Elon Musk oli

Anonyymi-ap

ennen ateisti ja miljardoori, mutta Jumala kohtasi hänet.
Elon muskista puhutaan ja kirjoitetaan paljon pahaa, mutta Jumala kohtasi hänet ja nyt hän on muuttunut mies ja jakaa sitä mitä on hankkinut taravitseville. Tässä videossa todistus siitä.
Se on tekstietty englanniksi, mutta sen saa suomen kielellä likkaamann ratasta ja sitten auttomaattista tekstia ja sieltä suomen kielen.. https://www.youtube.com/watch?v=5giQSOsnHf4

8

179

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hienoa sanomaa. Mutta ei tässä ole itse nero takana. Tämä on luotu kertomus. Ei rikos. Herra Musk on vielä ateisti.

• Anonyymi

Täyttää maan lapsillaan.

• Anonyymi

Ironisesti taisi vain yksi hänen lapsistaan olla luonnollisesti saatu, muut ovat korvikeäitien ja keinohedelmöitysten tuotoksia.

• Anonyymi

Musk on sanonut viimeksi joulukuussa että on kulttuuri kristitty, ei kristitty.

• Anonyymi

eikös se ole asperger kuten se thunberg

• Anonyymi

Kyllä se Musk varmaan on edelleenkin ateisti, mutta sen pitää valehdella, että olisi uskovainen, kun halusi mukaan (=sekaantumaan) politiikkaan.

Vaikka ei se oikea ateisti ole, koska kuvittelee itse olevansa jumala. Siitä voi tulla riitaa Trumpin kanssa, kun Trumpkin luulee olevansa jumala.

• Anonyymi

Trump tai Musk eivät ole sanoneet tai tehneet mitään, mistä päättelisin heidän olevan uskovia kristittyjä. Katoliseen pakanauskontoon kallellaan he taitavat olla. Älkää erehtykö kuvittelemaan, että katoliset olisivat kristittyjä. Paavin uskonnon harjoittajat ovat tappaneet miljoonia kristittyjä, väärentäneet Raamattuja ja ohjanneet lukemattomia ihmisiä helvettiin. Baabelin portto saa vielä rangaistuksensa.

• Anonyymi

Jos Musk on esimerkki tyypillisestä kristitystä olen onnellinen, etten ole kristitty. Ajatus, että olisin laista tyystin piittaamaton ahne ja itsekäs natsi kun on sangen epämiellyttävä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      69
      2733
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      63
      2674
    3. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      68
      1792
    4. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1627
    5. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      20
      1550
    6. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      9
      1490
    7. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      15
      1392
    8. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1247
    9. Millainen meno

Viikonloppuna? Mulla hirvee vitutus päällänsä. Onko muilla sama tunne??
      Ikävä
      38
      1233
    10. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      8
      1207
    Aihe