Tässäkin ydinsisältö koskee koulujumalanpalveluksia kouluajalla kirkossa: https://vapaa-ajattelijat.fi/blog/blogi/kommentti-perussuomalaisten-kuntavaaliohjelmaan/
Vapaa-ajattelija perussuomalaisten kuntavaaliohjelmaan
30
376
Vastaukset
- Anonyymi
se hautaus tilaisuus 10 kertaa hienommaksi , kun kirkoissa !!!
- Anonyymi
tarjoilut mukaan lukien
- Anonyymi
Kirkon lapsilähetystyölle kouluissa stoppi. Äänestä kuntavaaleis.
- Anonyymi
Ehkä kristinuskoa pitäisi opettaa koulussa enemmän, että lahkolaisuus vähenisi...
- Anonyymi
Ainoa järkevä vaihtoehto on lopettaa kaikki tunnustuksellinen uskonnonopetus ja opettaa elämänkatsomustietoa tasapuolisesti kaikille. Uskonninopetus vain pohjustaa tätä "lahkolaisuutta" normalisoimalla kaikki huuhaa-uskomukset. Kun satuja opetetaan koulussa totena, jotkut uskovat. Kun sitten on ilmeistä, että kirkko ei otakaan näitä todesta, siirrytään sinne, missä otetaan.
- Anonyymi
Kristinusko kun ihan pennusta tuullut kotoa. On hyvä etu. Kouluissa tullut myös eteen. Elämä ei pääty kuolemaan.
- Anonyymi
Minä en onneksi tuntenut kristinuskoa lapsena, koulussa vasta kuulin. Siksi minua ei uskonnolla rokottamalla tartutettu ja pääsin myöhemmin siitä eroon ja olen nyt ateisti.
- Anonyymi
Tulossa kuntavaalikone uskonnonvapaus.fi-sivulta
- Anonyymi
Tsekkaan uskonnonvapaus-vaalikone, kun se julkaistaan. Äänestä vain "oikein" veikanneita.
- Anonyymi
Asiallista, fiksua.
- Anonyymi
Kyllä tälle politiikalle.
- Anonyymi
Kuntavaalikone auttaa ehdokasvalinnassa: https://uskonnonvapaus.fi/vaalit/kunta25/
Tenttaa useita eri ehdokkaita.- Anonyymi
"Sikaa säkissä" ei äänestetä.
Ehdokas voi vielä vastata.
- Anonyymi
Kirkkojumalanpalvelukset vapaa-aikaan. Säädösten purkutalkoisiin sillä.
- Anonyymi
Seurakunnista peräti 97 % järkkää koulujumalanpalveluksia. Revitään siitä - alas.
- Anonyymi
Joutaa koulupäivien ulkopuolelle. Ihan vapaasti.
- Anonyymi
Kaikki kulttuuri alas mikä liittyy kirkkoon
Vapaa painia voi siellä harrastelija
Vapari kuntoilija Ryyppö valmentaa - Anonyymi
Nyt ne koulujumalanpalvelukset pois koulupäiviä sotkemasta.
- Anonyymi
Niinpä niin. Mutta mitä mieltä kuntavaaliehdokkaat ovat. Mahdolliset koululautakunnan jäsenet.. katso itse: https://uskonnonvapaus.fi/vaalit/kunta25/
- Anonyymi
Kotien rooli hyvä huomio. Koulu voi keskittyä ops,asioihin.
- Anonyymi
Jumikset his koulupäivistä.
- Anonyymi
Vapareille myös omat koulut.
7 vuotias vapaa ajattelija - painija
ja pikkusisko Milla 5 v. Myös omat päiväkodit
Pikkuveli Seppo 13 päivää. Myös synnytys sairaalat
Ja oma lehti - Anonyymi
olet vapaa-ajattelija ajatuksista täysin vapaa riippumaton kaikista jumalista riippumatto köysissä Olet erittäin joustava jokaisen alusta uskonnoille opi oma moraalisi ilman Jumalan vaikutusta. Ilman rakkautta. Sillä olet kuin minä solukasa ilman sielua henkeä ja elämäsi kiitää hetken kuin pölynimuri ja kun pussi tulee täyteen pääset omalle hautuumaalle tai sinut ravistellaan tuuleen. Kouluissa opetetaan että olet tärkeä henkilö ja kun opit perusasiat sinusta kasvaa hieno ihminen. Unohda kaikki Jeesuksen opetukset sillä oma pääsi voi mennä huumeisiin ja rikoksiin js sinä itse päätät.
Kukaan Jumala ei sinua ohjaa. - Anonyymi
Kaikki kirkon ulkomaanapu seis
Lähetystyö seis
DIAKONIATYÖ SEIS
Ruoka apu seis
Kaikki Seis
Vapaa Free Thinking No Thoughs.
Tiedettä tilalle- Anonyymi
Kirkon asioista päättää kirkko, kunhan noudattavat lakeja. Riittää, ettei valtiovalta myönnä kenellekään mitään erivapauksia taikauskomusten takia.
- Anonyymi
Koulusta pois kaikki
aineet jotka kehittävät
lapsia myös henkisesti.
Miksi hemmetissä?
Koska en osaa itse
kuvaamataitoa
musiikkia uskontoa.- Anonyymi
Katso et-opetus.fi.
- Anonyymi
Islam uskoisissa maissa
Vapaasti ajattelevat
ihmiset olisivat oikeasti vapaat
Sinne siis töräyttelemään torvia
Niin kauan kuin ääntä lähtee
Uusia jäseniä parijonossa
Aakkosissa
Kuin lehmiä laitumelta
Kulttuuri voisi olla yllätys - Anonyymi
Suomalaisilla on tapana pitää sanansa. Siksi sanan suomalaiset käyttö tuon puolueen nimessä ei ole sopivaa.
- Anonyymi
Ja vaparit ovat ateisteja 100% kaikki. Siispä.
Kouluun jumalaton opetus.
Titanic upotus
Plumps
Toivottavasti tämä kultapossukerho häviää itsestään
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743032
- 712901
- 681842
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä191732- 241667
- 271661
- 201620
- 481307
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91289- 381283