https://www.tv4play.se/program/aaa3841f977e5649428a/kalla-fakta-skonheten-och-klinikerna
Googlekääntäjän ote :
Marien toive oli nostaa suunsa kulmat yhdessä Pohjoismaiden vakiintuneimmista kauneusklinikoista.
Mutta leikkauksen aikana kirurgi tekee useita virheitä. Hän poistaa liian paljon ihoa ja kudosta - ja suorittaa leikkauksen, jota Marie ei hyväksynyt.
- Koko kasvoni on muuttunut. Ei ole mitään jäljellä siitä, mikä olin minä.
https://www.tv4.se/artikel/2LMSKolXSBm3SscttQtdgP/marie-fick-sina-oersnibbar-avskurna-kliniken-vill-koepa-hennes-tystnad
Riikka Veltheim - poistaa liian paljon ihoa ja kudosta
3
576
Vastaukset
- Anonyymi
Aivan kamalaa ! Älkää leikelkö kasvojanne, taitamattoman kirurgin käsissä voitte saada hermovauriot loppuiäksi. Parempi hieman väsyneen näköinen kuin että toinen puoli kasvoista roikkuu
- Anonyymi
Mulla on huono kokemus! Veltheim teki rintojensuurennoksen - rinnat ovat erikokoisia, eri korkeudella, yksi implantti ei kiinnittynyt, mistään eivät ottaneet vastuuta! Nyt joudun kaksinkertaisella summalla korjauttamaan ja ihan muualla kyllä! Nyt mietin, onnistuisiko viedä jotenkin tämä asia eteenpäin, ei mulla ole varaa heittää hukkaan 8650€, mitä Cityklinikalle maksoin surkeasta työstä
- Anonyymi
Veltheim teki rintojen kohotuksen ja arvet ovat todella näkyvät. Kävin toisella plastiikkakirurgilla näyttämässä ja sanoi että on tehnyt koko operaation aivan väärin. Kohotustulos todennäköisesti ei kestä pitkään ja arpien sijaintikin on kyseenalainen. Kirurgin mukaan leikkaus on tehty todennäköisesti liian kiireellä ja huolimattomasti, siitä johtuen myös arpien näkyvyys. Hän sanoi että on mahdollista että joku muu on sulkenut haavan kuin varsinainen plastiikkakirurgi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5252534Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial512217Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2032158Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle111497Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191450Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip491353- 971328
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621131Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise911106Unohdettu parannuksen kaste
Kuinka kauan kestää helluntailaisten kastekoulutus ja onko se tosiaan parannuksenkaste koulutusta ?6931035