Katsoin eilen Summit Suomen kilpailua, ja heräsi ajatuksia ko. ohjelmasta.
Näyttää pahasti siltä että naiset osaavat pelata miehet ulos. Muutama mies on enää jäljellä, naiset jyrää. Siispä suurella todennäköisyydellä nainen voittaa!
Tulikin mieleeni eräs taannoin esitetty "kova" kilpailuohjelma , jossa riskit miehet raahasivat heikkoja naisia pitkin rämeitä ja rommakoita. Lopputulos oli se, että miehet tippuivat kisasta, ja nainen voitti!
Saapa nähdä mitenhän käy tässä kisassa, huvittavaa on.
The Summit Suomi mietityttää
10
474
Vastaukset
- Anonyymi
Samahan se on kaikissa vastaavissa, naiset liittoutuu aina keskenään ja saavat heikommat miehet mukaan, lopulta sitten saavat kaikki miehet pois ellei viimeiset miehet ole riittävän vahvoja ja ovelia.
Olisi paljon mielenkiintoisempaa katsoa Farmi ja kaikki muutkin sarjat ilman jatkuvaa kieroilua.- Anonyymi
Olis mielenkiintoisempaa kun kilpailijat saisivat käyttää äärimmäisiä keinoja että itse voittaisi, saisi ujuttaa toisen kilpailijan ruokaan tai juomaan risiiniöljyä tai työntää alas jyrkänteeltä tms
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis mielenkiintoisempaa kun kilpailijat saisivat käyttää äärimmäisiä keinoja että itse voittaisi, saisi ujuttaa toisen kilpailijan ruokaan tai juomaan risiiniöljyä tai työntää alas jyrkänteeltä tms
Ämmät todellakin tekisi mitä tahansa voittaakseen, tappaahan ne vaikka omat lapsensa miehen lisäksi henkivakuutusten takia.
- Anonyymi
Ämmät pudotti Janin , typerät kanat ei ansaitse voittoa.
Voitto sitten Maxim tai Arttu.😎- Anonyymi
Toivottavsti ei hippi neiti voita, mutta tuotanto arvatenkin juonii naisen voittajaksi. Jani olisi muuten saanut voittaa, mutta tukijullit voittaa joka vuosi yli 5mrd ilmaista lomailurahaa. Viljelijöillä pari kk töitä ja lopun aikaa laiskottelevat, naapurimaissa ei ole kansallisia tkiaisia ollenkaan, kuten ei yrittäjillä kuulukaan olla, myykööt puuta ellei työt kiinnosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavsti ei hippi neiti voita, mutta tuotanto arvatenkin juonii naisen voittajaksi. Jani olisi muuten saanut voittaa, mutta tukijullit voittaa joka vuosi yli 5mrd ilmaista lomailurahaa. Viljelijöillä pari kk töitä ja lopun aikaa laiskottelevat, naapurimaissa ei ole kansallisia tkiaisia ollenkaan, kuten ei yrittäjillä kuulukaan olla, myykööt puuta ellei työt kiinnosta.
Miksi et ala "tukijulliksi" kerran helppoa rahaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ostitko itse tilasi markkinahintaan, perittyjähän ne teillä on ja aivan ylihintaisia muille valtavien tukiaisten takia.
Miksi ette itse ala työläisiksi kun helppoa rahaa, eikö 11kk töitä vuodessa ja 40 tuntia viikossa kiinnosta, viljelijöillä 8-10kk vuodessa pelkkää lomailua toisten rahoilla.
Varmasti monikin voisi ryhtyä majussiksi ellei tilojen hinnat olisi keinotekoisen kalliita, pääsiaa että ne kansalliset tukiaiset poistetaan, hankkikaa itse ne törsäämisrahanne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi et vastannut, kysyn uudelleen saitko tilasi halvemmalla perintönä ja olisiko sinusta oikeaksi yrittäjäksi ilman tukiaisia?
Miksi ette itse ala työläisiksi kun saa helppoa rahaa, eikö 11kk töitä vuodessa ja 40 tuntia viikossa kiinnosta, viljelijöillä 8-10kk vuodessa pelkkää lomailua toisten rahoilla.
- Anonyymi
Onneksi tuo tyyppi putosi, joka hoki koko ajan haluavansa Janin pois. Olen niin mielissäni....
- Anonyymi
Melkoista juonittelua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa6717507Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?435321HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?
https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa3032906Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki372373- 1672341
- 241854
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t51717Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan
Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.1401708mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k121682Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?
Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon4111628