Miten minun pitäisi suhtautua näkemääni?

Anonyymi-ap

Olen reissuhommissa ja tulen melkein aina perjantaina kotiin, mutta tällä viikolla tulinkin jo torstaina. Avovaimoni ei osannut odottaa minun tulevan jo torstaina vaan oletti minun tulevan vasta perjantaina. Tulin siis jo torstaina ja en ollut uskoa silmiäni kun näin makuuhuoneemme ovenraosta kuinka avovaimoni otti saksanpaimenkoiramme kyrpää suuhunsa nussien suullaan koiramme kyrpää. Otettuaan suuhun koiramme kyrpää noin kolme neljä minuuttia niin hän meni nelinkontin sängyllemme ja koiramme nousi hänen selkäänsä ruveten naamaan avovaimoani kovalla tahdilla ja avovaimoni sai kovan orgasmin huokaillen voimakkaasti ja äänekkäästi samalla kehuen koiraamme sanoen hyvä poika, älä lopeta, nussi mamia kovaa ja voihki todella voimakkaasti samalla kun hänen jalkansa tärisivät voimakkaasti. Koiramme nussi avovaimoani noin 8-10 minuuttia kunnes laukesi ja purkautui avovaimoni pilluun spermaten hänen pillunsa kauttaaltaan. Nähtyäni edellä kertomani poistuin asunnostamme vaivihkaan eikä avovaimoni tiedä minun nähneen hänen ja koiramme välisen seksin. Miten minun tulisi suhtautua asiaan ja kannattaako minun puhua epäsuorasti avovaimolleni vaikka kertoen lukeneeni naisten harrastaneen seksiä isojen uroskoirien kanssa vai onko minun parempi vaieta koko asiasta?

4

966

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Meillä ollut saksanseisoja ja labra vaimoni antaa vieläkin silloin tällöin kummallekin jo 30vuoden ajan.
      Alkoi joskus nuorena - 82 ja nyt vielä 65v se on kivaa ja nuolu oikein ihanaa. Panee pyllyyn ja pimppiin

• Anonyymi

Juttu potaskaa,kokemuksesta tiedän että ulko ovea et saa auki ilman että koira siihen havahtuu

Koira voi kyllä nussia akkaasi mutta yllättämään et koiraa pääse

• Anonyymi

Jo on avaajalla sairaita fantasioita.
      Ei sairas ole tainnut koskaan nähdä koiraa astumassa?

• Anonyymi

Oon pitkään haaveillut, että löytäis naisen jolla koira, tällaiseen nautintoon juuri. Vakkari suhde, kolmin nauttien.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      134
      7346
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      14
      2690
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      284
      1397
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      187
      1081
    5. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1079
    6. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      74
      986
    7. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      972
    8. Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille

Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.
      Tuusniemi
      79
      824
    9. Kirkonkylän puliveivarit

Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j
      Karstula
      15
      793
    10. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      18
      781
    Aihe