Joukolla on asijaa. Sisältää huomijonarvoisija tetaljeja selvennyksellisyyveksi

Anonyymi-ap

Totuudella tykitys alkaa armollisesi heti vitejon alusta lähtijen. Paatoksellisuus on huikeaa kuulijan korvijen hymyllisyys korvasuisuujessaansa on muikeaa:

https://www.youtube.com/watch?v=t0wKXQGFUdg

Oppija ikä kaikki ja usjon kautta henkellinen oppi alkaa käymään aijollisesti tavallisesti ynmärjykseen.

Morsijan, oletko kaunistettu hyvillä töillä ja armolla?

Ostin sellaisen viikko pari sitten ja se on ollut tosi hyvä ostos. Sähkölasku varmaankin laskee entisestään kun kalliin sähkön aikana pitäyvyn vain taskulanpun käytöksessä.

Ostan samanlaisen taskulanpun jossain vaiheessa ja jätän sen pysyvästi keittijöön. On mukava kun joka huoneessa on oma taskulanppunsa, jota ei tarvitse kuljettalijoija mukanaan huoneesta toiseen.

Ihahahaahahahahhaaaaa onnistuneesti hirnahjin tässä vielä ja kerron senkin vielä. Osaatko sinä hirnahtaa niin että se kuulosta aijolta hevoisellisuujelta?
Minä osaan, sillä olen harjoitellunnallisoinut sitä äänellisyyttä.

Myyväänkö jossain hyvällistä Raamattua jota ei tarvitse ostaa netin kautta vaan suoraan kaupasta? Olen sellaisija Raamattuja huoannut olevan kirjallisisa kaupallisissa, joita en halua lukea. Sellaisija joita haluvan lukea ei ole löytynyt.

Toivo Koilon Raamattu kiinnostaa, 1933-38, Raamattu Kansalle. Asun Helsinkissä. Onko täällä kirjallista kaupallista, josta saan haluvamani Raamatun kääntöksen?

Selef Urge

7

176

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sörnäisissä oli aikoinaan kristillinen kauppa.en tiedä onko sitä enää.

• Googlasin.löytyi sacrumniminen kristillinen kirjakauppa hesasta.mä oon asunut Helsingissä. Tykkäisin vieläkin,mutta en nykyisin enää tunne sieltä ketään.

• auroraboreallis kirjoitti:

Googlasin.löytyi sacrumniminen kristillinen kirjakauppa hesasta.mä oon asunut Helsingissä. Tykkäisin vieläkin,mutta en nykyisin enää tunne sieltä ketään.

Ei löytynyt ko kirjakaupasta toivo koivua.kirppikseltä saattaisi löytyä samantapaista.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Suomesta ei puutu mentaalivaivaisia tapauksia joista ei kukaan ota selvää.

• Anonyymi

Ei-helluntailainen kommentti:

Taskulampuilla ja kynttilöillä saa aikaan erittäin minimaalista säästöä. Valaisimessa jos on seitsemän watin polttimo, se kuluttaa yhdessä tunnissa 0,007 kilowattituntia.

• Anonyymi

jaaha, semmoinen tapaus tällä kertaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      74
      4989
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      11
      3369
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      24
      2680
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      57
      1737
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1566
    6. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    7. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1332
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      225
      1170
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      71
      1015
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      52
      897
    Aihe