Ostaisin Moccamasterin, jos voittaisin lotossa

Anonyymi-ap

Saisinpa sitten hyvänmakuista kuumaa kahvia. Työttömänä Kelan kanta-asiakkaana olen joutunut tyytymään 15 euron muovirimpulaan ja K-menu kahviin.

59

315

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suunnittelumokia piisaa. Joissakin jopa mekaaninen tippalukko, omassa ei edes kunnolla toiminut. Kannu hankala pitää ja halvan oloinen. Ei irrotettavaa vesisäiliötä..

• Anonyymi

Eikö töihinmeno voi olla vaihtoehto.

• Anonyymi

Ei halvan muovirimpulan tekemän huonon kahvin kanssa saa kelvollista CV:tä tehtyä.

• Anonyymi

Parhaat kahvit keitetään avotulella sillan alla.

• Anonyymi

Avotulella saa tehtyä myös hyvät kahvit, mutta jos sillan alla, niin ei ihan paras.

Kairakettu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avotulella saa tehtyä myös hyvät kahvit, mutta jos sillan alla, niin ei ihan paras.

Kairakettu

Mielummin sitä räntäsateessa sillan alla on kuin taivasalla. Ei kahvin maku siitä muutu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mielummin sitä räntäsateessa sillan alla on kuin taivasalla. Ei kahvin maku siitä muutu.

Juu, mutta siitä menee nautinto -50% jossain sillan alla.

Kairakettu

• Anonyymi

Kahvinkeitin ei kahvin makuun vaikuta. Kympin keittimellä keittää samanmakuista Juhla mokkaa kuin 200 euron moccamasterilla.

laitteiden takuu ja kestävyys sekä visuaalinen ulkoasu on ne eroavaisuudet.

• Anonyymi

On teillä köyhillä tarinat. Vai vielä juhlamoskaa joku ryystää 😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, kyllä Saludo on parasta pannujauhatuksena.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, kyllä Saludo on parasta pannujauhatuksena.

En ole muuten koskaan maistanut Saludoa, koska sitä pidettiin aikoinaan huonompana kahvina. Muistan kyllä tv-mainokset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole muuten koskaan maistanut Saludoa, koska sitä pidettiin aikoinaan huonompana kahvina. Muistan kyllä tv-mainokset.

Sinäkö uskot mainoksia? On tuo costa-ricakin hyvää kaffeeta, kuin myös saludo ym "huonot" merkit. Parempia kun juhla-mokka. Ovat riittosampiakin, kun ei tarvi laittaa "puruja" niin paljon. Jokainen kaffemerkki pitää keittää eri "puru"määrillä. Pikkusta opettelemista, ei muuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On teille rikkailla hienompi elämä, se tiedetään 😭😭😭😭

• Anonyymi

Minulla on 30 v Braunin keitin käytössä. Siinä ei haurastu muoviosat, kuten uusissa moccamastereissa.

• Anonyymi

Jätä muutamat kahvit keittämättä ja säästyneillä rahoilla matkusta Manilaan. Siellä lentoaseman terminaalissa on todella hyvää kahvia ostettavissa. Sieltä löytyy myös vinkki miten kahvista saa niin hyvää.

Kairakettu

• Anonyymi

Ei tarvi mennä niinkään kauas, Virossa jo saa hyvää kahvia.

• Anonyymi

Ostat uustuotannosta vanhanajan kostailemattoman Opa Mari -teräspannun ja valikoit kahviksi jonku omaan makusi käyvistä luomukahveista, esim. Kulta Katriina Luomu on hyvä. Ei muovia eikä muita myrkkyjä keittimestä eikä kahvista (jossa torjunta-aineita/homeenestoakneita).

• Anonyymi

Monissa kahvifilttereissäkin lyijyä, joka välttyy tällä. Eikä maistu pahville vaan täyteläiselle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Monissa kahvifilttereissäkin lyijyä, joka välttyy tällä. Eikä maistu pahville vaan täyteläiselle.

Vanha kahvibaristojen niksi on huuhdella suodatinpusseista raskasmetallit pois ennen kahvin uuttamista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vanha kahvibaristojen niksi on huuhdella suodatinpusseista raskasmetallit pois ennen kahvin uuttamista.

Ei kuule lähde lyijy eikä formaldehydit.

Joskus oli moccamasteri töissä ja kotona ja toisessakin kodissa vaan ei enää vuosiin.

• Anonyymi

Minä tilaan kahvini raakapapuina ja paahdan sen itse, tykkään Jamaican Blue Mountain kahvista.
      Herkuttelen mitä herkuttelen.

Kairakettu

• Anonyymi

Minä kasvatan itse omat kahvini. Sen jälkeen paahdan jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä kasvatan itse omat kahvini. Sen jälkeen paahdan jne.

Se on hyvä

• Anonyymi

Minä juon pikakahvia, koska se maistuu hyvältä. Mieheni käyttää keitintä. Hän juo vaikka eilistä mikrosta. Kahvi on piriste (ehkä jopa riippuvuutta aiheuttava huumeen kaltainen). Se toimii vähän huonompanakin. Turha sitä riippuvuutta on kaunistella snobbailemalla laadulla. Keskushermostoon vaikuttava stimulantti mikä stimulantti.

• Anonyymi

Aikamoista korvikesumppia nuo pikakahvit ovat, mielestäni. Tottuuhan niihinkin. Itse juon nykyään lähinnä 3-paahtoasteen kahveja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aikamoista korvikesumppia nuo pikakahvit ovat, mielestäni. Tottuuhan niihinkin. Itse juon nykyään lähinnä 3-paahtoasteen kahveja.

Itseasiassa Lidlin tummapaahtoinen pikis on mielestäni paljon paremman makuista kuin yleisesti käytetyt vaaleapaahtoiset hapokkaat kahvit.

• Anonyymi

Olet siis nistin kanssa aviossa?

• Anonyymi

Moccamaster löytyy itseltäni, ostin pari viikkoa sitten lisäksi pienen 15 euron keittimen Powerista. Nyt uutta kokeiltua voi sanoa, että molemmilla saa hyvää kahvia. Tässä uudessa on myös automaattikatkaisu 30 min päästä, Moccamasterissa ei, kun on lähes 20 v vanha.

• Anonyymi

Et edelleenkään osaa valehdella 😂

• Anonyymi

Joo, vaaleat kahvit ei uppoa. Eivät ole vatsaystävällisiä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo, vaaleat kahvit ei uppoa. Eivät ole vatsaystävällisiä.

Miehissäkin tummat ovat parempia. Ja hyvin uppoavat 🤗

Leena, 57v

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leena, 57v

Jaha. Joku harrastaa ihmissyöntiä..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Leena, 57v

Myös naisissa tummahiuksiset on parempia, Aasialainen nainen on parasta. Jo 30 vuoden kokemuksella.

• Keittiössä on joku pannu. Kahvipannu.☕️🥳👍

• Anonyymi

Kahvi tulee edulliseksi kun keittää 3 kertaa samoista jauhoista.
      4 kerta on jo teetä.

• Anonyymi

Helpommaksi tulee tilata kahvit oikeasta kahviosta esim. woltilla.

• Anonyymi

Käytetty kahvinkeitin löytyy halvemmalla kirpiksestä tai sitten uusi kahvinkeitin löytyy halpana "Kiina"-tavarana Toksasta tai Classusta.

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ihan paska

• Anonyymi

minä ostin kerran mutta hajotin sen

• Anonyymi

Moccamaster on yli 80 000 euroa vuodessa tienaaville

• Anonyymi

Vuoden Yle-veroilla saa tarjouksesta perusmallin Mocciksen.

• Anonyymi

Työtönhän saa ruhtinaallisen korvauksen joutilaisuudestaan joten kyl sillä mastereita ostelee ja maistelee aromikasta kahvia . Onhan siihen aikaa kun duuniin ei tarvitse joutua .

• Anonyymi

Olipa taas huono provo.

• Anonyymi

Ehei! Ei riitä lottovoitto Moccamasteriin.

• Anonyymi

Osta pönttö vedenkeitin. Siinä vesi kiehuu ihan oikeasti toisin kuin keittimessä. Saat kunnollista kahvia.

Täydellinen turhake koko kahvinkeitin. Halpa tai kallis.

• Anonyymi

Ei kahvivettä saa keittää. Happikuplat kiehahtaa taivaan tuuliin.

• Anonyymi

Moccamaster on yliarvostettu. Tutuilla niitä on mennyt rikki jatkuvalla syötöllä. Oma 30 vuotta vanha "muovirimpula" toimii vielä täydellisesti ja tekee tismalleen saman makuista kahvia.

• Anonyymi

Sinulla ei vaan tuo valehtelu ota luonnistuakseen 🤣

• Anonyymi

En ole koskaan tajunnut mikä siinä mokkamasterissa muka on niin hyvää. Mulla on tuolla komerossa vähän käytetty ja hyvin toimiva. Hae pois. Tuo suklaalevy maksuksi.

• Anonyymi

Moccamaster tulee itseasiassa hyvin edulliseksi, itselläni on toiminut hyvin jo kohta 20 vuotta.

• Anonyymi

Mutta kun se ei ollut tässä aiheena................

• Anonyymi

Mene kirppikselle ja katsele sieltä 70- tai 80-luvun kahvinkeitintä ja jos löytyy osta sellainen. Ne ovat usein täysin toimivia tai korjattavissa helposti, osiakin niihin vielä saa eivätkä maksa paljoa nekään. Vikaa jos on, on se usein hapertuneissa letkuissa jotka voi vaihtaa itse (Etolasta uutta silikoniletkua tilalle) tai lämmityselementissä jossa tapauksessa varaosia myyvistä firmoista saatava standardimalli käy useimpiin keittimiin.

• Anonyymi

Moccamasteriin saa varaosia jopa Prismasta.

• Anonyymi

Tuo on 4 ja lisänumeron voittajan haave. Täyspotin jos voitan niin en keitä kahvia enää koskaan . Pepe keittää sen ja tuo palmun varjoon.

• Anonyymi

Perkolaattori on hyvä kuuman kahvin ystäville. En ole vielä löytänyt suodatin kahvinkeitintä, mikä tekisi yhtä kuumaa kahvia.

• Anonyymi

Ostaisin Atrian lihapiirakoita kun niitä ei lähikaupoista löydy

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      101
      7443
    2. 80
      5028
    3. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      79
      4859
    4. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      132
      4258
    5. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      10
      3048
    6. Miksi sä valitsit

Juuri minut sieltä?
      Ikävä
      52
      2689
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      40
      2586
    8. Kerro nyt rehellisesti fiilikset?

Rehellinem fiilis
      Suhteet
      50
      2237
    9. Törkeää toimintaa

Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818
      Ylivieska
      10
      2211
    10. Suudeltiin unessa viime yönä

Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit
      Ikävä
      21
      1840
    Aihe