Millaisia kokemuksia ihmisillä on nuorisoasemasta? Sain sinne lähetteen viime kesällä, ja asiaa on nyt edistetty tähän asti ainoastaan niin, että olen tavannut neljää eri ihmistä, jotka kaikki aina vain toteavat, että "jaa-a, enpä nyt tiedä miten tästä eteenpäin". Sitten on mennyt muutama viikko tai kuukausi ja saan uuden ajan uudelle ihmiselle, ja sama homma jatkuu. Onko muilla tällaisia kokemuksia ja tietoa siitä, milloin tämä kierre loppuu? On raskasta kertoa oma tilanne koko ajan uudestaan ja uudestaan ja lukea sitten myöhemmin Maisasta miten eri tavalla ihmiset ovat minua tulkinneet.
kokemuksia nuorisoasemasta?
Anonyymi-ap
1
156
Vastaukset
- Anonyymi
nuorisoasema oli paskaa mut siorrettii kyl myöhemmin jonnekko hussii, jmt ja sieltä sain diagnoosit,lääkkeet ja ihan ok terapeutin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595