Saisinpa sitten hyvänmakuista kuumaa kahvia. Työttömänä Kelan kanta-asiakkaana olen joutunut tyytymään 15 euron muovirimpulaan ja K-menu kahviin.
Ostaisin Moccamasterin, jos voittaisin lotossa
59
315
Vastaukset
- Anonyymi
Suunnittelumokia piisaa. Joissakin jopa mekaaninen tippalukko, omassa ei edes kunnolla toiminut. Kannu hankala pitää ja halvan oloinen. Ei irrotettavaa vesisäiliötä..
- Anonyymi
Eikö töihinmeno voi olla vaihtoehto.
- Anonyymi
Ei halvan muovirimpulan tekemän huonon kahvin kanssa saa kelvollista CV:tä tehtyä.
- Anonyymi
Parhaat kahvit keitetään avotulella sillan alla.
- Anonyymi
Avotulella saa tehtyä myös hyvät kahvit, mutta jos sillan alla, niin ei ihan paras.
Kairakettu - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Avotulella saa tehtyä myös hyvät kahvit, mutta jos sillan alla, niin ei ihan paras.
KairakettuMielummin sitä räntäsateessa sillan alla on kuin taivasalla. Ei kahvin maku siitä muutu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielummin sitä räntäsateessa sillan alla on kuin taivasalla. Ei kahvin maku siitä muutu.
Juu, mutta siitä menee nautinto -50% jossain sillan alla.
Kairakettu
- Anonyymi
Kahvinkeitin ei kahvin makuun vaikuta. Kympin keittimellä keittää samanmakuista Juhla mokkaa kuin 200 euron moccamasterilla.
laitteiden takuu ja kestävyys sekä visuaalinen ulkoasu on ne eroavaisuudet.- Anonyymi
On teillä köyhillä tarinat. Vai vielä juhlamoskaa joku ryystää 😅
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, kyllä Saludo on parasta pannujauhatuksena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, kyllä Saludo on parasta pannujauhatuksena.
En ole muuten koskaan maistanut Saludoa, koska sitä pidettiin aikoinaan huonompana kahvina. Muistan kyllä tv-mainokset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ole muuten koskaan maistanut Saludoa, koska sitä pidettiin aikoinaan huonompana kahvina. Muistan kyllä tv-mainokset.
Sinäkö uskot mainoksia? On tuo costa-ricakin hyvää kaffeeta, kuin myös saludo ym "huonot" merkit. Parempia kun juhla-mokka. Ovat riittosampiakin, kun ei tarvi laittaa "puruja" niin paljon. Jokainen kaffemerkki pitää keittää eri "puru"määrillä. Pikkusta opettelemista, ei muuta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On teille rikkailla hienompi elämä, se tiedetään 😭😭😭😭
- Anonyymi
Minulla on 30 v Braunin keitin käytössä. Siinä ei haurastu muoviosat, kuten uusissa moccamastereissa.
- Anonyymi
Jätä muutamat kahvit keittämättä ja säästyneillä rahoilla matkusta Manilaan. Siellä lentoaseman terminaalissa on todella hyvää kahvia ostettavissa. Sieltä löytyy myös vinkki miten kahvista saa niin hyvää.
Kairakettu- Anonyymi
Ei tarvi mennä niinkään kauas, Virossa jo saa hyvää kahvia.
- Anonyymi
Ostat uustuotannosta vanhanajan kostailemattoman Opa Mari -teräspannun ja valikoit kahviksi jonku omaan makusi käyvistä luomukahveista, esim. Kulta Katriina Luomu on hyvä. Ei muovia eikä muita myrkkyjä keittimestä eikä kahvista (jossa torjunta-aineita/homeenestoakneita).
- Anonyymi
Monissa kahvifilttereissäkin lyijyä, joka välttyy tällä. Eikä maistu pahville vaan täyteläiselle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monissa kahvifilttereissäkin lyijyä, joka välttyy tällä. Eikä maistu pahville vaan täyteläiselle.
Vanha kahvibaristojen niksi on huuhdella suodatinpusseista raskasmetallit pois ennen kahvin uuttamista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha kahvibaristojen niksi on huuhdella suodatinpusseista raskasmetallit pois ennen kahvin uuttamista.
Ei kuule lähde lyijy eikä formaldehydit.
Joskus oli moccamasteri töissä ja kotona ja toisessakin kodissa vaan ei enää vuosiin.
- Anonyymi
Minä tilaan kahvini raakapapuina ja paahdan sen itse, tykkään Jamaican Blue Mountain kahvista.
Herkuttelen mitä herkuttelen.
Kairakettu- Anonyymi
Minä kasvatan itse omat kahvini. Sen jälkeen paahdan jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kasvatan itse omat kahvini. Sen jälkeen paahdan jne.
Se on hyvä
- Anonyymi
Minä juon pikakahvia, koska se maistuu hyvältä. Mieheni käyttää keitintä. Hän juo vaikka eilistä mikrosta. Kahvi on piriste (ehkä jopa riippuvuutta aiheuttava huumeen kaltainen). Se toimii vähän huonompanakin. Turha sitä riippuvuutta on kaunistella snobbailemalla laadulla. Keskushermostoon vaikuttava stimulantti mikä stimulantti.
- Anonyymi
Aikamoista korvikesumppia nuo pikakahvit ovat, mielestäni. Tottuuhan niihinkin. Itse juon nykyään lähinnä 3-paahtoasteen kahveja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aikamoista korvikesumppia nuo pikakahvit ovat, mielestäni. Tottuuhan niihinkin. Itse juon nykyään lähinnä 3-paahtoasteen kahveja.
Itseasiassa Lidlin tummapaahtoinen pikis on mielestäni paljon paremman makuista kuin yleisesti käytetyt vaaleapaahtoiset hapokkaat kahvit.
- Anonyymi
Olet siis nistin kanssa aviossa?
- Anonyymi
Moccamaster löytyy itseltäni, ostin pari viikkoa sitten lisäksi pienen 15 euron keittimen Powerista. Nyt uutta kokeiltua voi sanoa, että molemmilla saa hyvää kahvia. Tässä uudessa on myös automaattikatkaisu 30 min päästä, Moccamasterissa ei, kun on lähes 20 v vanha.
- Anonyymi
Et edelleenkään osaa valehdella 😂
- Anonyymi
Joo, vaaleat kahvit ei uppoa. Eivät ole vatsaystävällisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, vaaleat kahvit ei uppoa. Eivät ole vatsaystävällisiä.
Miehissäkin tummat ovat parempia. Ja hyvin uppoavat 🤗
Leena, 57v - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leena, 57vJaha. Joku harrastaa ihmissyöntiä..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leena, 57vMyös naisissa tummahiuksiset on parempia, Aasialainen nainen on parasta. Jo 30 vuoden kokemuksella.
Keittiössä on joku pannu. Kahvipannu.☕️🥳👍
- Anonyymi
Kahvi tulee edulliseksi kun keittää 3 kertaa samoista jauhoista.
4 kerta on jo teetä.- Anonyymi
Helpommaksi tulee tilata kahvit oikeasta kahviosta esim. woltilla.
- Anonyymi
Käytetty kahvinkeitin löytyy halvemmalla kirpiksestä tai sitten uusi kahvinkeitin löytyy halpana "Kiina"-tavarana Toksasta tai Classusta.
- Anonyymi
Unohda se moccamasteri ja osta kerralla kunnollinen eli La Pavoni Europiccola.
https://www.jamesbondlifestyle.com/product/la-pavoni-europiccola- Anonyymi
Ihan paska
- Anonyymi
minä ostin kerran mutta hajotin sen
- Anonyymi
Moccamaster on yli 80 000 euroa vuodessa tienaaville
- Anonyymi
Vuoden Yle-veroilla saa tarjouksesta perusmallin Mocciksen.
- Anonyymi
Työtönhän saa ruhtinaallisen korvauksen joutilaisuudestaan joten kyl sillä mastereita ostelee ja maistelee aromikasta kahvia . Onhan siihen aikaa kun duuniin ei tarvitse joutua .
- Anonyymi
Olipa taas huono provo.
- Anonyymi
Ehei! Ei riitä lottovoitto Moccamasteriin.
- Anonyymi
Osta pönttö vedenkeitin. Siinä vesi kiehuu ihan oikeasti toisin kuin keittimessä. Saat kunnollista kahvia.
Täydellinen turhake koko kahvinkeitin. Halpa tai kallis.- Anonyymi
Ei kahvivettä saa keittää. Happikuplat kiehahtaa taivaan tuuliin.
- Anonyymi
Moccamaster on yliarvostettu. Tutuilla niitä on mennyt rikki jatkuvalla syötöllä. Oma 30 vuotta vanha "muovirimpula" toimii vielä täydellisesti ja tekee tismalleen saman makuista kahvia.
- Anonyymi
Sinulla ei vaan tuo valehtelu ota luonnistuakseen 🤣
- Anonyymi
En ole koskaan tajunnut mikä siinä mokkamasterissa muka on niin hyvää. Mulla on tuolla komerossa vähän käytetty ja hyvin toimiva. Hae pois. Tuo suklaalevy maksuksi.
- Anonyymi
Moccamaster tulee itseasiassa hyvin edulliseksi, itselläni on toiminut hyvin jo kohta 20 vuotta.
- Anonyymi
Mutta kun se ei ollut tässä aiheena................
- Anonyymi
Mene kirppikselle ja katsele sieltä 70- tai 80-luvun kahvinkeitintä ja jos löytyy osta sellainen. Ne ovat usein täysin toimivia tai korjattavissa helposti, osiakin niihin vielä saa eivätkä maksa paljoa nekään. Vikaa jos on, on se usein hapertuneissa letkuissa jotka voi vaihtaa itse (Etolasta uutta silikoniletkua tilalle) tai lämmityselementissä jossa tapauksessa varaosia myyvistä firmoista saatava standardimalli käy useimpiin keittimiin.
- Anonyymi
Moccamasteriin saa varaosia jopa Prismasta.
- Anonyymi
Tuo on 4 ja lisänumeron voittajan haave. Täyspotin jos voitan niin en keitä kahvia enää koskaan . Pepe keittää sen ja tuo palmun varjoon.
- Anonyymi
Perkolaattori on hyvä kuuman kahvin ystäville. En ole vielä löytänyt suodatin kahvinkeitintä, mikä tekisi yhtä kuumaa kahvia.
- Anonyymi
Ostaisin Atrian lihapiirakoita kun niitä ei lähikaupoista löydy
- Anonyymi
Voit lähettää tuotetoiveen lähikauppaasi vaikuta itse
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuotehaku/lahella?haku=Atria Kunnon Arki Lihapiirakka&tuote=atria-kunnon-arki-lihapiirakka-9kpl-900g-6407860061471 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit lähettää tuotetoiveen lähikauppaasi vaikuta itse
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuotehaku/lahella?haku=Atria Kunnon Arki Lihapiirakka&tuote=atria-kunnon-arki-lihapiirakka-9kpl-900g-6407860061471Jos kostutat sen ensin virtsaan lisään edelliseeni
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017443
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?805028- 794859
- 1324258
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan103048- 522689
- 402586
- 502237
Törkeää toimintaa
Todella törkeitä kaheleita niitä on Ylivieskassakin. https://www.ess.fi/uutissuomalainen/8570818102211Suudeltiin unessa viime yönä
Oltiin jossain rannalla jonkun avolava auton lavalla, jossa oli patja ja peitto. Uni päättyi, kun kömmit viereeni tähtit211840