Kun siellä on Nikkeliä ja Molubdeenia jotka ovat terästeollisuudelle tärkeitä aineita. Mätäsvaara on noin 40 km Venäjän rajasta ja 27 km Lieksasta pohjoiseen.
Mätäsvaaran suljettu kaivos alkoi kiinnostaa
7
138
Vastaukset
- Anonyymi
Aiotaanko tuo kaivos myydä ulkomaalaisille. Asiassa on pidetty matalaa profiilia.
- Anonyymi
Lieksan lehti: Aseteollisuus herättää Mätäsvaaran kaivoksen henkiin. Lupahakemus vireillä.
- Anonyymi
Vaikuttaa olevan taas arka aihe palstalle, kun pitää painaa piiloon.
- Anonyymi
Saivat jo painettua 5 sivulle asti aloituksen.
- Anonyymi
Voi olla kiinnostusta myös rajan takana kaivokseen.
- Anonyymi
Harvinaisista maametalleista alkaa olla puutetta maailmalla.
- Anonyymi
Senkun hakevat ulkomaalaiset kaivosfirmat kaikki luonnonvarat, ei maksa mitään.
Ollaan vain iloisia kun ulkomaalaiset kiinnostuvat Suomesta ja työllistäväthän he paikallisen K tai S-kaupan kassan siksi aikaa kun hakevat sieltä purtavaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as603186Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232974- 512862
- 562668
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582558Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532301Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782188- 452082
- 692078