Joukolla on asijaa. Sisältää huomijonarvoisija tetaljeja selvennyksellisyyveksi

Anonyymi-ap

Totuudella tykitys alkaa armollisesi heti vitejon alusta lähtijen. Paatoksellisuus on huikeaa kuulijan korvijen hymyllisyys korvasuisuujessaansa on muikeaa:

https://www.youtube.com/watch?v=t0wKXQGFUdg

Oppija ikä kaikki ja usjon kautta henkellinen oppi alkaa käymään aijollisesti tavallisesti ynmärjykseen.

Morsijan, oletko kaunistettu hyvillä töillä ja armolla?

Ostin sellaisen viikko pari sitten ja se on ollut tosi hyvä ostos. Sähkölasku varmaankin laskee entisestään kun kalliin sähkön aikana pitäyvyn vain taskulanpun käytöksessä.

Ostan samanlaisen taskulanpun jossain vaiheessa ja jätän sen pysyvästi keittijöön. On mukava kun joka huoneessa on oma taskulanppunsa, jota ei tarvitse kuljettalijoija mukanaan huoneesta toiseen.

Ihahahaahahahahhaaaaa onnistuneesti hirnahjin tässä vielä ja kerron senkin vielä. Osaatko sinä hirnahtaa niin että se kuulosta aijolta hevoisellisuujelta?
Minä osaan, sillä olen harjoitellunnallisoinut sitä äänellisyyttä.

Myyväänkö jossain hyvällistä Raamattua jota ei tarvitse ostaa netin kautta vaan suoraan kaupasta? Olen sellaisija Raamattuja huoannut olevan kirjallisisa kaupallisissa, joita en halua lukea. Sellaisija joita haluvan lukea ei ole löytynyt.

Toivo Koilon Raamattu kiinnostaa, 1933-38, Raamattu Kansalle. Asun Helsinkissä. Onko täällä kirjallista kaupallista, josta saan haluvamani Raamatun kääntöksen?

Selef Urge

7

148

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sörnäisissä oli aikoinaan kristillinen kauppa.en tiedä onko sitä enää.

• Googlasin.löytyi sacrumniminen kristillinen kirjakauppa hesasta.mä oon asunut Helsingissä. Tykkäisin vieläkin,mutta en nykyisin enää tunne sieltä ketään.

• auroraboreallis kirjoitti:

Googlasin.löytyi sacrumniminen kristillinen kirjakauppa hesasta.mä oon asunut Helsingissä. Tykkäisin vieläkin,mutta en nykyisin enää tunne sieltä ketään.

Ei löytynyt ko kirjakaupasta toivo koivua.kirppikseltä saattaisi löytyä samantapaista.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Suomesta ei puutu mentaalivaivaisia tapauksia joista ei kukaan ota selvää.

• Anonyymi

Ei-helluntailainen kommentti:

Taskulampuilla ja kynttilöillä saa aikaan erittäin minimaalista säästöä. Valaisimessa jos on seitsemän watin polttimo, se kuluttaa yhdessä tunnissa 0,007 kilowattituntia.

• Anonyymi

jaaha, semmoinen tapaus tällä kertaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      94
      7613
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      37
      4037
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      47
      3586
    4. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      243
      3004
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      2702
    6. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      45
      2552
    7. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      21
      2504
    8. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      132
      2471
    9. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      29
      2419
    10. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      29
      2258
    Aihe