Jos et ota Jumalan lahjaa vastaan tai et käytä sitä, teet syntiä. Se on Jumalan tahto että naitte ilolla ja riemulla. Hänen lahjaansa ylenkatsovat Jumala tuomitsee. Himoitkaa toisianne, mutta jättäkään toisten puolisot rauhaan. Siitä voi koitua teille ikävyyksiä.
Seksuaalisuus on Jumalan lahja
9
175
Vastaukset
- Anonyymi
No oletkos päässyt jumalaa panemaan?
Minä olen, - halvalla. - Anonyymi
Jumala ei tarkoittanut naintia muuhun kuin suvun jatkamiseen . Niinhän se on eläimilläkin .
- Anonyymi
No oletkos päässyt kokeilemaan ihannettasi käytännössä? Vai oletko impotentti? Vaikkaan jälkimmäistä.
- Anonyymi
Sivuseikkoja siihen nähden, että saa Pyhän Hengen
- Anonyymi
pastori silli ?
- Anonyymi
Alottaja voi mennä korkeasaareen kursseille.
Siistimpää meno siellä on kuin pakanasuomessa. - Anonyymi
Helwetin kiva lahja juu: minä luultavasti sain 30 vuoden syntisisistä runkkauksista palkinnoksi nivustyrän. Ois varmaan pitänyt elää kiltisti runkkaamatta ja pitää orgamia saatanan viettelyksenä niin ei ois tarvinnu vielä elämänsä puolivälissä ottaa vastaan tätä invaliidiyttävää vaivalloisuutta
- Anonyymi
Ikävä juttu uskovaisille, että pitää tuostakin ottaa paineita.
- Anonyymi
Ei uskoville seksi ole ongelma, vaan amerikan homot.
Siitä se kenkä puristaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225324- 254508
- 282631
- 342294
- 372038
- 151968
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191627- 121561
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211307Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101224