https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011044294.html
Trump: "– Meillä on tilanne, jossa Ukrainassa ei ole pidetty vaaleja, maassa on käytännössä sotatila, ja Ukrainan johtaja – en haluaisi sanoa tätä, mutta hänen kannatuksensa on vain 4 prosentissa – ja maa on räjäytetty palasiksi."
Trump: Zelenskyin kannatus vain 4 prosenttia
11
160
Vastaukset
- Anonyymi
Zelenskyi puolusti tiistaina saksalaiselle ARD:lle suosiotaan.
"– Olen Ukrainan presidentti, koska 73 prosenttia ihmisistä äänesti minua. Ja tänään olen presidentti, koska enemmistö maassani tukee minua. Olen patriootti, kuten ne ihmiset, jotka puolustavat maatamme, Zelenskyi perusteli.
– Tietenkin Venäjä haluaa päästä minusta eroon. Ehkä ei enää fyysisesti, kuten sodan alussa, mutta poliittisesti."
KUKAPA ei tykkäisi presidentistä joka lähettää veljet ja sisaret sekä isät sodan silppuriin. - Anonyymi
Trump ja Putin ovat kuin kaksi veljestä, koska kumpikaan ei halua myöntää, miksi Zelensky on presidentti, vaikka tavallinen tallaajakin tajua syyn:
Ukrainan perustuslaki kieltää vaalien järjestämisen sotatilan aikana. Yksinkertainen asia yksinkertaisenkin tajuta?
Muutoinkaan ei ole järjenhäivää veljesten puheissa. Miksi maailmasta ei löydy todellisia, uskottavia johtajia? Tällä planeetalla on sentään yli 8 miljardia asukasta (siinäkin asiantuntijoiden mukaan 90 % liikaa...)
Asiat eivät kuitenkaan ole kirkossa kuulutettuja, sillä Kiina on ollut ällistyttävän hiljaa?- Anonyymi
Putin ja Trump ovat kuin Äly ja Väläys (engl. Pinky and the Brain).
- Anonyymi
Zelenskyin hallintohan se muistaakseni oli joka lakia muutti ettei saa pitää presidentinvaaleja sodan aikana, samaten kirjoittivat lakiin että Ukrainan presidentti ei saa neuvotella Putinin kanssa.
Tuolla tavalla diktatuuri toimii, se ei ole mitään demokratiaa vaan totalitaarista tapaa toimia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja mitäs Suomen hallitsijat sitten on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli hyvä !
- Anonyymi
Persujen kannatus enää vain 14,3% ja pudotuksessa.
- Anonyymi
Putinin tekemä kalluppi,ja Trumppi uskoo kaiken!ho hoo,hoo,hoh,hoh,hoo!
- Anonyymi
Trumppi syytti jo ukrainaa sodan aloittamisesta. Oranssiin uppoaa kaikki valheet mitä putte kehtaa sille sanoa.
- Anonyymi
Ja Nato-gallupin tuotti kuka?
Kansanäänestystä ei kuitenkaan saatu, kansa olisi väärin äänestänyt.
- Anonyymi
Putin kyllä sanoi Trumpil , et zelen kannatus on 5 %. . Trump halusi sitä vielä pienentää .
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as643202Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna242978- 512872
- 562678
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582568Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482540On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532311Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782198- 692088
- 452082