Karttamisesta on taas kirjoiteltu täällä viime aikoina.
JT:t tervehtivät vain veljiään. Ei erotettuja.
Mutta mitä sanoi Jeesus?
Matt.5:46,47. "Jos te rakastatte niitä jotka teitä rakastavat minkä palkan te siitä saatte?
Eivätkö publikaanitkin tee samoin? Jos tervehditte ainoastaan veljiänne, mitä erinomaista te siinä teette? Eivätkö pakanat tee samoin?"
Kannattais taas JT:en miettiä näitä karttamisjuttujaan, etteivät olisi kuin publikaanit.
Kiusallinen raamatunkohta Matt.5:46,47. No.19.
9
153
Vastaukset
- Anonyymi
Karttaminen on rakkaudellista, se on kartetun vika jos ei huomaa sitä eikö koe sitä sellaisena.
- Anonyymi
Niinhän se oli myös, niiden oma vika,jotka odottivat harmagedonia 1975. Ei järjestö ollut niin opettanut.
Samoin karttamis asiassa. Sanokoot Jeesus mitä tahansa. Eiks niin.
Aina se on muiden vika. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niinhän se oli myös, niiden oma vika,jotka odottivat harmagedonia 1975. Ei järjestö ollut niin opettanut.
Samoin karttamis asiassa. Sanokoot Jeesus mitä tahansa. Eiks niin.
Aina se on muiden vika.Ei niitä vikoja tarvitse etsiä laisinkaan, mutta jos koet pettymystä, niin tee testamentti seuralle, niin se tuo antajalle hyvän mielen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niitä vikoja tarvitse etsiä laisinkaan, mutta jos koet pettymystä, niin tee testamentti seuralle, niin se tuo antajalle hyvän mielen.
Joo. . .olis mulla tuossa ikkunalaudan ulkopuolella lintulauta.
Taidan sen laittaa testamenttini saajaksi vartiotornilahkon. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo. . .olis mulla tuossa ikkunalaudan ulkopuolella lintulauta.
Taidan sen laittaa testamenttini saajaksi vartiotornilahkon.Upea osoitus lesken roposesta, sinä annat vähästä.
- Anonyymi
Piti olla No: 20.
- Anonyymi
No älä huoli emme me virheistäsi välitä, mutta miten on tuon lahjoituksen laita oletko sitä harkinnut?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No älä huoli emme me virheistäsi välitä, mutta miten on tuon lahjoituksen laita oletko sitä harkinnut?
Johan kerroin. Lintulauta ikkunallani on testamentattu järjestölle.
- Anonyymi
Markus 10:21 Niin Jeesus katsoi häneen ja rakasti häntä ja sanoi hänelle: "Yksi sinulta puuttuu: mene, myy kaikki, mitä sinulla on, ja anna köyhille, niin sinulla on oleva aarre taivaassa; ja tule ja seuraa minua".
-Anna rahat köyhille, ei vartiotorniseuralle
-Aarre on taivaassa, ei paratiisissa
-Seuraa Jeesusta, ei vartiotornia
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662204Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921482Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621285Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701271- 1151149
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81886Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11862