAN MENI! HYVÄÄ YSTÄVÄNPÄIVÄÄ LIIDADA DAA LAARI DAA DI DAA!
JOKO NAAMARIT KAIKESTA KAUNIISTA TIPAHTI HA HA- Anonyymi
Eipä ole mitään tapahtunut
- Anonyymi
Onneks oma raitanaamaris on ja pysyy. Sitä on jälkkipolvienkin kiva myöhemmin muistella. Ja varsinkin tekosias ;)
- Anonyymi
Kenties palstasetä, kenties ja tämä mainitsemasi kauneus on vähän niin ja näin
- Anonyymi
Totuus pöytään,onko pettäjä mies kyseessä.
- Anonyymi
Ei ole tuollaisesta kyse
- Anonyymi
Niitä pettäjiä sitte riittäisi.
- Anonyymi
Enpä tiedä, mutta hauskaa oli tähän asti. Pitää pitää taukoa nyt, the truth is out there. Näihin sanoihin, näihin tunnelmiin. Laukku on pakattu ja sunnuntaina sitten taas voi lueskella 😀
- Anonyymi
Kiusaamisteemaa näköjään yläpuolelle ketjua rakennettu. Siitä en tiedä mitään. Hauskanpidolla oli aivan muu merkitys, kun tätä kirjoitin, tarkoitin mustaa huumoria.
T. Ed. 2025-02-14 14:35:33
- Anonyymi
Oliko muuten liian tujua throwbakkia aiemmin päivällä? Asiasta toiseen sivusta
- Anonyymi
Häh? Ei nyt aukea
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Häh? Ei nyt aukea
Öäh mitä en muista ikinä oo sinusta mittää pahhaa kuullu enkä kuule
- Anonyymi
The Truth IS Out Jere?
- Anonyymi
Ööö?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ööö?
Noup
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noup
Joo, sanoisin kans, että nope keskustelupalstan kautta elävän mikroyhteisön edustajalle. Ehkä perästä kuuluu toisilla tapaa
- Anonyymi
Mikä totuus?
- Anonyymi
Totuus minun ja muiden kohteiden persoonasta ja elämästä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sä sitten itse tehnyt jotakin miksi sinusta puhutaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun väitetään tehneen kaikenlaista. Minulle on tehty rikoksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin asianomaisilta itseltään yhdeltä heistä. Ei halunnut kertoa puhtaasti ja suoraan tästä heidän projektistaan. Pitää vain viedä suuremalle stagelle juttu. Olkoon sitten niin kun suut ei aukea.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyin asianomaisilta itseltään yhdeltä heistä. Ei halunnut kertoa puhtaasti ja suoraan tästä heidän projektistaan. Pitää vain viedä suuremalle stagelle juttu. Olkoon sitten niin kun suut ei aukea.
Tääl kyl vihjailette millon mitäkin mut yhdelle ette voi sanoa itl yhtään mitään vaik tiiätte et se on uhri ja että se voi huonosti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tääl kyl vihjailette millon mitäkin mut yhdelle ette voi sanoa itl yhtään mitään vaik tiiätte et se on uhri ja että se voi huonosti.
Ihmiset haluaa jännitystä elämään. Kun mietin esimerkiksi koulumaailmasta millaisia ihmisten laaja läpileikkaus oli, ja millaista ihmisten kanssa on tehdä yhteistyötä. Ei herran jumala. Nyt vaan väärä ihminen on menetetty
Kaikki tuhottu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletpa kyllä surkuhupaisa ja läpinäkyvä tapaus kun kehtaat alustaa jotain tällaista. Ehkä sun tulisi hyväksyä se, että puheilla ei ole perää, eikö ulista täällä päivät pitkät. Sivusta tämä. TT
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas. Tunnistan gubberetoriikan tästä ja taas alkaa tämä sama narratiivi alusta. Ensin aika neutraaliin sävyyn, kunnes mopo karkaa käsistä ja alkaa ilmestyä kaikenlaista rönsyä, mitä mielenköyhät spekuloi. Kommenttini ei tarkoita sitä, etteikö kenestäkään olisu valehdeltu tai eikö kenellekään olisi tehty laittomuuksia sun muuta, mutta varmuudella tiedän, että palstaäijälle ei ole mistä ulista tässä suhteessa (päinvastoin ha monikossa) ja tämä keskustelu vain sekoittaa tiettyjen innokkaiden spekuloijien pientä kupolia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmiset haluaa jännitystä elämään. Kun mietin esimerkiksi koulumaailmasta millaisia ihmisten laaja läpileikkaus oli, ja millaista ihmisten kanssa on tehdä yhteistyötä. Ei herran jumala. Nyt vaan väärä ihminen on menetetty
Kaikki tuhottuKerro ihmeessä palstasetä lisää tästä, että mitä kaikkea sinulta on tuhottu. Onpa todella harmi jos sinun tekosilla lukuisia henkilöitä kohtaan on seurauksia. Kerro vielä kerran kuinka oikeuslaitos ”ylireakoi” ja kärsii tyyliin narsismista sun muusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jahas. Tunnistan gubberetoriikan tästä ja taas alkaa tämä sama narratiivi alusta. Ensin aika neutraaliin sävyyn, kunnes mopo karkaa käsistä ja alkaa ilmestyä kaikenlaista rönsyä, mitä mielenköyhät spekuloi. Kommenttini ei tarkoita sitä, etteikö kenestäkään olisu valehdeltu tai eikö kenellekään olisi tehty laittomuuksia sun muuta, mutta varmuudella tiedän, että palstaäijälle ei ole mistä ulista tässä suhteessa (päinvastoin ha monikossa) ja tämä keskustelu vain sekoittaa tiettyjen innokkaiden spekuloijien pientä kupolia.
Tunnista mitä luuletkaan,
tai no taitaa olla kyllä niin että
sä et tunnista vaan näät kuka kirjottaa mitäkin.
- Anonyymi
Kyllä on taas sekopäistä tekstiä jollain.. Nukkukaa enemmän ja kirjoitelkaa vähemmän...😪
- Anonyymi
Vähättelet toisten tunteita ja vakavia asioita!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vähättelet toisten tunteita ja vakavia asioita!
Sä et ymmärrä lainkaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et ymmärrä lainkaan
Perusteleppas nyt hieman jookos,
millä perusteilla väität etten ymmärrä lainkaan!!
- Anonyymi
Totuus kolanokista
- Anonyymi
Mistä tiedät, että juuri tämä päihde kyseessä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän
- Anonyymi
Jollain se niistely täytyy rahoittaa vissiin, sehän on kallista tavaraa tavalliselle palkansaajalle. Siinä sitä limukkaa ns
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no, ymmärräthän sinä, että edellinen taitaa viitata johonkin aivan muuhun kuin jonkun sinun olettamasi yksilön elinpiiriin, eli juuri niihin jotka ovat jostain toisesta valehdelleet? Heureka notta
- Anonyymi
Katsotaan kuukausi niin mitä selviää.
- Anonyymi
Mitäs sen jälkeen sitten?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitäs sen jälkeen sitten?
Kaikenlaista tai sitten ei mitään.Joko helpotus tai raivo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et ymmärrä seurauksia sille ettei kukaan hoida mitään mitä ihmisoikeuksien mukaan tulisi hoitaa, ja että sellaisessa tilanteessa sä kirjoitat tällä tavalla nimetttömänä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voimia sulle, kuulostaa aika valheellisesta rakennelmalta, mikäli totuus aiheuttaa raivoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä et ymmärrä seurauksia sille ettei kukaan hoida mitään mitä ihmisoikeuksien mukaan tulisi hoitaa, ja että sellaisessa tilanteessa sä kirjoitat tällä tavalla nimetttömänä
Senkun painelet palstasetä kamarille peräänkuuluttamaan ihmisoikeuksias
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän sä iteki kirjoitat nimettömänä 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et muuten itekää välitä siitä että jollain toisella on myös tai olis pitänyt olla,
oikeus ihmisoikeuksiin kuten sullakin,
ja sä olet ite jättänyt ihan yksin jonkun.
- Anonyymi
Mikä oli motiivina pahantekoon?
- Anonyymi
No jos nämä jotain kolanokkia olivat niin niillä ei tarvitse olla mitään motiivia, että lähtevät tekemään jotain aivan hullua. Tiedämpä vaan, että yksikin teki jotain aivan sekopäistä kolapäissään ja se ei ollut mitään kaunista kuultavaa vaan jotain todella pahaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No jos nämä jotain kolanokkia olivat niin niillä ei tarvitse olla mitään motiivia, että lähtevät tekemään jotain aivan hullua. Tiedämpä vaan, että yksikin teki jotain aivan sekopäistä kolapäissään ja se ei ollut mitään kaunista kuultavaa vaan jotain todella pahaa...
Jepulis. Sellainen tavara saa varmasti irtoamaan todellisuudesta eikä mitkään yhteiskunnan säännöt muka koske ja jalat on irti huolella maankamarasta ja esim netissä avaudutaan mitä sattuu ja kirjoitellaan kehnosti verhottua salakieltä. Esimerkiksi näin.
- Anonyymi
Miten tämä kuulostaa vaan siltä, että aloittaja kyttää jotakin kohdetta itse??? En varmaan taida ihan väärässä olla kun ajattelen sillä tavalla. Oli se sitten niin tai näin niin kohde on aina väärä kun puhutaan kyttäämisestä.
- Anonyymi
Hienoa palstasetä, sinun rupisille riimeille on aina tilausta
- Anonyymi
Kenen totuus? Sinun, minun vai oikea?
- Anonyymi
Oikea totuus. Minä en edes tiedä kuin jotain juttuja.
- Anonyymi
Heeh hee, tulipa mieleen erään porukan palkkaama kaasuvalottaja, jonka ns tehtävä oli vissiin saada kyseenalaistamaan ymmärrys todesta. Sellainen on aika pitkäjänteinen projekti, eikä se hoidu niin vain, että esim tokaisee ihan puskista, että on tämä sinun totuus ja sitten se oikea totuus. Ai jaa, no ei siinä sitten mitään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Heeh hee, tulipa mieleen erään porukan palkkaama kaasuvalottaja, jonka ns tehtävä oli vissiin saada kyseenalaistamaan ymmärrys todesta. Sellainen on aika pitkäjänteinen projekti, eikä se hoidu niin vain, että esim tokaisee ihan puskista, että on tämä sinun totuus ja sitten se oikea totuus. Ai jaa, no ei siinä sitten mitään
Kaasuvalotukden huomaa nopeasti nimittäin ilman meikkejä ja kameroita kaasuvalottavan tekee äkkiä virheitä.Minun tapauksessa ei ollut kaasuvalotuksedta kyse vaan niistä stalkkausvehkeistä oli/on.
Kaasuvaloitus on helppoa kun tietää uhrinsa olevan rutiinien orja.Minun kohdalla kävi huonosti kaasuvaloittaja yritti muttei pysynyt perässä sillä vaihdoin rytmejä jokaisena päivä yli vuoden.Mikki ja kamera tyyppi ei tietenkään tehnyt virheitä.Sitten kuuli tuon minun homman ja laittavat vasta seuraavana päivänä teot klon ajalleen oikeaan.Elikä edelleen antavat minulle tiedon: "Akka sinua kytätään koko ajan ellet lähde pois asunnostasi,luovuta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaasuvalotukden huomaa nopeasti nimittäin ilman meikkejä ja kameroita kaasuvalottavan tekee äkkiä virheitä.Minun tapauksessa ei ollut kaasuvalotuksedta kyse vaan niistä stalkkausvehkeistä oli/on.
Kaasuvaloitus on helppoa kun tietää uhrinsa olevan rutiinien orja.Minun kohdalla kävi huonosti kaasuvaloittaja yritti muttei pysynyt perässä sillä vaihdoin rytmejä jokaisena päivä yli vuoden.Mikki ja kamera tyyppi ei tietenkään tehnyt virheitä.Sitten kuuli tuon minun homman ja laittavat vasta seuraavana päivänä teot klon ajalleen oikeaan.Elikä edelleen antavat minulle tiedon: "Akka sinua kytätään koko ajan ellet lähde pois asunnostasi,luovuta.*mikkejä.
- Anonyymi
Kyllä tämä kaikki lukemani kuulostaa nyt vaan siltä, että aloittaja kyttää jotain itse ja pahasti. Oikeampi osoite olisi hullujen huoneella tai jos kelpaa niin avopalveluissakin saa niitä antipsykoottisia lääkkeitä nauttia. -.-
Kyllä se on ihan hanurista, mitä päihteet tekee ihmisten aivoille ja sen jälkeen ihminen ei edes itse tajua, miten aivoissa on tapahtunut muutoksia huonompaan suuntaan. Kaikenlaiset vainoharhaiset ajatukset alkavat pyöriä mielessä... Hakekaan apua, että tämä kaikki hörhöys loppuu.- Anonyymi
Ilmeisesti palstasetä tämä aloitus ei ole sinun käsialaasi, mutta sinäkin koko universumin pääkaraktäärinä olet heti sitä mieltä, että koskee juuri sinun ns elämää siellä kotistudiossasi.
- Anonyymi
Tässäpä kiteytyy se mitä sinä provosoija unelmoit uhrillesi tapahtuvan.
- Anonyymi
Totuus ei taida selvitä koskaan sellaisella palstalla, jossa tuntemattomat kirjoittavat jokainen omista oletetuista jutuistaan, omalla käsityksellään tilanteista. Se on pelkkää ajatusten loputonta virtaa 🙂
- Anonyymi
Joistain kyllä se totuus vielä selvii. Ihan sama kuinka koitetaan kääntää asioita nuriperin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joistain kyllä se totuus vielä selvii. Ihan sama kuinka koitetaan kääntää asioita nuriperin.
En tiedä, mitä tarkoitat, enkä tahdo tietääkään.
- Anonyymi
Ikävä kyllä poliisilla on valtuuudet siihenkin vaikka se teitä harmittaa. Hyvä että tutkii. Siinä varmaan kalpenee teidän suku ja lapsennekin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävä kyllä poliisilla on valtuuudet siihenkin vaikka se teitä harmittaa. Hyvä että tutkii. Siinä varmaan kalpenee teidän suku ja lapsennekin
Uhkailetko sinä minua? En tiedä, mistä kirjoitat. Jätä minut rauhaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, mitä tarkoitat, enkä tahdo tietääkään.
Sä olet todella väärässä ja todella vähäjärkinen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta jos sulla täysin ristiriitaisesti omiasi horisevalla palstasedällä on noinkin iso keissi meneillään, että suvut ja klaanit liittyy, niin kipaise kuule jo ihan Vantaalle asti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä olet todella väärässä ja todella vähäjärkinen
Sinulla ei taida olla tämänkään aiheen kanssa mitään tekemistä tai sidosta, matami. Sivusta tämä. Sinä olet vain yksi esimerkki lisää ihmisistä, jotka sekoavat omaan valheiden verkkoon ja jää nettiin taistelemaan asioista mitä ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uhkailetko sinä minua? En tiedä, mistä kirjoitat. Jätä minut rauhaan.
Olipa palstasetä typerä monologin tynkä. Olet käynyt sekä kiistämässä tämän aloituksen tarkoitusperiä, että ottamassa siitä kaiken irti ns ha länkyttänyt näitä psyykkisesti häiriintyneen mielesi tuottamia skeemoja mihin itseään nokkelana pitävät lankeaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa palstasetä typerä monologin tynkä. Olet käynyt sekä kiistämässä tämän aloituksen tarkoitusperiä, että ottamassa siitä kaiken irti ns ha länkyttänyt näitä psyykkisesti häiriintyneen mielesi tuottamia skeemoja mihin itseään nokkelana pitävät lankeaa.
Lopetapa nyt p*skan jauhanta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No mutta jos sulla täysin ristiriitaisesti omiasi horisevalla palstasedällä on noinkin iso keissi meneillään, että suvut ja klaanit liittyy, niin kipaise kuule jo ihan Vantaalle asti
Trollina olet melko tylsä ja ennustettava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla ei taida olla tämänkään aiheen kanssa mitään tekemistä tai sidosta, matami. Sivusta tämä. Sinä olet vain yksi esimerkki lisää ihmisistä, jotka sekoavat omaan valheiden verkkoon ja jää nettiin taistelemaan asioista mitä ei ole.
Selviää varmaan sullekin keitä matamit on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin.
Tästäkin aloituksesta huomasi muutaman kohdan missä joku kuvitteli jonkun tietyn kirjoittaneen. Siinä tavallaan mokasi koska se ei ollut se. Mut yhdessä se mokasi vielä pahemmin
:D - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi kipaista Vantaalle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ihmeessä pitäisi kipaista Vantaalle?
Siellä on se posti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siellä on se posti.
Pikku kakkosen vai oliko se stadissa noo samapa tuo maalaiselle :>>>
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pikku kakkosen vai oliko se stadissa noo samapa tuo maalaiselle :>>>
jäbäleiszöön kuvitteli et se saa postii, mut se saikii rosist ;)))
- Anonyymi
Pystyt parempaan muuta ei voi sanoa
- Anonyymi
Sinä taas et taida pystyä mihinkään ajatteluun, vaan poimit täältä mitä sattuu tiedon kappaletta mitä olet kuullut eli mitä sinun päähäsi on syötetty ja lisäilet ns omiasi. On täysin selvää, että olet se kirjoittelija, joka on jupissut palstasedälle jostain melkein pidätyksistä sun muusta ja mielestäsi ollut kovinkin kartalla muiden asioista
- Anonyymi
Totuus löytyy viinakaupan hyllyiltä. Sieltä kerää totuutesi ja nauti jos voit.
- Anonyymi
Totuus taitaa löytyä sinusta loppuviimein.
Yrität vaan syöstä kirjoitukset toisen niskaan.
Oot oikea paskanjauhaja. / Sivusta tämäkin.
Alkon oven avaan n kerran vuodessa jos sitäkään. - Anonyymi
Olisit jo monta kuvaa napannut ihmisestä alkon hyllyjen välissä jos paikkaansa pitäisi. Samoinkuin , keksityistä laittomuuksistakin, eikä tarttisi puusta veistää tilanteita.
Varmaan pian tulee kuvia jostain peruukkipäästä ilman silmiä.😅 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totuus taitaa löytyä sinusta loppuviimein.
Yrität vaan syöstä kirjoitukset toisen niskaan.
Oot oikea paskanjauhaja. / Sivusta tämäkin.
Alkon oven avaan n kerran vuodessa jos sitäkään.Kaikki opettajat tai ketkä hyvänsä muutkin asian kertojat eivät aina uhraa fiilistään yhtään mihinkään lauseensa, vaan hyvin nuoret kuuliansa luulevat, että jos fiilis lukemisen jälkeen ei ole hyvä, hän voi heti väittää kyseistä henkilöä paskapuhujaksi. Ei aina silti kannata pyytää SIIRTOA(MOVE) vaan enimmäkseen haluamme vain KOPIOIDA(COPY). Kopio on pienen tovin miettimisen jälkeen henkisesti ymmärtäen mahdollista tehdä - sen jälkeen vasta voi fiilistellä, ja siirtokin tehdään vain, jos asian kertonut henkilö ei pistä vastaan jonkin ymmärtämänsä asian unohdukselle, tuon kuulijansa hyväksi. Väittäisin että melkein kaikki suomalaiset silti melkein koko ajan paskaa puhuu, koska ei tietokonekaan tarvi kuin coden syntaksin oikein, ei sen tarvitse nähdä samaa fiilistä, mitä ohjelmoijalla oli... Älkää menkö siihen helvettiin, että ette itse puhu kenellekään mitään oikein, ja vain ymmärrätte jonkun arvosletun henikön puheen täysin sielullannekin, mutta jätätte muille kuulijoille ymmärrettäväksi pelkkää "paskaa". No, jos kasvejakin ooomme, se on silti oikein siihen saakka, kunnes näette, menettikö se opettajanne täysin omat fiiliksensä. Jeesuhan silti antoi rauhansa niille, jotka lupaavat sen palauttaakin Hänelle, sen jälkeen kun oppivat itse sen saman fiilksensä tuottaa omallakin tavallaan. Oppiminen on kuin luomista, voi luoda vaikka LISÄÄ "atomeja" maailmaan, jos kykenee monistamaan samana jopa kuulemansa asian ja merkityksen ymmärtämisen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olisit jo monta kuvaa napannut ihmisestä alkon hyllyjen välissä jos paikkaansa pitäisi. Samoinkuin , keksityistä laittomuuksistakin, eikä tarttisi puusta veistää tilanteita.
Varmaan pian tulee kuvia jostain peruukkipäästä ilman silmiä.😅Toi gubbe on silmien tuhooja,se pitäis äkkiä saada pois ihmisten ilmoilla,siis ihan tosissaan!
- Anonyymi
Jokaisella on oma totuutensa
- Anonyymi
Jokaisella on oma totuteensa, mutta verratessa AUKTORITEETTEIHIN ne ovat Jumalan Totuuksia, ja lopuilla Paholaisen. TIedätte VARMASTI kumman totuudet ovat tosia ja oikeita ja kumman valheet ovat mitä tahansa ja siis vääriä... Veikko on tämä opettaja, toiselta nimeltään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jokaisella on oma totuteensa, mutta verratessa AUKTORITEETTEIHIN ne ovat Jumalan Totuuksia, ja lopuilla Paholaisen. TIedätte VARMASTI kumman totuudet ovat tosia ja oikeita ja kumman valheet ovat mitä tahansa ja siis vääriä... Veikko on tämä opettaja, toiselta nimeltään.
Jokaisella on omat totuutensa, minkä Jumala myös tietää, eikä niitä voi väärennellä itselle ja muille sopiviksi.
- Anonyymi
Ei ole faktoja, on vain tulkintoja.
- Anonyymi
Oletko salasuhteessa ja pelkäät paljastuvasi, vai mikä throut on kyseessä?
Älä pelkää.- Anonyymi
Ei ole tapana pelätä, kun ei ole valheitakaan.
Olisi siitäkin jo napsailtu kuvia, ettei tarvi liimailla mitään.
Kunnes toisin todistetaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole tapana pelätä, kun ei ole valheitakaan.
Olisi siitäkin jo napsailtu kuvia, ettei tarvi liimailla mitään.
Kunnes toisin todistetaan.Tiettääkö tavallinen nainen mitä on totuus?! Kun kysyin kristityltä siskoltani hön sanoi, että totuus on Jeesus Kristus. Mutta jos olisi sanonut, että kukaan muu MIES ei ole edes puhunut totta ja tehnyt töitä totuudella ja oikeudella, niin olisin voinut syyttää Jumalatartaan valehtelustakin, vaikka se ei ole aina valhesyytös, vaan se "hätävalhe" on vain naiselle vahvempi ominaisuus. Enemmän olisin tykäänyt siskostani, jos se olisi sanonut, että "Tomi tai Tapani on totuus".. Mutta se olisi ollut hiukan liian nationalistista - tietenkin... Myös Veikko osaa tarvittaessa kieltää valheen. EI sille muuta tarvi tehdä, vaikka sydän huutaisi kyllä ja järki ei, niin miten käy sitten jos ne molemmat eivät ole päinvastoinkaan samaa mieltä?! Tai eripäin meneekin samoin päin?! Diskreettiä ja loogista matikkaa...
- Anonyymi
Kuinka sama tilanne on muilla?
- Anonyymi
En osaa sanoa siitä juuri mitään. Mutta ainakin joillain on myös joku pornojuttu kuten itsellänikin.
- Anonyymi
Se vaivaa niinkö? Että mitä ajattelen. Ei mulla ole mitään niitä naisia vastaan. Ehtoisan näköinen emäntähän se on. Varmasti sopiva hänelle. Ne ihmiset eivät ole tehneet minulle mitään. Toisin kuin m@lkku ja kanttura. En mä inhoa tuntemattomia mustasukkaisuuden tms. takia. Eli olkaa ihan rauhassa.
- Anonyymi
Jos jollakulla on VAMMA, fyysinen => sekusallinen, tunteet tuskaa => sielullinen tai henki puhuu pelkkiä korulauseita, ja väärää informaatiota, ei kannata parantaa yleensä häntä SAMANLAISEKSI kuin muut vaan tutkia, mitä se IHMINEN oli saanut aikaan tuolla vammallaan, jossakin muussa asiassa, joihin Hänellä jäi aikaa esim. pelkästään fyysisesti tarveitä enemmän- jotka luultavasti vain urheilivat liikaa..
- Anonyymi
Se tuli jo selväksi marraskuun viesteistä, tehtyä ei saa tekemättömäksi. Jatkoja tännekin jos nyt satuit lukemaan.
- Anonyymi
Mitä höpäjät?
- Anonyymi
Totuus on luettavissa helposti muutamasta sanasta.
- Anonyymi
Kyllä: olen rakastunut suhun.
- Anonyymi
Totuus selvisi paroneille jo 1.1.2012 karulla tavalla. Lisää aiheesta S24 Joukkoliikenne-palstalla.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS - Tapani Kansa kuoli leikkauspöydälle!
Puoliso kertoo Tapani Kansan viimeisistä hetkistä – kuoli leikkauspöydälle – Hänelle tuli kovia kipuja alavatsaan. Yhtä4536121Sofian hieno auto
Seiskassa on juttua Sofian instassa olleesta kalliista ökyautosta. Jutussa kerrotaan Sofian ajavan autoaan, siis : onko2042637- 1642067
- 891681
Hannu Karpo
Kiitos sinulle kun lausuit lopuksi vielä painavaa asiaa terveydenhuollosta. Tästä me kärsimme joka päivä. Kipuja on mutt991397Lapsiporno sallittava sanoo persuehdokas
Kyllä, luit oikein. Vaaleissa ehdolla oleva persu haluaa sallia lapsipornoa: https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/9321771175Se vaan on faktaa että kepun ehdokas Sami Mäkinen poistettiin riparilta isosena
Miksi yritettiin vaieta? Tapauksesta jo ainakin kaksi tai kolme viikkoa. Sami Mäkinen on kuntavaaliehdokas ja tällainen331152- 1061137
- 3151013
Suomessa miesten työttömyys on korkeinta koko EU:ssa. Hienoa Orpo-Purra
Työttömyys lisääntyi helmikuussa – Suomen miesten tilanne synkin EU:ssa Tilastokeskuksen mukaan työttömiä 15–74-vuotiai1501008