jos sitä ei maksettaisi.
Eläkeläinen olisi tyytyväinen
7
155
Vastaukset
- Anonyymi
Varmasti olisi, toimeentulomenot kasvaisivat paljon. Sitä saisi enempi kun moni eläkettä.
Monen eläke on jo nyt niin pieni että joutuu hakeen sitä tt tukea. Olisi hyvä jos kaikki tulisikin kelasta, sillon ei tarvisi erikseen hakea tt tukea. Kanntan sitä monelle.- Anonyymi
Työvuosien jälkeen eläke on tosi hyvä. Ei valittamista. Itse olen viihtynyt eläkkeellä, ja minulla on ollut jatkuvasti pieniä työjuttuja, joista saa ylimääräistä, suolarahoja.
Virkeä vanhus Mb_76 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Työvuosien jälkeen eläke on tosi hyvä. Ei valittamista. Itse olen viihtynyt eläkkeellä, ja minulla on ollut jatkuvasti pieniä työjuttuja, joista saa ylimääräistä, suolarahoja.
Virkeä vanhus Mb_76Höpsis, eläke riippuu palkasta ei työvuosista. Se on todettu täällä monesti ja lehdissä.
Minäkin ym muut olemme viihtyneet eläkkeellä kun ei ole työvuosista sairastunut ei henkisesti eikä fyysisestikään, joten kunto on kohdillaan kun ei ole tössä tarvinnut itseään rasittaa. Nyt eläkkeellä on kiva harrastaa ja matkustella terveenä ja hyvinvoipana, reippasti.
Meidän ei ole tarvinnut tehdä minkäänlaisia pieniä työjuttuja, rahat riittää mukavasti vaikkei noita työvuosia liiemmilti ole ollutkaan.
Suolaa emme käytä, joten sitä ei tarvi ostaa, emme käytä koskaan lisättyä suolaa.
Olemme erittäin virkeitä ja pirtsakoita, lasten lasten kanssa hypimme kallioilla ja retkeilemme ja juoksemme pikkumaratooneja metsissä. Onneksi ei tullut tehtyä paljon töitä, tätä kaikkea emme jaksikaan jos olisisimme rasittaneet itsemme orjatöillä.
Rahaa on,,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpsis, eläke riippuu palkasta ei työvuosista. Se on todettu täällä monesti ja lehdissä.
Minäkin ym muut olemme viihtyneet eläkkeellä kun ei ole työvuosista sairastunut ei henkisesti eikä fyysisestikään, joten kunto on kohdillaan kun ei ole tössä tarvinnut itseään rasittaa. Nyt eläkkeellä on kiva harrastaa ja matkustella terveenä ja hyvinvoipana, reippasti.
Meidän ei ole tarvinnut tehdä minkäänlaisia pieniä työjuttuja, rahat riittää mukavasti vaikkei noita työvuosia liiemmilti ole ollutkaan.
Suolaa emme käytä, joten sitä ei tarvi ostaa, emme käytä koskaan lisättyä suolaa.
Olemme erittäin virkeitä ja pirtsakoita, lasten lasten kanssa hypimme kallioilla ja retkeilemme ja juoksemme pikkumaratooneja metsissä. Onneksi ei tullut tehtyä paljon töitä, tätä kaikkea emme jaksikaan jos olisisimme rasittaneet itsemme orjatöillä.
Rahaa on,,,Vuodet vierii yllättävän nopeasti ja minun lapsetkin on jo 30v ja nuorempikin 27v Ei minunkaan olisi pakko tehdä ylimääräisiä töitä, mutta olen kokenut tämän mielekkääksi.
Nyt kyllä vuoden alusta olen ollut ilman töitä.
Eläke on varsin hyvä. Riittää elämiseen ja säästöönkin jää rahaa.
Mb_76 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vuodet vierii yllättävän nopeasti ja minun lapsetkin on jo 30v ja nuorempikin 27v Ei minunkaan olisi pakko tehdä ylimääräisiä töitä, mutta olen kokenut tämän mielekkääksi.
Nyt kyllä vuoden alusta olen ollut ilman töitä.
Eläke on varsin hyvä. Riittää elämiseen ja säästöönkin jää rahaa.
Mb_76Niin tekee, miun lapset on 41-29 v ja heitä on siltä välitä neljä kappaletta, ei että ja itse senkun jonon jatkona terveenä ja jaksavana kun ei ole tarvinnut orjailla koskaan. Työ tekee ihmisen sairaaksi ja kankeaksi. lastnelasten kanssa käydään metsissä ja kallioilla ja hypätään puusta ja juostaan maratooneja ym.
Onneks ei tarvi pahemmin säästellä kun rahaa on muutenkin tilit pursuavalleen rahaa... kesällä lähtään koko suku ulkomaille, paikkaa ei vielä tiedetä, ehkä joku pohjoismaa tai stten kaukomaille.... 60 tonnia on varattuna reissuun.
- Anonyymi
On tässä pärjätty ilman tttukiakin saati muita kelatukia
- Anonyymi
Niin, ihan mukavasti menee, kun Keva sponsoroi ihan joka kuukausi.
Taas parin päivän kuluttua ropisee tilille rahaa niiden entisten lisäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305617
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus112601- 1862199
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1631693Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan721486Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike321394Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141354En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.721263- 941175
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2191157