koska suominuoria ei kiinnosta opiskelu tai työnteko:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/0d94b9dc-1bf8-4332-82fc-1f26db3a1817
Se ei ole hyvä asia mutta se on tosiasia.
Maahanmuutto on vaan ihan välttämätöntä
4
106
Vastaukset
- Anonyymi
Oletkos koskaan kuullut sellaisesta, kuin yleistäminen?
Aina löytyy näitä, jotka vieroksuvat työntekoa, sehän on selvää.
Jos kerran yhteiskunta sallii tällaisen toiminnan, niin eikö syytä pitäisi hakea yhteiskunnasta?
Pitää vaan aktivoida ihminen tekemään jotain yhteiskunnalle hyödyllistä, tuet pitäisi olla vastikkeellisia, auttaisivat vaikka vanhuksia, tai siistisivät paikkoja, ei se sen ihmeempää tarvisi olla.
Tunnetko sinä sitten henkilökohtaisesti näitä työnvieroksujia, minä en ainakaan tunne, eli aika marginaalinen ilmiö on kuitenkin kyseessä, ei pidä yleistää. - Anonyymi
Jaa, vai että maahanmuutto muka patistaisi nuoria opiskelemaan, vai mitä yrität sanoa?
- Anonyymi
Nuorissa ei ole vika, kaikki on seurausta tästä sekoilusta, jota suomen sisällä on. Myös netistä tiktokkeineen saa huonoa esimerkkiä.
- Anonyymi
Valitettavasti oppimisvaikeudet on korostuneesti maahanmuuttajataustaisilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265291
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1461601
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551436Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141260- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211064viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.201965En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61903- 37829