https://keskustelu.suomi24.fi/yhteiskunta/maahanmuutto
onko niistä tilastoja?
Kuinka paljon SDP saa maahanmuuttajien ääniä?
14
145
Vastaukset
- Anonyymi
hiljaisuus
- Anonyymi
Saavatko he muilta kuin maahanmuuttajilta ääniä, onko siitä tilastoa? Ainakin viime vaaleissa kaikki heidän (äärivasemmiston) äänet tulivat alueilta, joissa on paljon maahanmuuttajia.
Saat kysymykseesi helposti vastauksen vertailemalla maahanmuuttajien määrää Suomessa SDP:n saamaan äänimäärään vaaleissa.
- Anonyymi
tilastot julki?
- Anonyymi
kerro pois tilastokeskus
- Anonyymi
Varmaan tosi paljon,onhan se savimaja puolue.
Suklaa siellä ja täällä..Muslimeita paljon ja Nazir kommusti pois kaikesta,edustaa väärää pimeää aikaa. - Anonyymi
Marinin takia saa;) kaikki mamut on sen oven takana..
- Anonyymi
hysss
- AnonyymiUUSI
agfaanihuotar
- AnonyymiUUSI
jasinam hurana
- AnonyymiUUSI
Demarien kannatus on pitkälti maahanmuuttajien varassa siksi kaikki loiset ja pummit kelpaavat demarien vaaliehdokkaiksi.Mahdollinen rikosrekisteri koetaan suositukseksi.
- AnonyymiUUSI
Kuinka paljon SDP saa maahanmuuttajien ääniä?
Ihan varmaan lähes kaikki ja vihreät sekä vasukki kommarit.
Onhan heillä itsellää seekereitä ja mitä lentävän maton ohjaajia listoilla.
Ei saisi näin olla,vain syntyperäinen anteeksi vain rodultaa Suomalainen joka on sitoutunut kulttuuriimme ja tietää historian yms.vain näin saisi olla.
Luottmus on niin heikkoa eri syntyisiin kun maailman tilanne on mitä on.
Otetaan esim.Nazima,hän on Afgaani,Moskovasta tullut perhe.Nazimam Isä taisi olla kommunisti puolueen jäsen Venäjällä?
Kaikki nämä epäilyttää,että he eivät ole valtiomme puolella ja Suomalaisten? - AnonyymiUUSI
Eikös viimeisimmän tilaston mukaan maassamme ole noita demujen tuottamia vahvistuksia noin 620000-650000 kieppeillä!? Heistä suurin osa ei onneksi voi äänestää eduskuntavaaleissa, mutta GALLUPEISSA kyllä, siinä syy Demujen 25% GALLUP kannatukseen.
- AnonyymiUUSI
Tosi vähän saa SDP ääniä maahanmuuttajilta vaaleissa.
Sillä tosi harvalla maahanmuuttajalla on Suomen kansalaisuus olemassa, joka silloin antaisi oikeuden äänestää vaaleissa Suomessa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313924- 412629
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut412607Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82395- 292248
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3062130- 381859
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461633Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461518- 1411477