Trump: Zelenskyin kannatus vain 4 prosenttia

Anonyymi-ap

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011044294.html

Trump: "– Meillä on tilanne, jossa Ukrainassa ei ole pidetty vaaleja, maassa on käytännössä sotatila, ja Ukrainan johtaja – en haluaisi sanoa tätä, mutta hänen kannatuksensa on vain 4 prosentissa – ja maa on räjäytetty palasiksi."

11

160

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Zelenskyi puolusti tiistaina saksalaiselle ARD:lle suosiotaan.

"– Olen Ukrainan presidentti, koska 73 prosenttia ihmisistä äänesti minua. Ja tänään olen presidentti, koska enemmistö maassani tukee minua. Olen patriootti, kuten ne ihmiset, jotka puolustavat maatamme, Zelenskyi perusteli.

– Tietenkin Venäjä haluaa päästä minusta eroon. Ehkä ei enää fyysisesti, kuten sodan alussa, mutta poliittisesti."

KUKAPA ei tykkäisi presidentistä joka lähettää veljet ja sisaret sekä isät sodan silppuriin.

• Anonyymi

Trump ja Putin ovat kuin kaksi veljestä, koska kumpikaan ei halua myöntää, miksi Zelensky on presidentti, vaikka tavallinen tallaajakin tajua syyn:

Ukrainan perustuslaki kieltää vaalien järjestämisen sotatilan aikana. Yksinkertainen asia yksinkertaisenkin tajuta?

Muutoinkaan ei ole järjenhäivää veljesten puheissa. Miksi maailmasta ei löydy todellisia, uskottavia johtajia? Tällä planeetalla on sentään yli 8 miljardia asukasta (siinäkin asiantuntijoiden mukaan 90 % liikaa...)

Asiat eivät kuitenkaan ole kirkossa kuulutettuja, sillä Kiina on ollut ällistyttävän hiljaa?

• Anonyymi

Putin ja Trump ovat kuin Äly ja Väläys (engl. Pinky and the Brain).

• Anonyymi

Zelenskyin hallintohan se muistaakseni oli joka lakia muutti ettei saa pitää presidentinvaaleja sodan aikana, samaten kirjoittivat lakiin että Ukrainan presidentti ei saa neuvotella Putinin kanssa.

Tuolla tavalla diktatuuri toimii, se ei ole mitään demokratiaa vaan totalitaarista tapaa toimia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja mitäs Suomen hallitsijat sitten on?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo oli hyvä !

• Anonyymi

Persujen kannatus enää vain 14,3% ja pudotuksessa.

• Anonyymi

Putinin tekemä kalluppi,ja Trumppi uskoo kaiken!ho hoo,hoo,hoh,hoh,hoo!

• Anonyymi

Trumppi syytti jo ukrainaa sodan aloittamisesta. Oranssiin uppoaa kaikki valheet mitä putte kehtaa sille sanoa.

• Anonyymi

Ja Nato-gallupin tuotti kuka?

Kansanäänestystä ei kuitenkaan saatu, kansa olisi väärin äänestänyt.

• Anonyymi

Putin kyllä sanoi Trumpil , et zelen kannatus on 5 %. . Trump halusi sitä vielä pienentää .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      24
      2978
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2872
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2568
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2198
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe