Kaukosuhteessa se todellinen rakkaus punnitaan

Minnie

Olen seurustellut nyt jonkin aikaa miehen kanssa. Meidän välimatkamme on 500km, joten joka viikonloppu emme edes näe toisiamme. Kuitenkin jokainen tapaaminen on odottamisen arvoista. osa kavereistani ihmittelee miten pystyn tuollaiseen suhteeseen, mutta mielestäni se mies on odottamisen arvoista. Kouluni on tällä hetkellä todella pahasti kesken, mutta vuoden päästä kun valmistun niin minulla on aikaa hänelle. Hyvä puoli kaukosuhteessa on, että ei ainankaan kyllästy toisen ainaiseen vieressä kyhnäämiseen ja toisaalta siinähän se punnitaan kuka välittää ja kenestä oikeasti. Oikean kumppanin vuoksi kyllä kannattaa "kärsiä" välimatkasta vaikka se tuntuisi kuinka mahdottomalta. Kyllä se kestää kun sen laittaa kestämään..

12

2646

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naksu

      olen kanssasi samaa mieltä. Mulla ja poikakaverillani on välimatkaa n. 400 km, joka ei haittaa meitä kumpaakaan. Luotamme toisiimme täysin, ja jokainen jälleennäkeminen on yhtä ihanaa. Hyvää kannattaa aina odottaa!!

    • Tjuu.. tulipa tuoki testattua.. tulos 3vko enne inti n alkua tuli "kyllä mä seurustelen x:n kanssa". Elikkäs noin käytännössä allekirjoitettu vaihdettiin siihen Lähempänä asuvaan, autonomaavaan, seksiä harrastaneeseen henkilöön. Minulle kuitattiin jälkeen päin asia "x;n kans on vaan helpompaa". Naishenkilöhä se tuos mussutti niin juurta jaksaen että ei välimatkal väliä (näemmä ei ymmärrä et stressiä tuo ko piti kirjotella opinäytetyötä ja kelailla inttiin menoa yms).

      No nyt tuosta tuli Juhannuksena (*ttu) vuosi kun minä sain tietää. Herra x on ollu intissä ja niillä menee hyvin vissii muuttaa yhteenki jos asiat sujuu hyvin.

      No kaippa se suhde meni niillä sitte sellaselle tasolle sen kyrvän saamisen myötä että minä en kykene asiaa ymmmärtämään. Minut kumminkin poistetttu mesestä, maileihin yms vastailuki loppu aika äkkii (paljo tunnu 3v tuntemine ko herra autoinee tuli).

      Eniten tässä harmittaa se asia, että ihmisiä joille on kiva jutella (tappeli sitten tai puhu lällyjä) on aivan stnan harvassa. Toisaalta ehkä soli sen näköne ettei miulle tarkotettu, hameet ja kaikki.. vituttaa.. taas vaiheeksi.

      Luulis et ois yli päässy kumminki nähny tuota naista joskus ömm 1v 3-4 kk sitte et tsillee. Välimatkaa oli 3-4 sataa kilsaa.

      Have a nice day

      - Mr.Wizard -
      marraskuus 21v ja seksiä ei oo näkyny.

    • tii

      joo joo, mutta entäs sitten kun se arki joskus alkaa voi tulla kauko suhteen jälkeen yllätyksiä. on se niin eriasia herätä yhdessä joka aamu kuin vaan elää täysillä viikonloppuisin. tokihan se jälleen näkeminen on niin ihanaa aina, että jaksaa jatkaa, arki vaan pelottaa

      • ...

        Nojaa. Meillä on se arki tullut jo vastaan. Onhän tässä pari viikkoakin yhessä vietetty. Ja ihan arkea se on mutta rakkaus loistaa. Ja melkein joka vkl nähään.
        No kukin tallaa miten tallaa. Mutta ne jotka urputtaa ettei kaukosuhde toimi ja että kaukosuhteilijoilla on vaaleanpunaiset lasit silmillään yhteiselon suhteen, voivat olla hiljaa ja koittaa ihan ite rakastamansa henkilön kanssa mitä se homma on. No joillakin onnistuu ja joillakin. katkeria on pihlajan marjat ja niin ees päin..


    • Joonas.

      Mutta mistä hankitte rahat, että pääsette miehenne/naisenne luokse? Itselläni ja naisellani on 400km ero ja rahaa saan aika harvoin =/ mutta kyllä siihen joku keino pitäisi keksiä, mitään ehdotuksia että rahaa tulisi tai säästyisi viikonloppua varten? =) töihin ei kerkeä, kun opiskelut painavat päälle.

      • pekka

        matkuistaisit junalla vaikkapa salaa, eli siis menisit aina piiloon kun konduktööri tulee tarkistamaan lippuja?? vai miten ihmiset on, onko ees ylipääntänsä mahdollista matkustaa pummilla junassa, vai mitäs siitä seuraa jos jää kiinni eikä ole lippua? joutuuko silloin ostamaan sen konduktööriltä? =/


    • dildu

      menetin sydämmeni,ja hän jätti

    • Matti

      Välimatkaa on täälläkin ihan reilusti... Mutta luottaminen on vähän niin ja näin, en luota aivan täysin tyttöystäväni rakkauteen vaikka omaa rakkauttani häneen en epäile yhtään. Olemme nähneet viimeksi kuukausi sitten, kuulen harvoin että hänellä olisi ikävä (yleensä senkin kuulee vasta kun sanoo ensin itse että on ikävä toista) tai hän rakastaa. Tämä tyttöystävä on joku aivan muu kehen rakastuin, rakastuin siihen iloiseen, pirteään, rakastavaan ja välittävään tyttöön joka jaksoi aina jutella kanssani... Eipähän vaan enää, onneksi minulla on monta kaveria jotka kuuntelevat ja tukevat minua.. Muuten olisin jo varmaan itkenyt itseni kuiviin :P ja juu, olen hänelle asiasta jutellut, ei ole siitä kiinni. Kaipa se vika vain on minussa, aina tuntuu olevan.. Vaikka kuinka yrittää toiselle antaa huomiota, olla ihana ja rakastaa :/

      • peppi

        Mitä hän vastasi, kun olet sanonut hänelle asiasta? Syntyikö siitä keskustelua, vai ohittiko hän asian suurinpiirtein yhdellä lauseella?

        Ikävä kuulla, että asiat ovat menneet noin.


      • Matti
        peppi kirjoitti:

        Mitä hän vastasi, kun olet sanonut hänelle asiasta? Syntyikö siitä keskustelua, vai ohittiko hän asian suurinpiirtein yhdellä lauseella?

        Ikävä kuulla, että asiat ovat menneet noin.

        Keskustelua syntyi juu... ^^; Hänen mukaansa hän ei ole muuttunut, vaan hänen asenteensa joihinkin asioihin. Ja sitten vuodatin paljon asiaa ikävästäni, siitä ettei olla nähty pitkään aikaan, kuinka tunnun olevan tärkeysjärjestyksen pohjalla jne...
        Ainakin silloin tyttö koki kolauksen.. Ja halusi minut sinne jo viime torstaina, mutta kavereiden bileet tulivat tielle viikonlopuksi. Sitten siirrettiin matkani ensi maanantaihin... MUTTA... Keskiviikkona on seurakunnalla sellainen jokaviikkoinen tapahtuma jonne hän haluaisi mennä ja hänen soperruksensa jälkeen tuli sellainen kuva ettei minua haluta sinne. Siispä nyt menenkin tyttöystävälleni vasta torstaina, ja taas tunne hänen kavereidensa minun ohittamisesta hiipii päälle. :/ Olin niin onnellinen kun luulin pääseväni sinne tämän viikon torstaina, maanantaikaan ei kuulostanut pahalta, olisinhan saanut olla siellä koko viikon... Mutta torstai.. Nyt aikataulu on To-Su... Josta junamatkojen osuus on varsin suuri.. :/
        Mulla on silti ikävä sitä idioottia, vaikka välillä tuntuu siltä, etten haluaisi enää nähdä sitä kun ei tunnu yhtään kaipaavan seuraani niinkuin minä hänen.


      • mike
        Matti kirjoitti:

        Keskustelua syntyi juu... ^^; Hänen mukaansa hän ei ole muuttunut, vaan hänen asenteensa joihinkin asioihin. Ja sitten vuodatin paljon asiaa ikävästäni, siitä ettei olla nähty pitkään aikaan, kuinka tunnun olevan tärkeysjärjestyksen pohjalla jne...
        Ainakin silloin tyttö koki kolauksen.. Ja halusi minut sinne jo viime torstaina, mutta kavereiden bileet tulivat tielle viikonlopuksi. Sitten siirrettiin matkani ensi maanantaihin... MUTTA... Keskiviikkona on seurakunnalla sellainen jokaviikkoinen tapahtuma jonne hän haluaisi mennä ja hänen soperruksensa jälkeen tuli sellainen kuva ettei minua haluta sinne. Siispä nyt menenkin tyttöystävälleni vasta torstaina, ja taas tunne hänen kavereidensa minun ohittamisesta hiipii päälle. :/ Olin niin onnellinen kun luulin pääseväni sinne tämän viikon torstaina, maanantaikaan ei kuulostanut pahalta, olisinhan saanut olla siellä koko viikon... Mutta torstai.. Nyt aikataulu on To-Su... Josta junamatkojen osuus on varsin suuri.. :/
        Mulla on silti ikävä sitä idioottia, vaikka välillä tuntuu siltä, etten haluaisi enää nähdä sitä kun ei tunnu yhtään kaipaavan seuraani niinkuin minä hänen.

        Sanonpa vaan että sua viedään matti ja pitkälle viedäänkin. Näytä sille naiselle mistä kana kusee, missä on kaapin paikka. Näytä sille että sussa on munaa ja ole mies. kaverit ja muut saa painua **********n sun ajan tieltä. jos ei aikaa heru niin unohda koko nainen. varmasti löytyy sellainen joka jakaa sun kanssa ehkäpä koko elämänsä. turha tyytyä sen vähempään, sua on vaan yks kpl maailmassa ja sulla on vain 1 elämä. nimim. kaukosuhteessa myös.


    • onko

      kaukosuhde vai ei...silti sua petetään..vielä helpompaa kun toinen on niin kaukana!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin pyöräili jalkakäytävällä. Aikuinen ihminen! Vai onko?

      https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/hups-sanna-marin-ja-joni-rakas-kaahasivat-fillareilla-jalkakaytavalla-paljonkertova
      Maailman menoa
      229
      3156
    2. TULI PALO HAAPAVEELLÄ

      Omakotitalo tuhoutui tulipalossa Haapavedellä varhain torstaiaamuna, pelastuslaitos kertoo. Palokunnan saapuessa kohtee
      Haapavesi
      20
      2106
    3. Toivon vain

      Ettet enää välittäisi. Kun näet niin ohitatko. Ettei silmissäsi loistaisi enää mikään minut nähdessäni. Ei sitä pilkettä
      Ikävä
      4
      1179
    4. Miten sua nyt

      Pitäisi lähestyä tai ylipäätään suhtautua mihinkään. Kyselenkö kuulumisia vai juttelenko päivän säästä. Vai hymyilenkö p
      Ikävä
      77
      1095
    5. Niina Lahtinen avautuu erikoisesta "krapula-metodista" ennen suoraa lähetystä: "Kuin mulla olisi..."

      Kiitos, Niina! Upeasti vedit TTK-parketilla. Tsemppiä tuleviin tansseihin vaikkapa tuolla "krapulametodilla"! Lue Lahti
      Tanssii tähtien kanssa
      29
      1072
    6. Jenni Haukio ja Sauli Niinistö

      Ero. Näinhän se menee kun ikäeroa on riittävästi. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/1c94ff48-185d-4d95-aff5-3e93
      Maailman menoa
      24
      1040
    7. Harmailla autoilla liikkuvat vorot

      Keitäs sankareita nämä ovat? https://www.kainuunsanomat.fi/artikkeli/harmailla-autoilla-liikkuvat-vorot-ovat-tehneet-us
      Suomussalmi
      17
      1004
    8. Kuka on tämä henkilö

      jonka pullukkaprinsessa kertoilee haisevan? Ennen nykyistä se oli erään seksuaalirikoksesta tuomitun tyypin kanssa, muit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      96
      917
    9. Minä näen sinut

      Näen kuka olet. Osaan laskea. Olen todella, siis todella hämmentynyt, ihastunut, vaivautunut ja ehkä eniten todella epäu
      Ikävä
      27
      875
    10. Hyvää huomenta ja kivaa päivää

      hyvää huomenta ja kivaa päivää 😊🌞☕❤️
      Ikävä
      164
      822
    Aihe