Välttäkää kaikkea missä tuo nais-asiajärjestö on mukana.
Välttäkää liiton julkaisuja, ja tilaisuuksia missä liitto on mukana, tai edustettuna. Tuo liitto on nyt siirtynyt kannattamaan pimeyttä ja sortoa, jos sinussa on minkäänlaista hengellisyyttä niin älä ole noiden pimeyden liittolaisten kanssa missään tekemisissä. Liitto kannattaa nyt wokea ja ilmastoideologiaa, kunnollisten ihmisten e i pidä olla missään tekemisissä noiden paholaisen liittolaisten kanssa.
Marttaliitto boikottiin
Anonyymi-ap
2
159
Vastaukset
- Anonyymi
Voi hyvää päivää. Jokainen saa syödä mitä haluaa. Ketään ei ole pakotettu syömään lihaa tahi kasviksia. Tahallaanko ymmärrät väärin vai etkö todellakaan ymmärrä.
- Anonyymi
Aion liittyä Marttaliittoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait152940- 392537
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381403- 841330
- 631211
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40969Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124863- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27635Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan58606