Mutta minä juon nyt kahvia ☕
En tiedä teistä
8
187
Vastaukset
- Anonyymi
Minä juon nyt kahvia myös☕ mut mulla oli kyllä muutakin aamuseksiä naapurin naisen kanssa
- Anonyymi
Itse menen uimaan kun auto on tarpeeksi lämmennyt.
- Anonyymi
Odotan tässä, että imuri laskeutuisi kaapin hyllyltä ja alkaisi toimimaan itsenäisesti, sillai sormia napsauttelemalla.
VilmaMullakin oli imuri ennen kaapissa, mutta kun avasin oven, niin se hyökkäsi kimppuun, niin sen jälkeen olkoon aina lattialla ja valmiina siivoon. Niin sillon tulee siivottu sillon ja tällön. Niin harvinaisen siistinä on kämppä pysynyt. Tosin nyt tein vaihtokaupan, vaihdoin varsi imuriin, niin voikin olla aina esillä.
- Anonyymi
JeroP kirjoitti:
Mullakin oli imuri ennen kaapissa, mutta kun avasin oven, niin se hyökkäsi kimppuun, niin sen jälkeen olkoon aina lattialla ja valmiina siivoon. Niin sillon tulee siivottu sillon ja tällön. Niin harvinaisen siistinä on kämppä pysynyt. Tosin nyt tein vaihtokaupan, vaihdoin varsi imuriin, niin voikin olla aina esillä.
Mitään ei tapahtunut. Oli nöyrästi tartuttava toimeen.
Aurinkoa. Ihan kivaa. Mutta kaikki pöly näkyy.
Pyyhin lattiatkin.
Pöydät ja tasot jääpi huomiseen.
Vilma
- Anonyymi
Mä mietin miten ei kukaan Trumppia hehkuttanut tainnu tulla miettineeksi, että hän ja Musk voivat hulluuttaan ja varallisuuttaan ryhtyä vaikka mimmoiseen kampanjaan ääriajattelunsa pohjalta. Rahaa on ja sillä pääsee eteenpäin.
Ei tuu mitään hyvää tuossa kombossa syntymään.
Jasu Kahvi on ihan parasta. Tykkään Löffen kolmosesta, se taisi olla Maqnifika nimeltään. Maistuu kahvilta, ei pahvilta.
Ei voi tähän aikaan enää juoda kaffea.. multa menisi yöunet. Nyt makoilen kahden untuvapeiton alla ja toivon että varpaisiini palaisi lämmön tunne.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 636180
- 635599
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284426- 553873
- 143795
- 323219
- 672979
- 592846
- 692588
- 471950