Kyllä moni köyhä olis tyytyväinen jos valtio alkaisi jakaan kaalia,perunoita,kaurahiutaleita hitto tulisi tuntemus että pärjääkin.Kaalista saisi hyvin vitamiinejä.
Moni tyytyväinen
15
144
Vastaukset
- Anonyymi
Työharjoittelupaikkoja lisää että ihmiset saisivat aktiviteettejä ja mielekkyyttä olemiseen.Työttömät vaan pyörittelee peukaloita kotona.
- Anonyymi
Pyörittävätkö aina samaan suuntaan?
- Anonyymi
Onko tuo aloituksen älynväläys työkyvyttömyyseläkeläisen joka narisee tt-tuessa lasketun päiväkohtaisen ruokaosuuden 9€ olevan niin vähän ettei sillä saa kuin makaronia?
- Anonyymi
Niin onhan toimeentulotuen laskentavaiheessa huomioitu 9eur ravintomenoihin per päivä mutta monelle tuntuu olevan epäselvää kun rahat menee johonki muuhun.Omapa on asianne mitä syötte ja terveys romahtaa jossain vaiheessa jos pelkällä makaronilla meinaa pärjätä.
- Anonyymi
Yhdeksällä eurolla saa jo ihan hyvää ruokaa varsinkin jos valmistaa itse. Laatikoita ja keittoja voi syädä useamman päivänkin, jolloin tuo raha tuntuu jo vähän liiankin suurelta. Sillä saa jo kunnon jälkiruuatkin.
Itse yritän syödä vain itsevalmistettua ruokaa, koska silloin tietää mitä syö ja se on aina se paras vaihtoehto. Viime viikolla söin kolme päivää linssi-porkkanasosekeittoa, jota olin maustanut paketillisella sulatejuustoa. Söin keiton lisäksi leipää ja täytyy sanoa että vatsa täyttyi ja tästä tuli hyvä mieli koska tiesin syöväni ravintosuositusten mukaan, lisäksi oloni oli energinen ilman mitään lisäaineita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhdeksällä eurolla saa jo ihan hyvää ruokaa varsinkin jos valmistaa itse. Laatikoita ja keittoja voi syädä useamman päivänkin, jolloin tuo raha tuntuu jo vähän liiankin suurelta. Sillä saa jo kunnon jälkiruuatkin.
Itse yritän syödä vain itsevalmistettua ruokaa, koska silloin tietää mitä syö ja se on aina se paras vaihtoehto. Viime viikolla söin kolme päivää linssi-porkkanasosekeittoa, jota olin maustanut paketillisella sulatejuustoa. Söin keiton lisäksi leipää ja täytyy sanoa että vatsa täyttyi ja tästä tuli hyvä mieli koska tiesin syöväni ravintosuositusten mukaan, lisäksi oloni oli energinen ilman mitään lisäaineita.Otin tätä sosekeittoa myös termospulloon evääksi, koka työrytmi on niin kiireinen, eikä lakisääteisiä ruokataukoja ole aikaa pitää. Tämä toimi hyvin, join sosekeittoa ja töissä ei tullut verensokereiden laskusta aiheutuvaa piikkiä, vaan olin energinen koko työvuoron ajan.
Totta toinen puoli. kaalista on moneksi ja on vitamiinirikas. Peruna on oikein hyvä myöskin ja kaura. Nämä ovat aivan oivia ja monikäyttöisiä raaka-aineita. Kaalia käytin yhdessä vaiheessa paljonkin ja sitten tuli stoppi. Joksikin aikaa. Perunoissa sama juttu ja kaurahiutaleissa. Nyt sitten nuudeleita, riisiä, vihanneksia. ja hitunen tonnikalaa ja papuja. sekä mausteita.
Mene röihi.👷♂️
- Anonyymi
Ei kannata. Kelasta rahat ja kyläkaupasta kaljat.onneksi porvarihallitys järkkäsi salesta saa 8volttista ei tarvitse 4,6 tyytyä
Uuno Tupanen, rautahaara. Savo Anonyymi kirjoitti:
Ei kannata. Kelasta rahat ja kyläkaupasta kaljat.onneksi porvarihallitys järkkäsi salesta saa 8volttista ei tarvitse 4,6 tyytyä
Uuno Tupanen, rautahaara. SavoNo hölökynkölökyn sitten vaan!
🍺🍺🍺🍺🍺🍺😋👍
- Anonyymi
Se 9 € päivä on valtava summa eli 270 € /kk. Sillä saa ruokaa ruhtinaallisesti.
Ttt -ihmiset eli surkimukset ne täällä vaan vinkuu kyvyttömyyttään. - Anonyymi
Muutama Persu tääl ilakoimassa, Persut köyhien asialla taas.
- Anonyymi
Se että mainitsemiesi tuotteiden ahmiminen tekee sinut kylähullun onnelliseksi ei tarkoita muut olisivat noihin tyytyväisiä. Lohi, kanan rintafilee, kebablastut, rahkat, kalkkunarulla ja tietysti pizzat voisivat ilahduttaa. Jatka sinä hullun paperit omaava naapureiden kyttäämistä
- AnonyymiUUSI
Ota huumorilla toisaalta aloitus mutta itse ainakin aloitan päiväni puurolla ja toisinaan velliä illalla. Proteiiniä ihmisen kroppakin tarvii.
- AnonyymiUUSI
Mitäpä se köyhä muuta kaipaa, kuin nuo normi ruoat ( kaali ei käy kaikille valitettavasti)? Kiva jos sais vähän vaihtelua esim. riisiä ja pähkinävoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2952591Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä482511- 1221696
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461370- 1181360
Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301225PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1421193- 741069
- 691050
- 701000