Riikka Veltheim - poistaa liian paljon ihoa ja kudosta

Anonyymi-ap

https://www.tv4play.se/program/aaa3841f977e5649428a/kalla-fakta-skonheten-och-klinikerna

Googlekääntäjän ote :

Marien toive oli nostaa suunsa kulmat yhdessä Pohjoismaiden vakiintuneimmista kauneusklinikoista.

Mutta leikkauksen aikana kirurgi tekee useita virheitä. Hän poistaa liian paljon ihoa ja kudosta - ja suorittaa leikkauksen, jota Marie ei hyväksynyt.

- Koko kasvoni on muuttunut. Ei ole mitään jäljellä siitä, mikä olin minä.

https://www.tv4.se/artikel/2LMSKolXSBm3SscttQtdgP/marie-fick-sina-oersnibbar-avskurna-kliniken-vill-koepa-hennes-tystnad

3

310

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivan kamalaa ! Älkää leikelkö kasvojanne, taitamattoman kirurgin käsissä voitte saada hermovauriot loppuiäksi. Parempi hieman väsyneen näköinen kuin että toinen puoli kasvoista roikkuu

• Anonyymi

Mulla on huono kokemus! Veltheim teki rintojensuurennoksen - rinnat ovat erikokoisia, eri korkeudella, yksi implantti ei kiinnittynyt, mistään eivät ottaneet vastuuta! Nyt joudun kaksinkertaisella summalla korjauttamaan ja ihan muualla kyllä! Nyt mietin, onnistuisiko viedä jotenkin tämä asia eteenpäin, ei mulla ole varaa heittää hukkaan 8650€, mitä Cityklinikalle maksoin surkeasta työstä

• Anonyymi

Veltheim teki rintojen kohotuksen ja arvet ovat todella näkyvät. Kävin toisella plastiikkakirurgilla näyttämässä ja sanoi että on tehnyt koko operaation aivan väärin. Kohotustulos todennäköisesti ei kestä pitkään ja arpien sijaintikin on kyseenalainen. Kirurgin mukaan leikkaus on tehty todennäköisesti liian kiireellä ja huolimattomasti, siitä johtuen myös arpien näkyvyys. Hän sanoi että on mahdollista että joku muu on sulkenut haavan kuin varsinainen plastiikkakirurgi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet hirvein ihminen kenet olen tavannut.

Olet järkyttävä.
      Ikävä
      121
      2266
    2. Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten
      Maailman menoa
      424
      2153
    3. Sinun ja kaipaamasi törmääminen

Missä sinä haluaisit sen satunnaisen kohtaamisen mieluiten tapahtuvan?
      Ikävä
      97
      1176
    4. Ammuskelua Eliaksenkadulla

Mikä homma? Hirven metsästykseen vielä lähemäs 3kk. Oliko lie puuman metsästystä..?
      Tornio ja Haaparanta
      13
      968
    5. Olen pahoillani jos kärsit.

Mutta meidän välejä ei voi korjata. Rakastin sua tiedoksi. Älä tee itelles mitään vaan hae apua.
      Ikävä
      34
      790
    6. Haluan sua ihan vtullisen paljon

Kokonaan ja seksuaalisesti. Pää räjähtää kohta
      Ikävä
      44
      784
    7. Ymmärrätköhän nainen

Etten halua että ottaisit sitä suuhusi. Minusta se on ällöttävää, vaikka kivalta se kai tuntuisi, mutta vain minusta. Mi
      Ikävä
      109
      766
    8. Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin?

Kamalaa! Ketä tappoi vanhempansa Huittisissa? Ketkä tapettiin? Shokki!
      Huittinen
      15
      754
    9. Sinkkujen lapset ja kesäloman pituus

Tuli mieleeni kysyä oletteko huolissanne lasten ja nuorten tulevaisuudesta, tai siitä mitä he nyt joutuvat kokemaan yhte
      Sinkut
      166
      706
    10. Luvattiin työpaikka, mutta mitään ei kuulukaan

Kuinka yleistä tällainen on? Ehdin jo iloita työpaikasta, turhaan, kun mitään ei kuulukaan työnantajasta, joka ilmoitti
      Työn hakeminen
      32
      679
    Aihe