Elinkeinoministeri Wille Rydmanin kirjoitus tämän päivän Illassa oli osuva. Nisu kiirehtii joka paikkaan olemaan huolissaan, vaatimaan tätä ja tuota ja siinä se sitten onkin, mitään ei saa aikaan.
Mutta kysykääpäs häneltä, miksi Ähtärin sairaala lopetettiin tai miksi pandahomma meni niinkuin meni, mitään ei kuulu. Taitaa olla juuri silloin suu täynnä pullaa.
Nisu vastaa kun ei kysytä, mutta jos kysytään, vaikenee
17
494
Vastaukset
- Anonyymi
Nisu on luuseri siltä ei onnistu mikään. Erittäin vihattu mies tällä hetkellä Ähtärissä on Nisu.
- Anonyymi
Jaa? Taitaa olla tämä pulla vaan Myllymäen ja mummolan kolmikon intohimojen kohde. Enemmistö äänestää Mikkoa ja muita, joilla on tolkun agenda ja jotain sanottavaa Ähtärin asioista. Muuta kuin tyhjää samanveivausta netissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa? Taitaa olla tämä pulla vaan Myllymäen ja mummolan kolmikon intohimojen kohde. Enemmistö äänestää Mikkoa ja muita, joilla on tolkun agenda ja jotain sanottavaa Ähtärin asioista. Muuta kuin tyhjää samanveivausta netissä.
Älä sekoita kaksikkoon kolmiota.
Me poijat otamme kaikki kunnian, itse tekemistämme Ähtärin puhdistuksesta.
Kymmenet vuodet on paska kasaa kerätty ja kasattu.
Kierretty ja peitelty..
Nyt on puhdistuksen aika Kepu loka lähtee - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enemmistö🤣
- Anonyymi
Mitä Nisu on sanonut Ähtärin asioista viime aikoina? Minulle tulee mieleen vain puhe mädistä omenoista valtuuston kokouksessa.
Heitä tulen äänestämään, mätiä omenoita, lapsellisen Nisumme mielestä.- Anonyymi
Keskusta voittaa kirkkaasti, valittajapersut jää kitisemään . Minä äänestän Savolaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keskusta voittaa kirkkaasti, valittajapersut jää kitisemään . Minä äänestän Savolaa.
Ei persuilla ole vielä edes ehdokkaita, keskustalla on ollut kova jäsen hankinta Elinan soittelulla. Huomasin juuri että meillekin on töihin soviteltu työaikana monelle, jos soittaisi illalla niin voisi päästä vastaamaan. Toivottavasti keskustan lista ei vielä ole täynnä.
- Anonyymi
Niin tai ammattikoulu ajettiin Seinäjoen alaisuuteen.
Linjat leikattiin ja Seinäjoki paisuu..
Mikon masakuntamalli ja maakunta veto. - Anonyymi
Nisuja onjoka puolella, joka kunnassa on ollut muutoksia ja menetyksiä. Kaikki siirtyy Seinäjoelle, tarvittais enempi nisuja vastustamaan tätä kehitystä.
Yksi mies kun ei pysty sitä estämään aikka kaikke sa yrittää. Vidduilua saa palkaksi.- Anonyymi
Onko tehnyt jotain sen hyväksi..esim. sairaalan pysyminen?
- Anonyymi
Vastustaako Nisu keskittämistä Seinäjoelle? Ei vastusta. Olen kuullut luotettavalta taholta, että Nisu on luvannut hyvinvointikeskuksen Alavudelle ja Alavuden kepu tuen myös ensi eduskuntavaaleissa Nisulle
- Anonyymi
Luin tosiaan elinkeinoministeri Wille Rydmanin hyvän kirjoituksen Ilkka-Pohjalaisesta 18.2.2025. En ole perussuomalainen, mutta nyt olen täysin yhtä mieltä Rydmanin kanssa - se oli vielä niin hyvin ja terävästi kirjoitettu. Lopussa on "Pystyt parempaan, Mikko Savola. Paljon parempaan." Savola tosiaan politikoi huoltovarmuuden kustannuksella. Ja politikoi nyt monessa muussakin asiassa, koska kunta- ja aluevaalit ovat lähestymässä ja on varmasti sisäinen hätä kaiken Ähtärissä tapahtuneen ja julki tulleen jälkeen - jotenkin sitä profiilia täytyy yrittää nostaa.
- Anonyymi
Ja hienostti Savola torppadi Rydmanin peittely- yrityksen tänään. Surkea esitys persuministeriltä jälleen kerran. Ei onnistu omien jälkien peittely.
- Anonyymi
Savola ei kertonut millä rahoituksella nuo säästöt perutaan alvi ym. Odotin selkeää rahoitus ratkaisua, on helppo luvata säästöjen perumista. Savolalla on hirvittävät vastuut Ähtärissä.
- Anonyymi
Kumman te valitsisitte elinkeinoministeriksi osaamisen ja esiintymisen perusteella?
Rydmanin vai Savolan?
Saa perustella vapaasti.- Anonyymi
Toinen on ammattilainen ja terävä kuin mikä...
- Anonyymi
Toinen on mamman poika, pienestä pitäen suojeltu ja lellitty, ikinä ei ole vastuuta ottanut tekemisistään. Oikeita töitä ei ole tehnyt lukuun ottamatta lannan levitystä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi3112784Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä522604- 1201712
- 1181410
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1461380Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://301265PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1441221- 691080
- 741079
- 701010