Paikkakunnat
Uusimaa
Helsinki
näyttäen lähinnä "keikalla olleelta pankkirosvolta tai terroristilta".
Anonyymi-ap
2025-02-19 15:58:04
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/tilanne-oikeussalissa-liikaa-zyskowiczille-vaatii-ilmiolle-loppua-suoranaista-ilveilya/9104234
mikä maa mikä valuutta
Näytti keikalla olleelta pankkirosvolta tai terroristilta-sanoi Ben
16
143
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mielestä näytti siis Beniltä
- Anonyymi
Onks Benkku koskaa ajanut koiravaljakkoa 40 asteen pakkasessa?
T. Oula Naruskasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks Benkku koskaa ajanut koiravaljakkoa 40 asteen pakkasessa?
T. Oula Naruskasta.ootko ollut hamasin leivissä aavikon helteessä?
al taeekeet
- Anonyymi
En tunne tuota tapausta tarkemmin mutta Ben voisi vaatia että nykyinen hallitus eroaa tai sitten muuttaa tapansa Suomea ja suomalaisia kannattaviksi. Tuo diktatuuri ja halu itänaapurin on jo melko selvää. Satonen hakee Aasiasta orjia työntekijöiksi.
Kuten sanoin etten tunne tuota kyseistä tapausta, ja en tiedä liittyykö tämän kauhuhallituksen toimiin. - Anonyymi
joutuuko Ben itse oikeuteen solvauksesta?
Naamioituneena tulo oikeuteen pitäisi jo olla ainakin 2 vuoden vankeuden arvoinen rikos. Kyllä syytetyn pitää kyetä esiintymään itsenään!
- Anonyymi
Että sinä pääsisit tuomitsemaan vaikka on vasta syytetty. Miltä sinusta itsestä tuntuisi jos jostain syystä joutuisitkin syytetyksi jostain vakavasta rikoksesta ja sinusta leviteltäisiin kuvia joka mediassa viikko tolkulla, ja lopulta olisit syytön oikeudenkin mielestä.
Anonyymi kirjoitti:
Että sinä pääsisit tuomitsemaan vaikka on vasta syytetty. Miltä sinusta itsestä tuntuisi jos jostain syystä joutuisitkin syytetyksi jostain vakavasta rikoksesta ja sinusta leviteltäisiin kuvia joka mediassa viikko tolkulla, ja lopulta olisit syytön oikeudenkin mielestä.
Jos nyt ymmärsit lukemasi "Naamioituneena tulo oikeuteen pitäisi jo olla ainakin 2 vuoden vankeuden arvoinen rikos. Kyllä syytetyn pitää kyetä esiintymään itsenään!" niin huomaisit jotta otit vallan uuden näkökulman, kuin mihin minä kantaa otin!
Minä jos ymmärrät kirjoitusta kirjoitan oikeuteen tulosta!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Jos nyt ymmärsit lukemasi "Naamioituneena tulo oikeuteen pitäisi jo olla ainakin 2 vuoden vankeuden arvoinen rikos. Kyllä syytetyn pitää kyetä esiintymään itsenään!" niin huomaisit jotta otit vallan uuden näkökulman, kuin mihin minä kantaa otin!
Minä jos ymmärrät kirjoitusta kirjoitan oikeuteen tulosta!No tuosta sinun höpinästä ei kukaan ota selvää. Otatko edes itsekään?
Anonyymi kirjoitti:
No tuosta sinun höpinästä ei kukaan ota selvää. Otatko edes itsekään?
Vallan mainiosti, opin nääs jo 1950 lukemaan kansakoulussa! Silloin myös opetettiin ymmärtämään kirjoittamansa!
Ei taida peruskoulu samaan kyetä!- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Vallan mainiosti, opin nääs jo 1950 lukemaan kansakoulussa! Silloin myös opetettiin ymmärtämään kirjoittamansa!
Ei taida peruskoulu samaan kyetä!Olikin kyse ihan muusta kun sinun elämästä joka taidetaan varsin hyvin täällä tuntea. Oli kyse että mitä yrität selittää. Mutta annetaan olla. Selaa ylemmäksi ja yritä uudestaan. Tai oikeastaan, anna olla.
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Minä jos ymmärrät kirjoitusta kirjoitan oikeuteen tulosta!olehan hiljaa moktar gubta...mainos
- Anonyymi
Extyökkäri kirjoitti:
Ei taida peruskoulu samaan kyetä!moktar gubta moiiiiii
Anonyymi kirjoitti:
olehan hiljaa moktar gubta...mainos
Et vieläkään hallitse allekirjoitusta tai kirjautumista, tai et kumpaakaan, arvon Moktar!
- Anonyymi
Gazapanos?
- Anonyymi
oliko se rosvonnäköinen lähi-idästä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873846
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891791Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281492- 1651352
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231158Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031097Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931061- 361047
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1251014Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell187915