Totuudella tykitys alkaa armollisesi heti vitejon alusta lähtijen. Paatoksellisuus on huikeaa kuulijan korvijen hymyllisyys korvasuisuujessaansa on muikeaa:
https://www.youtube.com/watch?v=t0wKXQGFUdg
Oppija ikä kaikki ja usjon kautta henkellinen oppi alkaa käymään aijollisesti tavallisesti ynmärjykseen.
Morsijan, oletko kaunistettu hyvillä töillä ja armolla?
Ostin sellaisen viikko pari sitten ja se on ollut tosi hyvä ostos. Sähkölasku varmaankin laskee entisestään kun kalliin sähkön aikana pitäyvyn vain taskulanpun käytöksessä.
Ostan samanlaisen taskulanpun jossain vaiheessa ja jätän sen pysyvästi keittijöön. On mukava kun joka huoneessa on oma taskulanppunsa, jota ei tarvitse kuljettalijoija mukanaan huoneesta toiseen.
Ihahahaahahahahhaaaaa onnistuneesti hirnahjin tässä vielä ja kerron senkin vielä. Osaatko sinä hirnahtaa niin että se kuulosta aijolta hevoisellisuujelta?
Minä osaan, sillä olen harjoitellunnallisoinut sitä äänellisyyttä.
Myyväänkö jossain hyvällistä Raamattua jota ei tarvitse ostaa netin kautta vaan suoraan kaupasta? Olen sellaisija Raamattuja huoannut olevan kirjallisisa kaupallisissa, joita en halua lukea. Sellaisija joita haluvan lukea ei ole löytynyt.
Toivo Koilon Raamattu kiinnostaa, 1933-38, Raamattu Kansalle. Asun Helsinkissä. Onko täällä kirjallista kaupallista, josta saan haluvamani Raamatun kääntöksen?
Selef Urge
Joukolla on asijaa. Sisältää huomijonarvoisija tetaljeja selvennyksellisyyveksi
7
137
Vastaukset
Sörnäisissä oli aikoinaan kristillinen kauppa.en tiedä onko sitä enää.
Googlasin.löytyi sacrumniminen kristillinen kirjakauppa hesasta.mä oon asunut Helsingissä. Tykkäisin vieläkin,mutta en nykyisin enää tunne sieltä ketään.
auroraboreallis kirjoitti:
Googlasin.löytyi sacrumniminen kristillinen kirjakauppa hesasta.mä oon asunut Helsingissä. Tykkäisin vieläkin,mutta en nykyisin enää tunne sieltä ketään.
Ei löytynyt ko kirjakaupasta toivo koivua.kirppikseltä saattaisi löytyä samantapaista.
- Anonyymi
miten menee?
https://www.youtube.com/watch?v=wyON2gWKksw - Anonyymi
Suomesta ei puutu mentaalivaivaisia tapauksia joista ei kukaan ota selvää.
- Anonyymi
Ei-helluntailainen kommentti:
Taskulampuilla ja kynttilöillä saa aikaan erittäin minimaalista säästöä. Valaisimessa jos on seitsemän watin polttimo, se kuluttaa yhdessä tunnissa 0,007 kilowattituntia. - Anonyymi
jaaha, semmoinen tapaus tällä kertaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1372401Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961147Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1071025Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa388922Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296868- 65843
- 53831
- 46809
- 85807
- 51723