Moi! Haen kivaa seuraa naisesta tai pareista hetero pohjalta.Tykkään naiselle antaa suuseksiä,hellyyttä.Olen siisti, mukava,vapaa 58v mies .S-posti [email protected]
Haen naisen tai parien seuraa Etelä-Savosta/lähialueet
6
128
Vastaukset
- Anonyymi
mistä päin etsit, täällä pariskunta n 47v ja mies 55v hetero. nainen todella siisti ja kiimainen! haluaa ekan threesomen.
- Anonyymi
Etsin koko Etelä-Savon alueelta.Olen läheltä Mikkeliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Etsin koko Etelä-Savon alueelta.Olen läheltä Mikkeliä.
lähellä ollaan, haluaisitko tutustua ja nähdä vaikka kahvilla käytäs?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
lähellä ollaan, haluaisitko tutustua ja nähdä vaikka kahvilla käytäs?
Kyllä voitas tutustua ja kahvilla käydä .Ottakaa yhteyttä sähköpostini kautta.
- Anonyymi
Tässä on vapaa, asiallinen, rehellinen, luotettava, rauhallinen setä.
Olen huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Minulla on herrasmiehen vikaa ja olen aika puhelias.
Minun harrastuksiin kuuluu esimerkiksi lenkkeily, luistelu, uimassa käyminen.
Lupaan kunnioittaa sinua enkä petä sinua.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta - AnonyymiUUSI
Seuraa haetaan edelleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä432297Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi2422109- 1111558
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1441291- 1151237
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1391134Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://271117- 741019
- 65983
- 70960