Teen itse kolmea työtä, että pystyn auttamaan mahdollisimman paljon turvapaikanhakijoita. Itselle ei käytännössä jää lainkaan rahaa ja sitähän persurasistit ei ymmärrä.
Auttamishalua
18
158
Vastaukset
- Anonyymi
kiitos aloituksesta moktar gubta ryhmä
vihalla mainostuloja- Anonyymi
;))))
- Anonyymi
rakennatko myös asunnot turvapaikan hakijoille
vai JOUTUUKO MUUT RAKENTAMAAN- Anonyymi
Itse olen ulkomaalaisena rakentanut kerrostaloja Suomessa , todella raskasta työtä ja huono palkka. Sitten jotkut suomalaiset tuhoa vuokra kämppiä pistä kyllä vihaisiksi tällaiset. Sais itse mennä rakenta perse hiessä . Ylensä nuoret ei kestä kun viikko kaks tai kuukausi ja ottaa 3 kk karenssin ja ei enää näy työmaalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse olen ulkomaalaisena rakentanut kerrostaloja Suomessa , todella raskasta työtä ja huono palkka. Sitten jotkut suomalaiset tuhoa vuokra kämppiä pistä kyllä vihaisiksi tällaiset. Sais itse mennä rakenta perse hiessä . Ylensä nuoret ei kestä kun viikko kaks tai kuukausi ja ottaa 3 kk karenssin ja ei enää näy työmaalla.
Terveys myös meni 3 vuodessa en es pystynyt enää aja auto tai käymän kaupassa kun ihminen kun keuhkot oli betonin myrkkyä täynnä ja sain paniikkinkohtauksia kaupassa linkissä ja auton kyydissä tuli aina todella paha ja sekava olo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveys myös meni 3 vuodessa en es pystynyt enää aja auto tai käymän kaupassa kun ihminen kun keuhkot oli betonin myrkkyä täynnä ja sain paniikkinkohtauksia kaupassa linkissä ja auton kyydissä tuli aina todella paha ja sekava olo
11 vuotta painaut kunnon duunia Suomessa nyt kun on sairas ei ole enäm kelakaan maksanut raha 2,5 kk vaikka lääkäri on todennut minut työkyvyttömäksi . Kaiken lisäksi sain niin sanottua vakavan koronan ja olin ihan omilla kämpässä kuolemassa. Sitten mielenterveysongelmat sun muut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
11 vuotta painaut kunnon duunia Suomessa nyt kun on sairas ei ole enäm kelakaan maksanut raha 2,5 kk vaikka lääkäri on todennut minut työkyvyttömäksi . Kaiken lisäksi sain niin sanottua vakavan koronan ja olin ihan omilla kämpässä kuolemassa. Sitten mielenterveysongelmat sun muut.
Ja 9 vuotta kotimassa alaikäisenä eli 20 vuotta ja joutun ole työttömänä työhakijana kunta tonttujen kiusattavana . Kuka istu oman persettä leveäksi isolla palkalla ja revi normi duunari selkänahasta kaikki rahat ja edukset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja 9 vuotta kotimassa alaikäisenä eli 20 vuotta ja joutun ole työttömänä työhakijana kunta tonttujen kiusattavana . Kuka istu oman persettä leveäksi isolla palkalla ja revi normi duunari selkänahasta kaikki rahat ja edukset.
Meillä ei ollut isiä äitiä niinku Suomalaisilla kuka maksaa kaiken.
- Anonyymi
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisikoira-johdatti-poliisin-suoraan-apteekkimurron-epaillyn-asunnolle-ilomantsissa/9102036
on myös eritekoiria-raiskausjäljet - Anonyymi
Hehe . Minä en auta . Viime vuonna orpopurra antoi mulle lisää rahaa veroale jytkyssä 1700 euroa . No tänä vuonna vain 1200 euroa . Kantsii olla hyvätuloinen eliittiä eliittihallituksen aikana .
- Anonyymi
kohta saat polkupyöra, kuin esimerkikansalainen
- Anonyymi
Missähän se on , se raja jonka toisella puolen saa vielä irti olla ? Lukaisin netistä muutaman ajattelijan kirjoituksia joissa kovasti paheksuttiin Amerikan alkuasukkaiden kohtaloa ja kovasti paheksuttiin maahanmuuttajia ja kuinka he olivat tuoneet elintapansa tullessaan . Ja samassa kappaleessa moitittiin meitä suomalaisia kuinka emme elä tänne tunkevien , etten sanoisi "elättien" tapojen ja tottumusten mukaan ? Mikä on se sananlasku joka sanoo : " maassa maan tavalla tai maasta pois ? " Onko suvakkitanttojen tapa nyt niin tarttunut valtaapitäviin että se kansanryhmä joka karkottaa pitäisi , onkin tämä alkuperäinen , suomea puhuva väki ? Yksi kysymys taitaisi tulla eteen kohta sen karkoituksen ja etnisen puhdistuksen jälkeen: riittäisikö yhteiskunnan varat enää edes eliitin palkkoihin ja palkkioihin , "kunniakansalaisten" elatuksesta puhumattakaan ?
- Anonyymi
Joka maassa on tämä syöpäkasvain ja aina se pitää poistaa tai valtio kuolee .
Hyvä puoli asiassa on , että nykyään on tiedot suvakeista ei käy kuten punasten ja valkoisten aikana eli pitäisi luottaa joidenkin sanaan .
- Anonyymi
Miä teen kuutta työtä jotta valtio voi maksamillani verorahoilla rakentaa pilvenpiirtäjiä Helsingin keskustaan matuille. Kyllä ihmisiä pitää auttaa, kun on hätä.
- Anonyymi
Minä olin miljonääri, joka antoi omaisuutensa turvapaikanhakijalle ja joka asuu nyt metsässä teltassa, ja pukeutuu säkkiin.
Ja se lämmittää nyt mieltäni talvipakkasessa... - Anonyymi
Suomen ja suomalaisten kuuluu lahjoittaa kaikki rahat afrikkaan, koska olemme valkoihoisia syntisiä ja heille loputtomasti velkaa. Meidän tulee hävetä olemassaoloamme.
- Anonyymi
käsien hierojien taktiikka 🤣
- Anonyymi
olet mielisairas ! tai et ainakaan suomalainen , oletko käynyt DNA testissä ?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2132662
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1011879Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171641Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141515Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2791366Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471207- 471136
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53903- 85875