Totuus voi kuulostaa pahalta

Anonyymi-ap

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

15

170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sak. 10:2

Mutta kotijumalat puhuvat valheita, ennustajat näkevät valhenäkyjä, kertovat joutavia uniaan, lohduttavat tyhjillä lupauksilla. Sen tähden kansa harhailee kuin lammaslauma uupuneena ja kurjana. Paimenta ei ole.

• Anonyymi

Joh. 10:12

Palkkarenki ei ole oikea paimen eivätkä lampaat hänen omiaan, ja niinpä hän nähdessään suden tulevan jättää lauman ja pakenee. Susi saa lampaat saaliikseen ja hajottaa lauman.

Hes. 13:17

Ja sinä, ihmislapsi, käännä kasvosi kansasi tyttäriä vastaan, jotka joutuvat hurmoksiin oman sydämensä voimasta, ja ennusta heitä vastaan.

• Anonyymi

10:13 sillä hän on palkollinen (leipäpappi) eikä hän itse ole kiinnostunut lampaista.

vaan rahasta, niin kuin Jerusalemin papit ja kirkkojen leipäpapit.

• Anonyymi

Jes.30
      8 Mene siis nyt ja kirjoita se tauluun heidän läsnäollessaan ja piirrä se kirjaan, että se säilyisi tuleviin aikoihin, ainiaan, iankaikkisesti.
      9 Sillä he ovat niskoitteleva kansa, ovat vilpillisiä lapsia, lapsia, jotka eivät tahdo kuulla Herran lakia,
      10 jotka sanovat näkijöille: "Älkää nähkö", ja ennustajille: "Älkää ennustako meille tosia, puhukaa meille mieluisia, ennustakaa silmänlumeita.

Luuk. 16:17

Mutta ennemmin taivas ja maa katoavat, kuin yksikään lain piirto häviää.

• Anonyymi

Jeesusta meidän uskominen ja totteleminen.

Matt.7:24

Jeesus: " Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä MINUN SANANI JA TEKEE NIIDEN MUKAAN, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesusta meidän uskominen ja totteleminen.

Matt.7:24

Jeesus: " Sentähden on jokainen, joka kuulee nämä MINUN SANANI JA TEKEE NIIDEN MUKAAN, verrattava ymmärtäväiseen mieheen, joka huoneensa kalliolle rakensi."

Uskon kuuliaisuus käskyille tuo siunauksen elämään. Ei mikään hihhulointi ja hurmospäissään kaatuilu jossain lahkoissa.

Joh. 14:21

Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

• Anonyymi

Lakia ei kannata kursia ja paikatakaan TV7 Israel News

• Anonyymi

Lahkoissa Jumalan lait ja katekismukset on heitetty romukoppaan ja menty villitsevien henkien alle noudattamaan riivaajien oppeja.

• Anonyymi

Jaak. 2:24

Te näette, että ihminen tulee vanhurskaaksi teoista eikä ainoastaan uskosta.

• Anonyymi

Luuk. 12:51

Luuletteko, että olen tullut tuomaan maan päälle rauhaa? En suinkaan, vaan riitaa!

• Anonyymi

Jaak. 2:20

Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?

• Anonyymi

Miksi Jeesus olisi lähettänyt enää lainopettajia, jos hän olisi kumonnut lait?

• Anonyymi

Matt. 23:34

"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja LAINOPETTAJIA. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."

• Anonyymi

Nykyisin ei enää olla noin pahoja, vaan lähinnä harrastetaan vehkeiden muovailua kun tehdään laittomuuksia.

Ei sillä tavalla enää olla pahoja eikä sekään sinällään haittaisi, jos sitä tehdään hyvässä yhteisymmärryksessä että kaikki ajattelevat että tämä on kivaa ja hyvä juttu eikä joku koe että häntä ahdistetaan kun näytellään sitä millainen kalu hänellä on ja mitä hän sillä tekee.

On ihmiskunta vähän jo sivistynyt.

• Anonyymi

Saatko nautintoa ja kiksejä kun tuollaisia alapään viestejä massapostitat kaikille pastoille?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      80
      6645
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      148
      6177
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      501
      4006
    4. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      125
      2473
    5. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      42
      1579
    6. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      424
      1484
    7. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      74
      1295
    8. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      48
      1130
    9. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      33
      1122
    10. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      64
      1112
    Aihe