Onko Pajuluomassa minkäänlaista kala kantaa? Luulisi tuohon kartan perusteella keväisin ainakin haukea, ahventa nousevan?
Kärkeen muutin vuoden vaihteessa ja mietin veisikö kokeeksi tuohon katiskan keväällä vai onko turhaa?
Pajuluoma/kalastus
19
468
Vastaukset
- Anonyymi
Isoja ahvenia tulee, mikäli vaan osaa kalastaa!
- Anonyymi
On kalaa, tai ainakin oli 80luvulla olin monesti ongella
- Anonyymi
Osaatko sanoa onko kalaa Kärjen kohdalla ja siitä ylöspäin?
- Anonyymi
kissolille.
- Anonyymi
Silakkaa saa.
- Anonyymi
Kirjolohia
- Anonyymi
Nouseeko enää nykyään pajuluomaan kalaa keväisin? Mikä seinäjoen tilanne.
Toissa päivänä näin törnävällä kalastajan perhovehkeiden kanssa. En juttusiin voinut mennä, kun seisoi keskellä koskea. - Anonyymi
Kuulemma taimenkin nousee
- Anonyymi
On Pajuluomassa varmaan joskus purotaimenia ollut, mutta tuskin enää.
- Anonyymi
Tarvitseeko Kyrönjoelle erikseen jonkun kalastusluvat valtionkortin lisäksi?
- Anonyymi
Mitää lupia tarvita.
- Anonyymi
Eilen oli pari alusta troolaamassa.
- Anonyymi
Mäki sain eileen katiskalla tonnikala purkin,eli kalaa on
- Anonyymi
Sehän on maankuulu kalapaikka, ympäri Eurooppaa tulloo perhokalastajat joka kevät sinne. Yleisimmät kalat on kuulemma merilohi, kaskelotti, meriankerias, onpa siellä joskus joku delfiiniparvikin nähty.
- Anonyymi
Minä saoin kerran pajuluomassa hain siimani päähän. Pelitaitoni puutteellisuus ja kalastusvehkeeni ei ollut sille tarkoitettu, vei mennessään meikein minutkin. Isot vesirotat joita penkereellä oli pitivät minua punteista kiinni etten luisunut surmankitaan.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Minä saoin kerran pajuluomassa hain siimani päähän. Pelitaitoni puutteellisuus ja kalastusvehkeeni ei ollut sille tarkoitettu, vei mennessään meikein minutkin. Isot vesirotat joita penkereellä oli pitivät minua punteista kiinni etten luisunut surmankitaan.
Se oli varmaan sama hai joka vei pajuluoman mökin laiturilta meidän kissan.
- AnonyymiUUSI
Ennen oli pajuluomassa kalaa. Tuskin on enää..
Tai en ainakaan tiedä. Voi ollakin. Jospa kaikki ajattelee samoin kuin minäkin ettei ole enää..mutta.. - AnonyymiUUSI
En jaksa uskoa että mitään on. Asunut pajuluoman rannalla 80 luvulta lähtien eikä siitä kyllä silloinkaan mitään saanut ikinä.
- AnonyymiUUSI
Kahen kilon siika.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225091
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24333- 1011312
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17913viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61793- 37779