Tätä ei opeteta ja kehoiteta.
Jumalan pelko on kristinuskon ydinsanoma.
Jos ei ole Jumalan pelkoa ihminen ei pelastu.
"Herran pelko on tiedon alku; hullut pitävät halpana viisauden ja kurin."
Pitäisikö kristityn pelätä Jumalaa ??
9
105
Vastaukset
- Anonyymi
Elämme nyt tätä vaihetta uskonelämässä.
Tiedon sanat:
Room 3:18: "Ei ole Jumalan pelko heidän silmäinsä edessä.""- Anonyymi
Eipä niin.
Kristikunta on täynnä itserakkaita narsisteja, jotka kuvittelevat olevansa Jumalasta seuraavia, vaikka hengen hedelmistä ei näy mitään merkkejä.
Nämä pelastavatkin itse itsensä omilla teoillaan tai seuraamalla jotakin itse itsensä korokkeelle nostanutta huuhaaprofeettaa/huijaria, joka keksii heille "pelastavia tekoja" suoritettavaksi. Vähintään näitä tekoja ovat ainakin rahan lahjoittaminen huijarille itselleen tai huijarin lahkolle. Sillä saattaa päästä mukaan esim "tempaukseen". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä niin.
Kristikunta on täynnä itserakkaita narsisteja, jotka kuvittelevat olevansa Jumalasta seuraavia, vaikka hengen hedelmistä ei näy mitään merkkejä.
Nämä pelastavatkin itse itsensä omilla teoillaan tai seuraamalla jotakin itse itsensä korokkeelle nostanutta huuhaaprofeettaa/huijaria, joka keksii heille "pelastavia tekoja" suoritettavaksi. Vähintään näitä tekoja ovat ainakin rahan lahjoittaminen huijarille itselleen tai huijarin lahkolle. Sillä saattaa päästä mukaan esim "tempaukseen".Pitäisi pelätä Jumalaa aika moni varmaan pelkääkin.
Hengen hedelmiä alkaa tapahtumaan kun Jeesus saa ihmisestä enemmän valtaa ja Pyhä Henki muuttaa ihmistä.
- Anonyymi
Ihmettelen miksi lahkoihin hakeutuu johtamaan seurakuntaa tunnevamaiset ja narsistit.
Eihän niillä ole edes Jumalan kutsua tehtäväänsä.- Anonyymi
No yksinkertaisesti siksi, koska juuri narsistit haluavat valtaa ja rahaa, ja seurakunnat ovat otollisia paikkoja, joissa on hyväuskoisia ja manipuloimiselle alttiita ihmisiä.
- Anonyymi
"Herran pelko on kuri viisauteen, ja kunnian edellä käy nöyryys."
On liian paljon rikkaviljaa ja monenlaista helppoheikkiä.
Karsiminen olisi syytä aloittaa seurakunnasta / lahkosta.- Anonyymi
Jumalan huoneesta tuomio alkaakin.
https://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?ref=1.+Piet.+4:17
- Anonyymi
Täydellinen rakkaus karkottaa KAIKEN pelon niin opissa kuin elämässäkin. Joka haluaa elää elämänsä Luojaansa peläten, on joutunut uskontonsa uhriksi. Evankeliumi on hyvä sanoma eikä mikään pelottelusanoma. Jos ja kun Jumala kerran oli Kristuksessa ja SOVITTI maailman itsensä KANSSA, mitä ihmeen pelkäämistä tässä enää on? Kaikkivaltias ihmisiä rakastava Jumala on asettanut meidät SOVINTOON ja YHTEYTEEN kanssaan Pojassaan.
Katsokaa ristillä riippuvaa Jeesus Nasaretilaista niin ymmärrätte, että kaikki syyt pelätä ja vihata Jumalaa naulittiin ristille.- Anonyymi
Mun vastaus 18:36 Pelolla tarkoitin että Jumala on pyhä tietenkin saa luottaa että on pelastunut ja luotanki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773618
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262670Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542506- 1462351
- 672026
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3091927- 311431
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211393Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381357Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161265