JT uskonto on vain yksi elämäntapa. Se ei tuo paratiisia maailmaan. Harmagedonia kaikkein vähiten.
Yksi elämäntapa
5
115
Vastaukset
- Anonyymi
Anonyymi-ap 2025-02-19 11:46:27
" JT uskonto on vain yksi elämäntapa. Se ei tuo paratiisia maailmaan "
-Se on tuottanut vartiotorniseuralle sijoitusyhtiön Irlantiin
Former top UBS executive joins Jehovah’s Witnesses’ new Ireland-based asset venture
https://www.independent.ie/business/world/former-top-ubs-executive-joins-jehovahs-witnesses-new-ireland-based-asset-venture/a1606485714.html
Irish Independent JOHN MULLIGAN 28 Aug 2024
The Jehovah’s Witnesses religious group has established a new asset management firm in Ireland that features a slate of heavy-hitting directors, including the former chief risk officer at Swiss banking giant UBS and other seasoned investment bankers. jt on Peräilmapainotteinen elämäntapa. He jäjittelevät kaikessa jeesuksen ja apostolien Peräilman päästelyä pääsiäisenä Jersalaimissa 3. huhtikuuta vuonna 33 . Jotkut typerät uskikset puhuvat 14. nisankuuta.
- Anonyymi
Anonyymi-ap 2025-02-19 11:46:27
" JT uskonto on vain yksi elämäntapa. Se ei tuo paratiisia maailmaan. Harmagedonia kaikkein vähiten. "
-Mutta se on tuonut vartiotorniseuralle sijoitusyhtiön Irlantiin.
Se ei kuitenkaan näytä olevan tarpeeksi
1 Timot. 6:10 Sillä ahneus on kaiken pahuuden juuri, jota muutamat ovat himoinneet, ja ovat uskosta eksyneet ja itsellensä paljon murhetta saattaneet. - Anonyymi
Elämän tapa pitää olla, se että hankki lipun Paratiisiin.
Muulla ei ole muuta merkitystä- Anonyymi
Anonyymi 2025-02-21 16:10:48 "Elämän tapa pitää olla, se että hankki lipun Paratiisiin"
Sana paratiisi on peräisin avestan kielen sanasta paridaeza[1] (pari, ympäri; daeza, muuri), joka tarkoittaa muurin ympäröimää puutarhaa. Persian kieleen sana omaksuttiin muodossa paridaida. Paratiisi-nimitystä käytettiin Persiassa ensimmäisen vuosituhannen eaa. alkupuolella viinitarhoista, hedelmäpuutarhoista, metsistä, taimikoista ja talleista, joissa oli puita ja muuta kasvillisuutta, puroja ja riistaa kuninkaallisille metsästettäväksi
https://fi.wikipedia.org/wiki/Paratiisi
Matt. 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Jehova, Jehova !', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon
Matt. 10:7 Ja missä kuljette, saarnatkaa ja sanokaa: 'Taivasten valtakunta on tullut lähelle'.
Fil. 3:18 Sillä monet, joista usein olen sen teille sanonut ja nyt aivan itkien sanon, vaeltavat Kristuksen ristin vihollisina; 3:19 heidän loppunsa on kadotus,
3:20 Mutta meillä on yhdyskuntamme taivaissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2161882Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.891492- 251251
Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä761153Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku521137Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka491133Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1761115Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi391006- 52992
- 63911