Mies antoi puhelinnumeronsa ja kun etsin sen osoitetiedot ja kysyin mieheltä niin meni miehen mukaan exän osoitteeseen, ei hänen. Oli kuulema unohtanut ilmottaa uuden osoitteen puhelinoperaattorille. Yli vuosi ollut aikaa hoitaa. Soiko teillä hälytyskellot?
Koitetaanko minua huijata
37
436
Vastaukset
- Anonyymi
Ei kuulosta kovin uskottavalta. En mä ole koskaan ilmoittanut osoitetietojani opraattorille. Kyllä ne on osanneet virallisen osoitteenmuutoksen kautta sen tiedon saada. Jos hän taas ei muka ole virallisesti osoitettaan muuttanut, niin missä hän sitten muka asuu? Ja hakee postit aina eksältään.
- Anonyymi
Niin tosi outo juttu. Yleensä järjestelmästä tulee osoitetiedot. Miksi osoite exälle joka asuu 5km päässä? Miehen kertoman mukaan.
- Anonyymi
Koska ajattelit ymmärtää, että nämä naista esittävän katkeran äijän jutut ei koskaan ikäänkuin stemmaa? Surullista että yrität naisiin liittyvästä (alitajuisesta) vihamielisyydestä käsin yhyttää naista jostain epäjohdonmukaisuuksista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska ajattelit ymmärtää, että nämä naista esittävän katkeran äijän jutut ei koskaan ikäänkuin stemmaa? Surullista että yrität naisiin liittyvästä (alitajuisesta) vihamielisyydestä käsin yhyttää naista jostain epäjohdonmukaisuuksista
Entä koska sä ajattelit tajuta, että mulle on yhdentekevää kirjottaako viestin mies, nainen, koira vai hirvi?
- Anonyymi
Varattu koijari on.
- Anonyymi
No kylläpä sinä eläydyit varoittamaan naista esittävän keken jutun yhteydessä jota kura kuin yksinkertaista ja avutonta
- Anonyymi
Se asuu naisensa kanssa ja sinä olet syrjähyppy ap
- Anonyymi
En ikinä tavannut tätä miestä. Toinen red flag oli että hän puhui tarvitsevansa väliaikaista asuntoa remontin takia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En ikinä tavannut tätä miestä. Toinen red flag oli että hän puhui tarvitsevansa väliaikaista asuntoa remontin takia.
No helkkari, et naisena esiintyvä puutaheinää puhuva edes vatupassia sponssannut?
- Anonyymi
Taidat olla se palstan naispuolinen proosailija, joka tekstailee palstasedälle innokkaasti kieli poskella mitä tahansa negatiivista ja mitätöivää
Minulla soi hälytyskellot sinusta. Etsit osoitetiedot?
- Anonyymi
Hän antoi oman puhelinnumeronsa minkä perusteella selvitin nimen ja osoitteen että hän on kuka väittää olevansa. Ei sitten ainakaan osoite sinne vie missä väitti asuvansa.
- Anonyymi
Onpa yllättävää palstasetä, että sinun hälytyskellot soi omaa tekstiäsi koskien😵
- Anonyymi
Auts, kovaa soi. Jollain tavalla sinua yritetään huijata täysin varmasti.
Muuttoilmoitus on tehtävä viimeistään viikko muuton jälkeen DVV:lle. Operaattori saa osoitteenmuutos tiedon suoraan DVV:ltä. Paitsi siinä tapauksessa, että on salainen puhelinnumero, jota miehellä ei ole, koska löysit puhelinnumeron osoitetiedot.
Erikseen on tietysti poikkeustapaukset.. eli mies voi asua pimeästi jossain muualla olematta siis osoitteessa kirjoilla.
- Sheena- Anonyymi
Ihan vakavissaan väitti asuvansa muualla. En vaan tajua miksi puhelinliittymä johtaa vanhaan osoitteeseen. Kävi mielessä maksaako exä yhä hänen puhelinlaskunsa....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan vakavissaan väitti asuvansa muualla. En vaan tajua miksi puhelinliittymä johtaa vanhaan osoitteeseen. Kävi mielessä maksaako exä yhä hänen puhelinlaskunsa....
Tuo on yksi vaihtoehto, että ex maksaa puhelinlaskun. Ja siihen taas tarvitaan jokin syy, josta ei haluta kertoa. Miehellä on rahaongelmia? Velkasaneeraus? Ulosotto?
- Sheena - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on yksi vaihtoehto, että ex maksaa puhelinlaskun. Ja siihen taas tarvitaan jokin syy, josta ei haluta kertoa. Miehellä on rahaongelmia? Velkasaneeraus? Ulosotto?
- SheenaSekin on yleistä ettei exä tiedä olevansa exä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sekin on yleistä ettei exä tiedä olevansa exä :D
Tuo on kovin yleistä...
- Sheena
- Anonyymi
Jos se ei halua sua ovensa taakse ja valehteli osoitteen olevan exänsä?
xLiner- Anonyymi
On hehkuttanut pitkään sitä paikkaa missä asuu ja haluaisi mut sinne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On hehkuttanut pitkään sitä paikkaa missä asuu ja haluaisi mut sinne.
Tietysti jonnekin korpeen..?
- Sheena
- Anonyymi
Ei päivity operaattorin osoitetiedot kovin nopeasti numeropalveluihin. Ei soi mulla kellot.
- Anonyymi
Mutta kuitenkin tämä miehen tuottama tarinallisuus vei mukanaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mutta kuitenkin tämä miehen tuottama tarinallisuus vei mukanaan?
Oletko mieheksiluulija saanut vapaata pöpilästä?
- Anonyymi
Yli 6kk sitten muuttanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko mieheksiluulija saanut vapaata pöpilästä?
Kyllä se on nääs pakinasetä sillä tavalla, ettei tarvitse olla penaalin terävin kynä tietääkseen varmuudella sanoa mikä oot
- Anonyymi
Kyllä se korkeintaan muutamassa viikossa tapahtuu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se korkeintaan muutamassa viikossa tapahtuu.
Fonectan numerotiedusteluun ei ole yli 6 kk sitten muuttaneen osoite päivittynyt. Tiedänpähän vaan, kun olen stalk.. seurannut tilannetta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Fonectan numerotiedusteluun ei ole yli 6 kk sitten muuttaneen osoite päivittynyt. Tiedänpähän vaan, kun olen stalk.. seurannut tilannetta.
Maistraatti lupaa päivittää vuorokaudessa, postille päivittyy parissa päivässä, samoin pohelinoperaattoreille, kun on päivittynyt operaattorille niin numerotiedustelu ottaa sen sieltä. Jollei päivity viimeistään muutamassa viikossa, niin asiassa on jotain outoa tekeillä. Ihan taatusti se operaattori on laskunsa perille saanut sen 6kk:n aikana, joten osoitetieto on heille vaihtunut, samoin numerotiedustelulle, jos se oikeasti on muutettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiedän tapauksen, ettei osoite ollut ainakaan 3 vuoteen päivittynyt. Kävi ilmi, kun erääntynyt puhelinlasku oli mennyt paperisena vanhaan osoitteeseen. Muuten kai maksoi e-laskuna tai jotenkin muuten. Henkilö ei ole suhteessa kenenkään kanssa, joten ei ole mitään sellaista epäilyä. Näin itse väärän osoitteen Fonectasta.
- Anonyymi
Hohohoo
- Anonyymi
Vähän myöhäinen laukeaminen sinulla palstasedän tekstin tuomasta ilosta
- Anonyymi
Nyt on mun aika koittanut
- Anonyymi
Cassa kilahti. Nykyään huijataa kaikiia aivan htin pitkillä pitkillä bittikuiteilla. 00000I0000000I00000I00000I00000I00000I000000I
- Anonyymi
Ei yksittäisenä tapahtumana soi vielä kovinkaan kovaa, mutta kerroit että hän on sanonut tarvitsevansa kämppää, koska remontti.
Pyydä päästä katsomaan remonttia. Sitten osoitetiedoista voit tietysti tarkistaa vielä, että kuka remontoitavassa kohteessa asuu.- Anonyymi
Eihän se remontti ole vielä alkanut tietenkään.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636180
- 635599
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284426- 553873
- 143795
- 323219
- 672979
- 592846
- 692588
- 471950