Joukolla on asijaa. Sisältää huomijonarvoisija tetaljeja selvennyksellisyyveksi

Anonyymi-ap

Totuudella tykitys alkaa armollisesi heti vitejon alusta lähtijen. Paatoksellisuus on huikeaa kuulijan korvijen hymyllisyys korvasuisuujessaansa on muikeaa:

https://www.youtube.com/watch?v=t0wKXQGFUdg

Oppija ikä kaikki ja usjon kautta henkellinen oppi alkaa käymään aijollisesti tavallisesti ynmärjykseen.

Morsijan, oletko kaunistettu hyvillä töillä ja armolla?

Ostin sellaisen viikko pari sitten ja se on ollut tosi hyvä ostos. Sähkölasku varmaankin laskee entisestään kun kalliin sähkön aikana pitäyvyn vain taskulanpun käytöksessä.

Ostan samanlaisen taskulanpun jossain vaiheessa ja jätän sen pysyvästi keittijöön. On mukava kun joka huoneessa on oma taskulanppunsa, jota ei tarvitse kuljettalijoija mukanaan huoneesta toiseen.

Ihahahaahahahahhaaaaa onnistuneesti hirnahjin tässä vielä ja kerron senkin vielä. Osaatko sinä hirnahtaa niin että se kuulosta aijolta hevoisellisuujelta?
Minä osaan, sillä olen harjoitellunnallisoinut sitä äänellisyyttä.

Myyväänkö jossain hyvällistä Raamattua jota ei tarvitse ostaa netin kautta vaan suoraan kaupasta? Olen sellaisija Raamattuja huoannut olevan kirjallisisa kaupallisissa, joita en halua lukea. Sellaisija joita haluvan lukea ei ole löytynyt.

Toivo Koilon Raamattu kiinnostaa, 1933-38, Raamattu Kansalle. Asun Helsinkissä. Onko täällä kirjallista kaupallista, josta saan haluvamani Raamatun kääntöksen?

Selef Urge

7

190

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sörnäisissä oli aikoinaan kristillinen kauppa.en tiedä onko sitä enää.

• Googlasin.löytyi sacrumniminen kristillinen kirjakauppa hesasta.mä oon asunut Helsingissä. Tykkäisin vieläkin,mutta en nykyisin enää tunne sieltä ketään.

• auroraboreallis kirjoitti:

Googlasin.löytyi sacrumniminen kristillinen kirjakauppa hesasta.mä oon asunut Helsingissä. Tykkäisin vieläkin,mutta en nykyisin enää tunne sieltä ketään.

Ei löytynyt ko kirjakaupasta toivo koivua.kirppikseltä saattaisi löytyä samantapaista.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Suomesta ei puutu mentaalivaivaisia tapauksia joista ei kukaan ota selvää.

• Anonyymi

Ei-helluntailainen kommentti:

Taskulampuilla ja kynttilöillä saa aikaan erittäin minimaalista säästöä. Valaisimessa jos on seitsemän watin polttimo, se kuluttaa yhdessä tunnissa 0,007 kilowattituntia.

• Anonyymi

jaaha, semmoinen tapaus tällä kertaa.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      348
      6389
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3806
    3. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      92
      991
    4. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      52
      880
    5. Huomasin kyllä

Mitä tästä pitäisi ajatella?
      Ikävä
      56
      846
    6. Miellyttääkö eniten

Kaivattusi persoona vai ulkonäkö?
      Ikävä
      41
      830
    7. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      137
      823
    8. Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista

Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v
      Ruoanlaitto
      8
      813
    9. Haluatko sitten

Rakastella miten paljon?
      Ikävä
      68
      810
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      14
      741
    Aihe