Minun piti oikein käydä katsomassa S-marketissa

Anonyymi-ap

IVALOLAISET OLI NIIN HIENOSTI PUKEUTUNEET JA OIKEIN SANOVAT MINULLE PÄIVÄÄ SEKÄ TERVE!
Pikku-petsamolaiset ja akujärveläiset juoksivat hyllyjen väliin äkkiä piiloon ja he olivat ihan TAVALLISET arkivaatteet päällä.
Teki mieli sanoa, että: TEIDÄN KAUPPA ON TOISELLA PUOLELLA TIETÄ JA SIELLÄ ON FACEBOOK KUNNIALLISEN TYTTÖ IHAN TEITÄ VARTEN TÖISSÄ!
S-marketissa on kyllä kanssa KUNNIANLOUKKAUS kassalla töissä. Ei osaa kunnolla suomea, mutta englantia kyllä.
Onneksi en vielä tehnyt KUNNIANLOUKKAUS RIKOSILMOITUSTA.

8

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole varma, että oliko S-marketissa töissä oleva KEISARIKUNNAN väkeä ihan.
      Kyllä HOLMA joutaa VAPAALLA PÄIVYSTÄÄ SITÄ RIKOSILMOITUS KONETTA.
      EI KAI TULEVA KEISARI VOI KAIKKEA HELPOLLA SAADA JA TEETTÄÄ KAIKKIA TÖITÄ YKSIN MINULLE.
      KYLLÄ HÄNEN PITÄÄ MYÖS NÄHDÄ VÄHÄN VAIVAA MINUN SEKÄ KEISARIKUNNAN JA HIENOSTO KANSAN ETEEN!
      IVALO SENTÄÄN TULEVA PIENI KEISARIKUNTA.

• Anonyymi

Minä annan FACEBOOK KUNNIALLISILLE KUNNIAA ENSIN JA OTAN SYRJINNÄN IHMISARVON ALENTAMISESTA.
        He joutuvat väistymään ja sen jälkeen lähden hakemaan KUNNIOITA moldovalaisilta sekä S-marketissa olevalta työntekijältä joka ehkä on KEISARIKUNNASTA tullut Ivaloon töihin.
        Venäläisten KUNNIOILLA ei tehdä mitään, koska Putin on paska presidentti ja niin on hänen kansansa myös.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä annan FACEBOOK KUNNIALLISILLE KUNNIAA ENSIN JA OTAN SYRJINNÄN IHMISARVON ALENTAMISESTA.
        He joutuvat väistymään ja sen jälkeen lähden hakemaan KUNNIOITA moldovalaisilta sekä S-marketissa olevalta työntekijältä joka ehkä on KEISARIKUNNASTA tullut Ivaloon töihin.
        Venäläisten KUNNIOILLA ei tehdä mitään, koska Putin on paska presidentti ja niin on hänen kansansa myös.

Kyllä minä olen jo valmistellut mistä KREIVI/KEISARIKUNTAAN saadaan rahaa.
        Meistä on toinen edustaa valtiota ja minä ivalolaisia jotka ollaan synnytty Ivalossa sekä asuttu syntymän jälkeen myös.
        Minun isäni on syntynyt myös ja äitini on syntynyt Inarissa, mutta ei haittaa koska Inarin adoptio kiinalaisetkin käyvät minun kunnian päälle ja sen minä perustelen rikosilmoitukseen.
        Aikion Leo kuitenkin istuu lukemassa miten me HOLMAT saadaan KREIVI/KEISARIKUNTA LUOTUA

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä minä olen jo valmistellut mistä KREIVI/KEISARIKUNTAAN saadaan rahaa.
        Meistä on toinen edustaa valtiota ja minä ivalolaisia jotka ollaan synnytty Ivalossa sekä asuttu syntymän jälkeen myös.
        Minun isäni on syntynyt myös ja äitini on syntynyt Inarissa, mutta ei haittaa koska Inarin adoptio kiinalaisetkin käyvät minun kunnian päälle ja sen minä perustelen rikosilmoitukseen.
        Aikion Leo kuitenkin istuu lukemassa miten me HOLMAT saadaan KREIVI/KEISARIKUNTA LUOTUA

Kyllä Suomen valtion ARMEIJA, RAJAVARTIOLAITOS JA POLIISIT SAA JÄÄDÄ KEISARIKUNTAAN EDELLEEN, koska ME OLLAAN RAUHAA RAKASTAVAA KANSAA.
        Suomen valtio on luvannut turvata RAUHAN JOTEN HE HOITAVAT LUONNOLLISESTI OMAN TEHTÄVÄNSÄ NIIN, KUIN ON SOVITTU.
        SAAMELAISET EI MÄÄRÄ KREIVI/KEISARIKUNNAN ASIOISTA!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä Suomen valtion ARMEIJA, RAJAVARTIOLAITOS JA POLIISIT SAA JÄÄDÄ KEISARIKUNTAAN EDELLEEN, koska ME OLLAAN RAUHAA RAKASTAVAA KANSAA.
        Suomen valtio on luvannut turvata RAUHAN JOTEN HE HOITAVAT LUONNOLLISESTI OMAN TEHTÄVÄNSÄ NIIN, KUIN ON SOVITTU.
        SAAMELAISET EI MÄÄRÄ KREIVI/KEISARIKUNNAN ASIOISTA!

Eihän FACEBOOK KUNNIALLISET ole edes yhdenvertaisia minun kanssa joten YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN minä voin myös hakea Inarin saamelaisten adoptio kiinalaisilta KEISAILLISTA KUNNIAA IVALOON.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän FACEBOOK KUNNIALLISET ole edes yhdenvertaisia minun kanssa joten YHDENVERTAISUUSLAIN MUKAAN minä voin myös hakea Inarin saamelaisten adoptio kiinalaisilta KEISAILLISTA KUNNIAA IVALOON.

Onneksi jäin miettimään, koska kassa on Kuningas kunnasta ja moldovalaiset Kreivi kunnasta niin minä vedän KUNNIOLLA yli ja IVALOSTA TULEE KEISARIKUNTA!
        MINÄ EDUSTAN SUOMALAISIA JOTKA OLLAAN SYNNYTTY SEKÄ ASUTTU IVALOSSA.
        FACEBOOK KUNNIALLISET SYRJIVÄT MINUA JA ALENTAVAT MINUN IHMISARVOA, KOSKA EN MINÄ ALKOHOLISTI ENKÄ EDES VÄKIVALTA RIKOLLINEN.
        JOS OLISIN NIIN EI MINUSTA OLISI TULLUT EDES PANOSTAJAA. MINÄ SOVIN, ETTÄ MINÄ EN TARTU EDES ASEISIIN KOSKA PANOKSET SISÄLTÄÄ MYÖS RÄJÄHTEITÄ.
        EN MINÄ OLE OSTANUT ILOTULITUS RAKETTEJA.
        MINÄ EN VIITSI EDES KATSOA, KUN AMPUVAT RAKETTEJA KOSKA MINÄ SAIN PANOSTAJANA NÄHDÄ SEN VERRAN ISOJA RÄJÄYTYKSIÄ ETTÄ EI MINUA EDES KIINNOSTA.
        MINÄ OLEN SEN VERRAN KIEROUTUNUT, ETTÄ MINÄ NAUTIN SIITÄ KUN RÄJÄHTÄÄ JA MAA ALKAA TÄRISEMÄÄN.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi jäin miettimään, koska kassa on Kuningas kunnasta ja moldovalaiset Kreivi kunnasta niin minä vedän KUNNIOLLA yli ja IVALOSTA TULEE KEISARIKUNTA!
        MINÄ EDUSTAN SUOMALAISIA JOTKA OLLAAN SYNNYTTY SEKÄ ASUTTU IVALOSSA.
        FACEBOOK KUNNIALLISET SYRJIVÄT MINUA JA ALENTAVAT MINUN IHMISARVOA, KOSKA EN MINÄ ALKOHOLISTI ENKÄ EDES VÄKIVALTA RIKOLLINEN.
        JOS OLISIN NIIN EI MINUSTA OLISI TULLUT EDES PANOSTAJAA. MINÄ SOVIN, ETTÄ MINÄ EN TARTU EDES ASEISIIN KOSKA PANOKSET SISÄLTÄÄ MYÖS RÄJÄHTEITÄ.
        EN MINÄ OLE OSTANUT ILOTULITUS RAKETTEJA.
        MINÄ EN VIITSI EDES KATSOA, KUN AMPUVAT RAKETTEJA KOSKA MINÄ SAIN PANOSTAJANA NÄHDÄ SEN VERRAN ISOJA RÄJÄYTYKSIÄ ETTÄ EI MINUA EDES KIINNOSTA.
        MINÄ OLEN SEN VERRAN KIEROUTUNUT, ETTÄ MINÄ NAUTIN SIITÄ KUN RÄJÄHTÄÄ JA MAA ALKAA TÄRISEMÄÄN.

En minä noussut sängystä ylös ennen, kuin joskus 8 jälkeen silloin, kun LUMPSI pudotti kauhan ja hyppäytti minut sängyssä ilmaan.
        Tuskin oli edes vaikea arvata, että kuka on niin HYVÄ YSTÄVÄ että hän ottaa KUNNIAKSEEN HYPPÄYTTÄÄ PANOSTAJAN SÄNGYN KANSSA ILMAAN.
        Tuo ainut kerta ja minä onneksi hyppäsin sängyssä ilmaan ja keskelle sänkyä enkä lattialle. Jos minä olisin lattialle pudonnut niin minä olisin päässyt TIKATTAVAKSI.
        Ei olisi minua haitannut, koska minä olisin kyllä ajan kanssa tottunut ISOON ARPEEN, koska minä olisin vain repinyt OTSANI vieressä olleen pöydän kulmaan.
        NOUDATIN KIELTOA EN SAA NUKKUA SÄNGYSSÄ JOTEN MINÄ NUKUN NYKYISIN SOHVALLA.
        VANKILASSA NUKUIN LATTIALLA. JOKA ILTA SIIRSIN PATJAN LATTIALLE JA AAMULLA NOSTIN SEN TAKAISIN SÄNKYYN.
        MOLEMMAT MUMMOT ANTO KIELTOJA AINA, KUN JOTAIN SATTUI.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä noussut sängystä ylös ennen, kuin joskus 8 jälkeen silloin, kun LUMPSI pudotti kauhan ja hyppäytti minut sängyssä ilmaan.
        Tuskin oli edes vaikea arvata, että kuka on niin HYVÄ YSTÄVÄ että hän ottaa KUNNIAKSEEN HYPPÄYTTÄÄ PANOSTAJAN SÄNGYN KANSSA ILMAAN.
        Tuo ainut kerta ja minä onneksi hyppäsin sängyssä ilmaan ja keskelle sänkyä enkä lattialle. Jos minä olisin lattialle pudonnut niin minä olisin päässyt TIKATTAVAKSI.
        Ei olisi minua haitannut, koska minä olisin kyllä ajan kanssa tottunut ISOON ARPEEN, koska minä olisin vain repinyt OTSANI vieressä olleen pöydän kulmaan.
        NOUDATIN KIELTOA EN SAA NUKKUA SÄNGYSSÄ JOTEN MINÄ NUKUN NYKYISIN SOHVALLA.
        VANKILASSA NUKUIN LATTIALLA. JOKA ILTA SIIRSIN PATJAN LATTIALLE JA AAMULLA NOSTIN SEN TAKAISIN SÄNKYYN.
        MOLEMMAT MUMMOT ANTO KIELTOJA AINA, KUN JOTAIN SATTUI.

3vuotiaana hyppäsin sen verran pitkän hypyn, että pojat saivat itse sen HYPPY KIELLON.
        He sanoivat minulle, että: Tytöt ei saa hypätä tältä portaalta, koska ne ei uskalla.
        Minä sanoin : Saa ja kyllä uskallan hypätä!
        He eivät itse uskaltaneet hypätä perässä.
        Oli sen verran kauan silmä kulma kipeänä, että en halunnut enään hyppiä edes kotona portaita. Toiset kyllä hyppi, mutta alakerran naapuri jonka oven eteen he hyppäsivät aina kehu minua, koska minä olin niin hyvä tapainen suomalainen tyttö.
        En ole koskaan varmaan edes kuullut heidän etunimiä, koska minä sanoin aina kotona : Olin Lloydin luona kylässä ja he pyysivät minua niin minä menin.
        Minä sain mehua sekä kakkua, pullaa tai keksiä.
        He olivat lapsettomia ja minä olin oppinut mummolassa leikkien kautta sanomaan ruotsiksi päivää, näkemiin, kiitos sekä muita hienoja sanoja. En edes muista milloin minä olin Lloydeihin tutustunut. He olivat varmaan asuneet meidän naapurissa kokoajan.
        Korsnäs Marma oli rakennuttanut työntekijöille asuntoja ja tuo oli ihan uusi talo johon me muutettiin.
        Minä olin saanut oman huoneen vaikka minä kyllä nukuin vanhempien huoneessa.
        Minä leikin omassa huoneessa, mutta minä olin niin paljon mummolassa ja minä nukuin mummon ja vaarin sängyssä.
        En minä ole mennyt edes kotona omaan sänkyyn vaan isäni on kantanut minut omaan sänkyyn.
        Muistan että isä sanoi: Nyt menet sänkyyn nukkumaan, koska sinä nukut siinä lattialla jo.
        Minä sanoin: En nuku.
        Oon herännyt, kun isä on kantanut ja sanonut: Minä vien sinut sänkyyn nukkumaan.
        Taisin mennä kouluun, kun minä en enään antanut kantaa vaan heräsin siihen, kun hän alkoi nostamaan. Olin kasvanut joten kävi kipeää joten en minä halunnut että hän kantaa.
        Olin iso tyttö jo 7vuotiaana, koska minä menin Ruotsissa bussilla kouluun ja isän työpaikka oli tien toisella puolella eli minä olin ISOJEN TYTTÖJEN koulussa. Minä menin ekalla luokalla kotiin ja sanoin, että: Minulle pitää olla hienot vaatteet, koska minä menen kaupungintalolle laulamaan suomalaisia lauluja.
        Minulle sanottiin, että: Minä voin viedä ja hakea.
        Sanoin, että; Minä menen bussilla kaupungille ja tuun bussilla kotia VAIKKA se onkin ILLALLA!
        Kotona he sanovat, että: Oot vähän liian pieni menemään yksin Ruotsissa kaupungille illalla BUSSILLA YKSIN!
        Minä sanoin, että; EN OLE VAAN MINÄ OLEN ISO TYTTÖ JA MINÄ OLEN JO 7 VUOTTA JOTEN KYLLÄ MINÄ VOIN YKSIN MENNÄ ILLALLA RUOTSISSA BUSSILLA KAUPUNGILLE!
        MINÄ SANOIN SEKÄ NAUROIN, ETTÄ; NARRASIN VÄHÄN, KOSKA ME MENNÄÄN OPETTAJAN KANSSA BUSSILLA!
        SINIRISTI LIPPUA TIETENKIN LAULETTIIN, KOSKA MINÄ OLIN SE AINUT JONKA OPETTAJA MÄÄRÄSI LÄHTEMÄÄN JA TOISET SANOVAT, ETTÄ: KYLLÄ MEKIN LÄHDETÄÄN JOS SINÄKIN KERTA LÄHDET.
        EI MINULLA OLLUT VAIHTOEHTO, KUN LÄHTEÄ JA TUOKIN ON JO KUNNIANLOUKKAUS!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä

IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi
      Maailman menoa
      315
      2888
    2. Mihin sinussa haluan koskea

Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä
      Ikävä
      56
      2655
    3. Kerro nyt jotain

Itsestäsi minkä haluaisit kaivattusi tietävän?
      Ikävä
      120
      1712
    4. On tämä meidän ikäero jo turhan suuri

Kannattaisi tutustua samanikäisiin.
      Ikävä
      118
      1440
    5. Toisen ihmisen sydämellä

leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo
      Ikävä
      146
      1390
    6. Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."

Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://
      Suomalaiset julkkikset
      30
      1283
    7. PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan

kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki
      Ammattiliitot
      149
      1238
    8. Mitä ajattelet kun

Katsot kaivattuasi silmiin? Mitä näet silmissä?
      Ikävä
      69
      1090
    9. Millaisena luonteena

Pidät kaivattuasi??
      Ikävä
      74
      1079
    10. Olen otettu, mutta turhaan kulta testailet

Sinua minä vaan ❤️
      Ikävä
      70