Jeesuksen mukana oli aina useita apostoleita, ei vain pelkkä Matteus.
Mikäli kaksi tai kolme häntä pyysi, Jeesus tuli mukaan.
Kastekäskyä oli todistamassa 11 apostolia. Ainoastaan Juudas puuttui, koska oli kavaltanut Jeesuksen. Paavali ei siihen joukkoon kuulunut. Paavali oli tappohommissa siihen aikaan.
Matt.28
16 Ja ne yksitoista opetuslasta vaelsivat Galileaan sille vuorelle, jonne Jeesus oli käskenyt heidän mennä.
17 Ja kun he näkivät hänet, niin he kumartaen rukoilivat häntä, mutta muutamat epäilivät.
18 Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
19 Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
Paavali ei kuulunut joukkoon
149
498
Vastaukset
- Anonyymi
Paavali perusti Korinttoon ensimmäisen Mormonikirkon tekemällä ns. sijaiskasteita kuolleitten omaisten puolesta.
1. Kor. 15:29
Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan?- Anonyymi
Ei silloin ollut mormooneita. Tutkittu tietysti on, keitä nämä kastajat olivat ja kuinka laaja käytätntö oli ja milloin siittä luovuttiin.
Uskovilla oli monina ajatuksia ukskon ja kasteen suhteesta. Peruslinja on selvä,; kaste ja usko kuuluvat samaan pelastuksen pakettiin. Kirkko oli nuori, käytännöt olivat syntymässä, Uutta testamenttia - elli Raamatun saana, johon olisi voinut vedota - ei vielä ollut.
Miten toimia tilanteessa, jos uskoon tullut kuoli ennen kastetta. Ne joika pitivät kiinni kasteen välttämättömyydestä pelastukseen, kastoivat kastamatta kuolleet uskovat. Kaikki eivät tehneet, mutta tällainen käytätntö oli jonkin aikaa. Paavali ei sellaiseen kehota eikä asiasta tullut kiistaa, kun käytännöstä ei Uudessa sen kooommin puhuta.. Tapa kuihtui pois. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei silloin ollut mormooneita. Tutkittu tietysti on, keitä nämä kastajat olivat ja kuinka laaja käytätntö oli ja milloin siittä luovuttiin.
Uskovilla oli monina ajatuksia ukskon ja kasteen suhteesta. Peruslinja on selvä,; kaste ja usko kuuluvat samaan pelastuksen pakettiin. Kirkko oli nuori, käytännöt olivat syntymässä, Uutta testamenttia - elli Raamatun saana, johon olisi voinut vedota - ei vielä ollut.
Miten toimia tilanteessa, jos uskoon tullut kuoli ennen kastetta. Ne joika pitivät kiinni kasteen välttämättömyydestä pelastukseen, kastoivat kastamatta kuolleet uskovat. Kaikki eivät tehneet, mutta tällainen käytätntö oli jonkin aikaa. Paavali ei sellaiseen kehota eikä asiasta tullut kiistaa, kun käytännöstä ei Uudessa sen kooommin puhuta.. Tapa kuihtui pois.Kristinusko oli tuolloin hyvin uusi. Edes Pyhää Henkeä ei tunnettu, ennen kuin kristityt saapuivat opettamaan uppiniskaisia juutalaisia, jotka asuivat kauempana. Jeesus itse valitsi Saulus/ Paavalin työhönsä. Tietenkin Paavali sai syntinsä anteeksi. Mutta hänen täytyi tulla tuntemaan, miten paljon hän saa kärsiä Jeesuksen tähden. Hän veti puoleensa väkivaltaa. Hänet ruoskittiin, vangittiin , pahoinpideltiin. Silti hän oli loistava apostoli . Hän toi kirjeissään esille Jeesuksen inspiroimia asioita, joista syntyi Uusitestamentti ihmiskunnalle. Surullista, etteivät monet ymmärrä koskaan hänen suuruuttaan Jeesuksen inspiroimana lähettinä. Hyökkäykset Paavalia vastaan, ovat saatanan epätoivoisia yrityksiä estää pelastus monelta.
- Anonyymi
Apt.1
Juudaksen tilalle uudeksi Karitsan 12. apostoliksi valittiin Mattias-niminen mies, joka kulki Jeesuksen mukana tämän eläissä maan päällä, oli oikea Jeesuksen todistaja.
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi
Sanan mukaan jokainen asia on vahvistettava kahden tai kolmen todistajan sanalla. Yhden todistajan todistus ei ole pätevä. Matteus 28:19 "Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen". löytyy Raamatusta vain yhden ainoan kerran. Näin ollen Sanan pohjalta Matteus 28:19 ei ole pätevä, vaan arvoton, jota ei pidä huomioida ja jonka varaan ei pidä kirkkoaan perustaa. "Kahden tai kolmen todistajan sanalla on jokainen asia vahvistettava". Ilmaisuun "Jokainen sana" sisältyy myös Raamatun ilmoitus.
Hebrealaiskirje todistaa: jos emme välitä tuosta niin suuresta pelastuksesta, jonka Herra alkuaan julisti ja joka niiden vahvistamana, jotka olivat sen kuulleet, saatettiin meille,
Jokainen apostoli ja Herran opetuslapsi käytti vain ja ainoastaan Jeesuksen nimeä. Isän ja pojan ja pyhän hengen nimeä ei yksikään apostoli vahvistanut eikä käyttänyt.- Anonyymi
Helluntailaisten varmat todistajat Parhami ja Olseni vietiin vankilaan sodomiasta.
- Anonyymi
Jeesus puhuu koliyhteisestä jumalasta Joh. 8:44
- Anonyymi
Pahat eksytykset tulee aina pelkän Jeesuksen nimessä.
Mitäs muitakaan nämä "Jeesustelijat" ovat kuin helluntailaisia?
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'. - Anonyymi
Kristityt uskovat Kolmiyhteiseen Jumalaan ja tunnustavat yhden kasteen.
1.Joh.5
6 Tämä on se, joka vedellä ja verellä tulee, Jesus Kristus, ei ainoastansa vedellä, vaan vedellä ja verellä. Ja Henki todistaa, että Henki on totuus.
7 Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat:
8 Ja kolme ovat, jotka todistavat maan päällä: Henki ja vesi ja veri, ja ne kolme yhdessä ovat. - Anonyymi
Onko Jumala kansallismaisemissa Kolilla?
- Anonyymi
Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä vääristä henkijeesuksista ja Paavalin kaltaisista eksyttäjistä, jotka ovat heti valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.
Matt.24: 24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin." - Anonyymi
Onko olevinaan jotain uskoa?
- Anonyymi
Serafit sanomat taivaassa Kolmiyhteiselle Jumalalle:
Isälle, Pojalle ja Pyhälle Hengelle.
Pyhä, Pyhä, Pyhä
ja Amen, Amen, Amen -aina kolme kertaa- Anonyymi
"Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat."
Kaikki Juman Kolme eri Persooaa ovat sitoutuneet samoihin Jumalan lakeihin ja sääntöihin.
Ei ole erikseen mitään Pojan lakeja tai Hengen lakeja, kuten harhaopeissa uskotellaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat."
Kaikki Juman Kolme eri Persooaa ovat sitoutuneet samoihin Jumalan lakeihin ja sääntöihin.
Ei ole erikseen mitään Pojan lakeja tai Hengen lakeja, kuten harhaopeissa uskotellaan.Kaikki Jumalan Kolme eri Persooaa ovat sitoutuneet samoihin Jumalan lakeihin ja sääntöihin.
Sillä kolme ovat, jotka todistavat taivaassa: Isä, Sana ja Pyhä Henki, ja ne kolme yksi ovat.
- Anonyymi
Hokeminen, samojen asioiden toistaminen on uskoa. Lujaa luottamusta. Mikä pitäisi olla selvä sanomatakin.
- Anonyymi
Mitä "raamattua" te Paavalin rienaajat luette?
Oikeaan Raamattuun on Pietari kirjoittanut, että Paavalin rienaajat menevät kadotukseen!- Anonyymi
Pietari oli aluksi ok. ja Jerusalemin seurakunnan johtaja, mutta erotettiin siitä pois kun alkoi veljeilemään omia oppejaan syöttävän murhamiehen Saulus Tarsolaisen kanssa. Molemmat kokivat samanlaisen pahan äkkikuoleman Roomassa.
Tilalle Jerusalemin uudeksi seurakunnan johtajaksi valittiin Jaakob, Jeesuksen veli.
Jaakob toppuutteli "yksin uskosta" mantran hokemisesta.
Jaak. 2:20
Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pietari oli aluksi ok. ja Jerusalemin seurakunnan johtaja, mutta erotettiin siitä pois kun alkoi veljeilemään omia oppejaan syöttävän murhamiehen Saulus Tarsolaisen kanssa. Molemmat kokivat samanlaisen pahan äkkikuoleman Roomassa.
Tilalle Jerusalemin uudeksi seurakunnan johtajaksi valittiin Jaakob, Jeesuksen veli.
Jaakob toppuutteli "yksin uskosta" mantran hokemisesta.
Jaak. 2:20
Mutta etkö sinä tyhjänpäiväinen ihminen tahdo tietää, että ilman tekoja usko on hyödytön?Pakkovauvakastettu kirjoittelee satuja Pietarista!
Satuja on myös sakramentit!
- Anonyymi
Tyypillinen harhaoppi on opettaa kolmea erilaista uskoa, siten että Isällä Jumalalla on omat ankarat lait, Jehovan lait ja Jeesuksella olisi astetta lievemmät Pojan, Jeesuksen lait
ja Pyhällä Hengellä olisi kaikista helppoimmat hengen lait. - Anonyymi
Paavalilla, Tarsolaisella murhamiehellä ei ollut mitään asiaa uusine oppeineen Jerusalemin seurakuntaan, silloin kun siellä oli johtajana Jeesuksen veli Jaakob.
- Anonyymi
Esim. apostoli Johannes ei hyväksynyt koskaan Paavalia oikeaksi apostoliksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Esim. apostoli Johannes ei hyväksynyt koskaan Paavalia oikeaksi apostoliksi.
Kerro valehtelija missä näin on kirjoitettu!
- Anonyymi
Pakkovauvakastettu valehtelija kirjoittaa, että Paavalilla ei ollut asiaa Jerusalemin seurakuntaan, kun Jaakob oli siellä. Raamatussa kirjoitetaan toisin!
Apt21:17 Ja saavuttuamme Jerusalemiin veljet ottivat meidät iloiten vastaan.
21:18 Seuraavana päivänä Paavali meni meidän kanssamme Jaakobin tykö, ja kaikki vanhimmat tulivat sinne saapuville.
21:19 Ja kun hän oli heitä tervehtinyt, kertoi hän kohta kohdalta kaikki, mitä Jumala hänen palveluksensa kautta oli tehnyt pakanain keskuudessa.
21:20 Sen kuultuaan he ylistivät Jumalaa ja sanoivat Paavalille: "Sinä näet, veli, kuinka monta tuhatta juutalaista on tullut uskoon, ja he ovat kaikki lainkiivailijoita. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkovauvakastettu valehtelija kirjoittaa, että Paavalilla ei ollut asiaa Jerusalemin seurakuntaan, kun Jaakob oli siellä. Raamatussa kirjoitetaan toisin!
21:18 Seuraavana päivänä Paavali meni meidän kanssamme Jaakobin tykö, ja kaikki vanhimmat tulivat sinne saapuville.
21:19 Ja kun hän oli heitä tervehtinyt, kertoi hän kohta kohdalta kaikki, mitä Jumala hänen palveluksensa kautta oli tehnyt pakanain keskuudessa.
21:20 Sen kuultuaan he ylistivät Jumalaa ja sanoivat Paavalille: "Sinä näet, veli, kuinka monta tuhatta juutalaista on tullut uskoon, ja he ovat kaikki lainkiivailijoita.Voi tätä pakkovauvakastettujen valehtelujen määrää!!!!
Heillä on valehtelijoiden seurakunta! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21:20 Sen kuultuaan he ylistivät Jumalaa ja sanoivat Paavalille: "Sinä näet, veli, kuinka monta tuhatta juutalaista on tullut uskoon, ja he ovat kaikki lainkiivailijoita.Kuka uskoo valehtelevien pakkovauvakastettujen kasteoppiin!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21:20 Sen kuultuaan he ylistivät Jumalaa ja sanoivat Paavalille: "Sinä näet, veli, kuinka monta tuhatta juutalaista on tullut uskoon, ja he ovat kaikki lainkiivailijoita.Paavali oli kova valehtelija.
Room. 3:7
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
21:20 Sen kuultuaan he ylistivät Jumalaa ja sanoivat Paavalille: "Sinä näet, veli, kuinka monta tuhatta juutalaista on tullut uskoon, ja he ovat kaikki lainkiivailijoita.Saulus Tarsolainen piilotteli ulkomailla kymmenkunta vuotta väärällä nimellä ettei olisi saatu kiinni murhista.
Gal. 1:17
enkä lähtenyt ylös Jerusalemiin niiden luo, jotka ennen minua olivat apostoleja, vaan menin pois Arabiaan ja palasin taas takaisin Damaskoon.
- Anonyymi
Ei uudessa Jerusalemissa ole mitään Paavalin portteja, perustuksia eikä pilareita.
Ilm. 21:12
siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä. - Anonyymi
Paavali tykkäsi nuoresta Timoteuksesta.
Ap. t. 16:3
Paavali halusi ottaa Timoteuksen matkalle mukaan, ja siksi hän ympärileikkasi tämän.- Anonyymi
Paavali puhui yhtä ja teki toista.
- Anonyymi
Svenska Bibeln v.1917 kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen...min lögnaktighet...
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
Room.3:7
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare? - Anonyymi
Paavali tuli uskovaksi ja apostoliksi vasta Jeesuksen kuoleman jälkeen. Mikä pointti aloituksessa on?
- Anonyymi
Ja nykyaikoina ei kirkkoon. Penkit on kovimmat.
- Anonyymi
Paavalilla oli uusi henkiopas lähetysmatkoilla..."The messenger of Satan" -niminen demoni.
King James
2. Kor. 12:7
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
Eikä sitä otettu pois miehestä rukouksista huolimatta.
2.Kor.12: 8 Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
King James
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi
Paavali vältteli oikeiden apostoleiden tapaamista.
Gal. 1:17 enkä lähtenyt ylös Jerusalemiin niiden luo, jotka ennen minua olivat apostoleja, vaan menin pois Arabiaan ja palasin taas takaisin Damaskoon.
Johannes kirjoittaa, että alkuseurakunta on antikristuksien vallassa. Siellä yksi pariskuntakin tapettiin rahojen saamiseksi heiltä. Syy murhista laitettiin Pyhän Hengen ja Jeesuksen piikkiin ja täydestä meni.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika.- Anonyymi
Pietari puhui Ananiaan ja Safiiran murhista. Joten ilmeisesti oli viimeinen, joka näki heidät elossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pietari puhui Ananiaan ja Safiiran murhista. Joten ilmeisesti oli viimeinen, joka näki heidät elossa?
Ruumiin haudattiin heti ja rahat jaettiin. Tapausta ei ilmoitettu omaisille eikä viranomaisille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruumiin haudattiin heti ja rahat jaettiin. Tapausta ei ilmoitettu omaisille eikä viranomaisille.
Pyhän Hengen syyttäminen murhamieheksi on raju Pyhän Hengen pilkka.
- Anonyymi
"Johannes kirjoittaa, että alkuseurakunta on antikristuksien vallassa."
Pakkovauvakastettu valehtelija kerro missä näin on kirjoitettu.
Teidän valheita on myös kasteoppinne ja sakramentit!
- Anonyymi
Myös Jeesus on apostoli. Hän on 1. apostoli. Sitten Jeesus kutsui 12 seuraajaa, joista tuli apostoleja. Juudaksen tilalle tuli Mattias. Muut apostolit olivat Paavali, Barnabas ja Jaakob (Herran veli), Apollos, Epaphroditus, Andonicus, Junias, Silas ja Timoteus. Lisäksi on 2 nimeltä mainitsematonta apostolia. Yhteensä Uudessa Testamentissa mainitaan 25 apostolia. Joidenkin tulkinnan mukaan jopa 30.
- Anonyymi
Paavali oli murhamies, eikä kulkenut päivääkään Jeesuksen seurassa eikä kuullut Jeesuksen opetuksia. Paavali oli itse itsensä apostoliksi nimittänyt valeapostoli.
Paavali ei kuulu joukkoon.
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31] - Anonyymi
Jeesus oli Rabbi, Juutalaisten ylipappi Melkisedekin järjestyksen mukaan.
Hepr. 5:6 ja toisessa paikassa: -- Sinä olet pappi ikuisesti, sinun pappeutesi on Melkisedekin pappeutta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus oli Rabbi, Juutalaisten ylipappi Melkisedekin järjestyksen mukaan.
Hepr. 5:6 ja toisessa paikassa: -- Sinä olet pappi ikuisesti, sinun pappeutesi on Melkisedekin pappeutta.Joh. 1:49
Natanael sanoi: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas!" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joh. 1:49
Natanael sanoi: "Rabbi, sinä olet Jumalan Poika, sinä olet Israelin kuningas!"Jeesusta ei pidä verrata Tarsolaisiin murhamiehiin.
- Anonyymi
Paavali ei ollut paikalla helluntaina, eikä kuullut sitä kasteopetusta.
Apt.2
38 Then Peter said unto them, Repent, and be baptized every one of you in the name of Jesus Christ for the remission of sins, and ye shall receive the gift of the Holy Ghost.
39 For the promise is unto you, and to your children,
Paavali kehitteli omia oppejaan Korintossa.
Mormonikasteita kuolleitten ihmisten omaisille.
Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan?
Else what shall they do which are baptized for the dead, if the dead rise not at all? why are they then baptized for the dead? - Anonyymi
Paavali oli paha mies. Siksi monet miehet pitää häntä idolinaan.
Paavali ei edes katunut Stefanoksen murhaa, eikä pyytänyt sitä anteeksi, vaan kehuskeli sillä ja pelotteli ihmisiä fyysisillä voimillaan ja nyrkkeilijän lahjoillaan.
Ap. t. 22:20
Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'
Fil. 3:4
vaikka minulla on, mihin luottaa lihassakin. Jos kuka muu luulee voivansa luottaa lihaan, niin voin vielä enemmän minä,
1. Kor. 9:26
Minä en siis juokse päämäärättömästi enkä nyrkkeillessäni huido ilmaan.
Room. 7:19
En tee sitä hyvää, mitä tahdon, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo.- Anonyymi
Murhamiehillä on heikko ennuste taivaaseen menemisen suhteen.
1. Joh. 3:15
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Murhamiehillä on heikko ennuste taivaaseen menemisen suhteen.
Jokainen, joka vihaa veljeään, on murhaaja, ja te tiedätte, ettei iankaikkinen elämä voi pysyä yhdessäkään murhaajassa.Pavalin tarinat taivaassa käymisestä voidaan jättää omaan arvoonsa.
Joh.3:13
Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
And no man hath ascended up to heaven, but he that came down from heaven, even the Son of man which is in heaven. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pavalin tarinat taivaassa käymisestä voidaan jättää omaan arvoonsa.
Joh.3:13
Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.
And no man hath ascended up to heaven, but he that came down from heaven, even the Son of man which is in heaven.Och likväl har ingen stigit upp till himmelen, utom den som steg ned från himmelen, Människosonen, som var i himmelen.
1. Tim. 6:16
Hän yksin on kuolematon, hän asuu valossa, jota ei voi lähestyä. Häntä ei yksikään ihminen ole nähnyt eikä voi nähdä. Hänen on kunnia ja ikuinen valta. Aamen.
- Anonyymi
Kaikki näkevät kuinka pakkovauvakastetut valehtelevat!
Turha heidän on puhua sakramenteistaan, pakkovauvakasteesta, valtiokirkostaan, homojen vihkimisestä... - Anonyymi
Parhami ja Olseni teki niitä Mikve-pesuja.
Mikve-pesu oli ainoa rituaali, missä mentiin kokonaan veden alle katseilta piiloon pesemään lihan saastaisuuksia yhdynnän ja kuukautisten jälkeen.- Anonyymi
On July 20, 1907, Charles Fox Parham and J. J. Jourdan, a Jewish boy, were charged with sodomy.
- Anonyymi
Rooman kansalaisuuden saivat vain roistot.
Saulus on Rooman hirmuvallan palveluksessa oleva palkkamurhaaja.
Tapporyhmän johtaja.
Murhat piti pueta uskonkiistojen syyksi.
Ap. t. 22:20
Silloinkin, kun Stefanos, sinun todistajasi, surmattiin, minä olin paikalla, hyväksyin kaiken ja vartioin hänen murhaajiensa vaatteita.'- Anonyymi
Paavalin isän tiedetään rikastuneen Rooman hirmuvallalle tekemistään palveluksista
ja saaneen Rooman kansalaisuuden itselleen ja pojalleen.
Saulus kävi muiden rikkaiden nuorukaisten tapaan kuuluisan Gamalielein yksityisoppilaana opiskelemassa Juutalaista uskontoa.
- Anonyymi
Nouskaa samalle tasolle: Ilmestyskirja:
19:10 Ja minä lankesin hänen jalkojensa juureen, kumartaen rukoillakseni häntä. Mutta hän sanoi minulle: "Varo, ettet sitä tee; minä olen sinun ja sinun veljiesi kanssapalvelija, niiden, joilla on Jeesuksen todistus; kumarra ja rukoile Jumalaa. Sillä Jeesuksen todistus on profetian henki."
Kaikki on Jumalan palvelijoita, Jumalako erottelisi lapsiaan. Ei olisi silloin mikään rakkaus vaan despootti. - Anonyymi
Ei se ollut mikään mykkä henki, vaan viestinnän ammattilainen "The messenger of Satan" -niminen demonihenki.
2. Kor. 11:14
Eikä ihme; sillä itse Saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.
King James
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, The messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
Eikä sitä otettu pois miehestä rukouksista huolimatta.
2.Kor.12: 8 Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.- Anonyymi
Korintossa Saatanan enkeli laittoi Paavalin puhumaan glossolaliaa.
1. Kor. 14:19
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
1. Kor. 14:9
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotta voisin opettaa muitakin, haluan seurakunnassa silti puhua mieluummin viisi ymmärrettävää sanaa kuin tuhansia hurmoskielen sanoja.
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.Pyhän Hengen antama kielten puhumisen armolahja helluntaina tarkoitti oikeilla vierailla kielillä puhumista, ei mitään sekavaa molotusta, glossolaliaa.
Oikeat Karitsan apostolit puhuivat oikeilla vieraila kielillä järkeviä asioita.
Ap. t. 2:8
Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhän Hengen antama kielten puhumisen armolahja helluntaina tarkoitti oikeilla vierailla kielillä puhumista, ei mitään sekavaa molotusta, glossolaliaa.
Oikeat Karitsan apostolit puhuivat oikeilla vieraila kielillä järkeviä asioita.
Ap. t. 2:8
Kuinka me sitten kuulemme kukin sen maan kieltä, jossa olemme syntyneet?Miksi Korneliuksen kodissa puhuttiin kielillä vaikka kaikki läsnäolleet ymmärsivät Pietarin puheen?
Vastaappa tähän pakkovauvakastettu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen.Pyhän Hengen kaste ja kielillä puhuminen kuuluvat yhteen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhän Hengen kaste ja kielillä puhuminen kuuluvat yhteen!
Hurmoskielet ovat pahuuden kieliä, mitä puhuttiin ennen Baabelin tornin kaatamista.
Paavalissa oli Saatanan enkeli, mikä puhui kielillä ja enkelien kielillä Korintossa.
Niitä ilmiöitä ei pidä tavoitella, vaan pitää etäisyyttä.
Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi Korneliuksen kodissa puhuttiin kielillä vaikka kaikki läsnäolleet ymmärsivät Pietarin puheen?
Vastaappa tähän pakkovauvakastettu.Alussa oli ainutkertaisia erikoistilanteita, joiden ei ole tarkoituskaan toistua ja olla mikään yleinen käytäntö tai oppi.
Esim. helluntain tapahtumat, tuliset kielet, yhden päivän aina,
Korneliuksen talon tapahtumat olivat erikoistilanteita.
Alussa oli tietenkin myös väärinkäsityksiä, mitkä jäivät elämään.
- Anonyymi
Molemmilla Sauleilla oli ihan sama kohtalo.
Jumala ei katso henkilöön.
Pyhä Henki ja Saatanan enkelit ei ole ihmisessä yhtä aikaa.
1. Sam. 16:14
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä.
Hurmoskielet on varma merkki paholaisen hengen/enkelin aktiivisuudesta.
1. Sam. 18:10
Seuraavana päivänä Jumalan lähettämä paha henki valtasi Saulin, ja hän riehui HURMOKSISSA kotonaan. Daavid soitti tapansa mukaan harppua, mutta Saul puristeli keihästään.- Anonyymi
Palstan suurin yksittäinen kommenttien ja aloitusten postaaja on luterilais-pakanamessiaaninen ylläpito. Lähes kaikki ylläpidon kautta tulevat viestit ovat täynnä vihapuhetta; solvauksia ja panettelua ja valheellisia väittämiä.
- Anonyymi
<<2.Kor.12: 8 Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.<
Menneisyyden pahat teot taakka painoi Paavalia.
Joka pahaa ajattelee sen sisällä paha elää, eikä asiaomainen tunnista tilaansa.
Malka omassa silmässä, jotka teeskentelee pyyhää olemustaan ja oikeassa olemistaan.
Ne on saatanan omia valkeuden enkeleitä umpikieroja olemukseltaan.
Tehkää parannus ja ottakaa ristin työ Jeesuksessa vastaan.- Anonyymi
The messenger of Satan on demoni, paha henkiolento, JOTA EI OTETTU POIS PAAVALISTA RUKOUKSISTA HUOLIMATTA.
Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin SAATANAN ENKELI, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.
2. Kor. 12:8
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
The messenger of Satan on demoni, paha henkiolento, JOTA EI OTETTU POIS PAAVALISTA RUKOUKSISTA HUOLIMATTA.
Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin SAATANAN ENKELI, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.Demoni viimeisteli pahan tekonsa Roomassa - paha äkkikuolema.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demoni viimeisteli pahan tekonsa Roomassa - paha äkkikuolema.
Sinun, Paavalin rienaajan loppu on paljon kauhistuttavampi kuin Paavalin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demoni viimeisteli pahan tekonsa Roomassa - paha äkkikuolema.
11 apostolia koki marttyyrikuoleman.
Pakkovauvakastetut ovat kuolleet jo eläessään! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
11 apostolia koki marttyyrikuoleman.
Pakkovauvakastetut ovat kuolleet jo eläessään!Paavali oli murhamies, jossa oli Saatanan enkeli, joka hoiti hommansa loppun Roomassa.
- Anonyymi
Paavalin elämä on jo sinetöity ja aito kristitty julistaa pyhää Jeesusta ja koittaa elää pyhää elämää niin ajatuksissa sanoissa kuin töissä ja se on pyyteetöntä, se on puhdasta rakkautta ja jakaa sitä kaikille ilmaiseksi tarvitseville.
Siten tuntee Jeesuksen opetuslapset kun he rakastavat toisiaan vilpittömästi ja pyyteettömästi- Anonyymi
Oikeat Kristityt uskovat Kolmiyhteiseen Jumalaan: Isä, Poika ja Pyhä Henki, yhdessä ovat.
- Anonyymi
Evankeliumit: Matteus, Markus, Luukas, Johannes. Eihän ne puhu Paavalista yhtään mitään.
Ainoastaan Pietari erehtyi ekumeniaan Paavalin kanssa, kohtalokkain seurauksin. Paha äkkikuolema Roomassa Paavalin kanssa.
Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä Damaskontien henkijeesuksista ja Paavalin kaltaisista suuruuksista, jotka ovat valittunen, eli Juutalaisten uskon kimpussa sitä hävittämässä.
Matt.24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.- Anonyymi
Annettiinko Saatanan enkeli eli pistin Paavalille jo Damaskontiellä?
Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin Saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.
Ap. t. 26:14
Me kaikki kaaduimme maahan, ja minä kuulin äänen sanovan heprean kielellä: 'Saul, Saul, miksi vainoat minua? Paha sinun on potkia pistintä vastaan.' - Anonyymi
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
- Anonyymi
Miksi halutaan mollata Paavalia.
Paavali oli ensimmäinen teologi joka teki käännöksen kaikkien muidenkin täytyy täytyy tehdä kääntymys. Ilman sitä kaikki on sellaisia fariseuksia joka vihaa armoa ja turvautuu ansioihinsa.
Ilman armon vastaanottoa ei kukaan pelattu, Jeesus on ainoa tie.
Ei pidä mustamaalata Paavali; niissä on riivaajan henki. Tehkää parannus!- Anonyymi
Paavali ei ottanut mitään armoa vastaan, vaan Saatanan enkelin.
Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin Saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali ei ottanut mitään armoa vastaan, vaan Saatanan enkelin.
Ja ettei ilmoitusten ylönpalttisuus minua ylen paljon korottaisi, on pistin annettu minun lihaani, nimittäin Saatanan enkeli, rusikoitsemaan minua, etten minä itsiäni ylen paljon korottaisi.Paavali keksi teorian, että omat synnit voi laittaa vanhojen aatamien ja lihojen syyksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali keksi teorian, että omat synnit voi laittaa vanhojen aatamien ja lihojen syyksi.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?
- Anonyymi
>> Evankeliumit: Matteus, Markus, Luukas, Johannes. Eihän ne puhu Paavalista yhtään mitään. <<
Mitä? MIksi olisi puhunut?
Evankeliumit kertovat Jeesuksen elämästä ja kuolemasta. Paavali oli vielä fariseus siihen aikaan, opiskeli Gamalielin jalkojen juuressa ortodoksijuutalaisuutta ja edistyi siinä lainkiivailijaksi.
Seurakunta syntyi vasta Jeesuksen kuoltua, helluntaina. Paavali oli ensin seurakunnan vainoaja ja tuli uskoon vasta myöhemmin. Ja vasta muutama vuosi siitä hän aloitti palvelutyönsä.
Kuka siis olisi osannut kertoa Sauluksesta ja mitä evankeliumeissa? Evankeliumit ovat ilosanoma Jeesuksesta ja pelastuksesta, eikä kertomuksia Sauluksesta.
Evankeliumit mainitsevat neuvoston. Gamaliel oli osa neuvostoa, joka nousi Jeesusta vastaan. Saulus Gamalielin oppilaana varmasti oli siellä taustalla jollain tavalla osallisena tai kuulijana hänkin. - Anonyymi
Ihan pelottaa sellaisen "uskovan" kohtalo, joka väittää, että Paavalin puheet olisivat Paavalin omia juttuja. Tätä väitettä nimittäin viljellään yleisesti new age-liikkeessä, joten tähän joukkoon kuulut, jos näin uskot.
- Anonyymi
<<Paavali ei ottanut mitään armoa vastaan, vaan Saatanan enkelin.<<
Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta. 12:9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin;
Vääristely on syntiä- Anonyymi
Paavalin puheet on hänen omia sepustuksiaan. Ei niillä ole mitään vaadittavia muita todistajia.
Paavali oli valheveikko.
Ei se miltään armolta vaikuttanut, paha äkkikuolema Roomassa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavalin puheet on hänen omia sepustuksiaan. Ei niillä ole mitään vaadittavia muita todistajia.
Paavali oli valheveikko.
Ei se miltään armolta vaikuttanut, paha äkkikuolema Roomassa.Molemmilla Sauleilla oli sama kohtalo. Jumala ei katso henkilöön.
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Molemmilla Sauleilla oli sama kohtalo. Jumala ei katso henkilöön.
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä."Minun armossani on sinulle kyllin; se riitti Paavalille, ei tietenkään sinulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Minun armossani on sinulle kyllin; se riitti Paavalille, ei tietenkään sinulle
Paha armomurha Roomassa. Se riitti Paavalille.
- Anonyymi
Pakkovauvakastetut eivät kuulu joukkoon!
- Anonyymi
Paavali (Saulus Tarsolainen) ei ole Karitsan apostoli Raamatun mukaan.
Ilm. 21:12
Sitä ympäröi suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia, ja niitä vartioi kaksitoista enkeliä. Portteihin oli hakattu Israelin kahdentoista heimon nimet. [21:12,13: Hes. 48:31-34]
Kaupungin muurissa oli kaksitoista peruskiveä, ja niissä oli kaksitoista nimeä, Karitsan kahdentoista apostolin nimet. [Hes. 48:31] - Anonyymi
Parhami ja Olseni kuuluu joukkoon.
- Anonyymi
Matt.10
Kaksitoista apostolia
1 Jeesus kutsui kaksitoista opetuslastaan luokseen ja antoi heille vallan karkottaa saastaisia henkiä ja parantaa kaikkia tauteja ja vaivoja. [10:1-4: Mark. 6:7; Luuk. 9:1 | Mark. 3:16-19; Luuk. 6:12-16]
2 Nämä ovat niiden kahdentoista apostolin nimet: ensimmäisenä Simon, toiselta nimeltä Pietari, ja hänen veljensä Andreas, Jaakob Sebedeuksen poika ja hänen veljensä Johannes, [Joh. 1:40-42; Ap. t. 1:13]
3 Filippus ja Bartolomeus, Tuomas ja publikaani Matteus, Jaakob Alfeuksen poika ja Taddeus,
4 Simon Kananeus* ja Juudas Iskariot, joka sitten kavalsi Jeesuksen. [Sana Kananeus ei ole varsinaisesti nimi vaan tarkoittanee seloottia, vapaustaistelijaa.]
Apt.1
Juudaksen tilalle valitaan Mattias
21 Siispä on nyt valittava yksi niistä miehistä, jotka ovat kulkeneet kanssamme koko sen ajan, jolloin Herra Jeesus eli ja vaikutti meidän keskuudessamme,
22 siitä alkaen, kun Johannes hänet kastoi, aina siihen päivään, jona hänet otettiin luotamme taivaaseen. Yksi heistä olkoon hänen ylösnousemuksensa todistajana yhdessä meidän kanssamme." [Luuk. 24:48+]
23 Ehdolle pantiin kaksi miestä: Joosef Barsabbas, toiselta nimeltään Justus, sekä Mattias.
24 Sitten kaikki rukoilivat: "Herra, sinä joka tunnet kaikkien sydämet, ilmoita, kumman näistä kahdesta olet valinnut [Luuk. 16:15+ | Sananl. 16:33]
25 astumaan tähän palvelutehtävään ja apostolin virkaan, josta Juudas luopui mennäkseen sinne, minne kuului."
26 Sen jälkeen he heittivät miehistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiakselle. Näin hänet valittiin ja liitettiin kahdentenatoista apostolien joukkoon.- Anonyymi
Paavali ei kulkenut päivääkään Jeesuksen seurassa maan päällä.
Ei ollut edes kelvollinen Karitsan apostolin, eli todistajan virkaan, joita oli vain 12 kpl.
- Anonyymi
Pakkovauvakastetut Paavalin rienaajat eivät ole kertoneet mitä "raamattua" he lukevat.
- Anonyymi
Mitähän "raamattua" se Tampereen hellari luki, kun teki sitä katutyötä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitähän "raamattua" se Tampereen hellari luki, kun teki sitä katutyötä?
Mitä "raamattua" luet?
- Anonyymi
Oikeat apostolit saivat Pyhän Hengen Jeesukselta itseltään paljon ennen helluntaita.
Joh. 20:22
Ja tämän sanottuaan hän puhalsi heidän päällensä ja sanoi heille: "Ottakaa Pyhä Henki."
Oikeille apostoleilleen Jeesus opetti kaiken mahdollisen ja käski mennä kaikkeen maailmaan ja kastaa kaikki maailman kansat omikseen ja sitten kastetuille eli kristityille tuli opettaa käskyt. Matt.28:16-20. Paavalilla sitä valtuutusta ei ollut.
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
Mitä siihen oli lisätty jälkikäteen on pahasta.- Anonyymi
Joh. 15:15
En minä enää sano teitä palvelijoiksi, sillä palvelija ei tiedä, mitä hänen herransa tekee; vaan ystäviksi minä sanon teitä, sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki, mitä minä olen kuullut Isältäni.
Aika outoa on sekin, että ei Jeesus puhunut oikeille Karitsan apostoleille mitään, että heidän joukkoonsa ilmestyy Paavalin kaltainen uusi suuruus?
Herra,Herra kun ei tee mitään ilmoittamatta sitä etukäteen omille ystävilleen.
Jeesus sitä vastoin varoitti hänen jälkeensä ilmestyvistä henkijeesuksista ja uusista väkevistä julistajista, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.
Matt. 24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
- Anonyymi
Jeesus varoittaa lahkolaisten tempausoppien levittäjistä..."aika on lähellä"...
Luuk. 21:8
Niin hän sanoi: "Katsokaa, ettei teitä eksytetä. Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen se', ja: 'Aika on lähellä'. Mutta älkää menkö heidän perässään.
Jeesus tulee takaisin maan päälle vasta ajallaan ihan samalla tavalla näkyvässä hahmossa, kuin taivaaseen nousi.
Ap. t. 1:11 ja nämä sanoivat: "Galilean miehet, mitä te seisotte ja katsotte taivaalle? Tämä Jeesus, joka otettiin teiltä ylös taivaaseen, on tuleva samalla tavalla, kuin te näitte hänen taivaaseen menevän." - Anonyymi
toinen helluntai - toinen henki - toinen herra - toinen kaste
- Anonyymi
Paavali oli murhamies, joka tekeytyi itse apostoliksi.
Paavali ei kuulu tähän valittujen 12 apostolien joukkoon.
Saulus Tarsolainen oli murhamies, eikä murhamiehillä ole mitään asiaa uuteen Jerusalemiin.
Jokainen, joka vihaa veljeänsä, on murhaaja; ja te tiedätte, ettei kenessäkään murhaajassa ole iankaikkista elämää, joka hänessä pysyisi.- Anonyymi
Ei siellä ole mitään Paavalin portteja, perustuksia eikä pilareita.
Ilm. 21:12 siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
Luuletteko, että ihmiset uskovat teidän pakkovauvakastettujen kirjoituksia enemmän kuin Paavalin kirjoituksia?
Te pakkovauvakastetut ette osaa muuta kuin herjata, valehdella, kirjoittaa saastaa...
Kuten teidän seurakuntalaiset ja papisto!
- Anonyymi
Paavali sai taistella näitä lihasta syntyneitä vastaan.
Sama on täällä! Pakkovauvakastetut ovat syntyneet vain lihasta.
Gal4:29 Mutta niinkuin lihan mukaan syntynyt silloin vainosi Hengen mukaan syntynyttä, niin nytkin.- Anonyymi
Helluntailliikken perustajat, opilliset ja hengelliset päämiehet olivat lihan miehiä.
- Anonyymi
Pakkovauvakastettujen "raamatussa" ei ole alla olevaa Raamatun tekstiä!
Siellä ei muitkaan tekstejä esim. kristittyjen upotuskasteesta, uudestisyntymästä, Pyhän Hengen kasteesta, kielilläpuhumisesta....
Galatalaiskirje:
1:1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,- Anonyymi
Galatalaiskirje:
1:1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt.
Paavali todistaa itse itsestään. Ei se ole pätevä todistus ollenkaan Raamatun mukaan.
"Asia on vahvistettava kahden tai kolmen todistajan sanalla."
"jokainen asia on vahvistettava kahden tai kolmen todistajan sanalla". - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Galatalaiskirje:
1:1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt.
Paavali todistaa itse itsestään. Ei se ole pätevä todistus ollenkaan Raamatun mukaan.
"Asia on vahvistettava kahden tai kolmen todistajan sanalla."
"jokainen asia on vahvistettava kahden tai kolmen todistajan sanalla".Kyllä Jumala käyttää ihmisiä tässä ihmisten maailmassa.
Jeesuskin kun voideltiin ja kruunattiin Ylipapin virkaan, niin kyllä siihen tarvittiin Johannes Kastajaa.
Samuel voiteli Saulin kuninkaaksi jne.
- Anonyymi
Hepr. 1:5
Ei Jumala ole yhdellekään enkelille milloinkaan sanonut: -- Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin. Ei myöskään näin: -- Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani.
Luuk. 3:22
ja Pyhä Henki laskeutui hänen ylleen näkyvässä muodossa, kyyhkysen kaltaisena. Ja taivaasta kuului ääni: "Sinä olet minun rakas Poikani, sinuun minä olen mieltynyt." - Anonyymi
Damaskontien tapahtumistakin on hyvin epäluotettavia tarinoita.
Ensinnäkin koko porukka oli rikollisia, rosvojoukko.
Kuka mitäkin puhui tapahtuneeksi.
Paavalin lisäksi kukaan ei kuullut mitään puhetta jne. Yhtään todistajaa ei niille puheille ole.- Anonyymi
Valonvälähdykset ja hevosten säikähdykset Damaskontiellä liittyvät paremminkin tähän tapahtumaan, mistä Jeesus puhuu.
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.
Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valonvälähdykset ja hevosten säikähdykset Damaskontiellä liittyvät paremminkin tähän tapahtumaan, mistä Jeesus puhuu.
Jeesus sanoi heille: "Minä näin, kuinka Saatana sinkoutui taivaasta kuin salama.
Eikä ihme; sillä itse saatana tekeytyy valkeuden enkeliksi.Valon välähdykset, lämmön ja sähkövirran läpimenon kokemukset kehossa helluntailaisten hurmoskokouksissa kertovat, että henkimaailma on aktivoitunut.
- Anonyymi
Mattiaan valintaa Juudaksen tilalle uudeksi 12. Karitsan apostoliksi oli Pietarin lisäksi todistamassa 120 ihmistä.
Apt.1
15 Ja niinä päivinä Pietari nousi veljien keskellä, kun oli väkeä koolla noin sata kaksikymmentä henkeä, ja sanoi:
16 "Miehet, veljet, sen raamatunsanan piti käymän toteen, jonka Pyhä Henki on Daavidin suun kautta edeltä puhunut Juudaasta, joka rupesi niiden oppaaksi, jotka ottivat kiinni Jeesuksen.
17 Sillä hän oli meidän joukkoomme luettu ja oli saanut osalleen tämän viran.
18 Hän hankki itsellensä pellon väärintekonsa palkalla, ja hän suistui alas ja pakahtui keskeltä, niin että kaikki hänen sisälmyksensä valuivat ulos.
19 Ja se tuli kaikkien Jerusalemin asukasten tietoon; ja niin sitä peltoa kutsutaan heidän kielellään Akeldamaksi, se on: Veripelloksi.
20 Sillä psalmien kirjassa on kirjoitettuna: 'Tulkoon hänen talonsa autioksi, älköönkä siinä asukasta olko', ja: Ottakoon toinen hänen kaitsijatoimensa'.
21 Niin pitää siis yhden niistä miehistä, jotka ovat vaeltaneet meidän kanssamme kaiken sen ajan, jona Herra Jeesus kävi sisälle ja ulos meidän tykönämme,
22 Johanneksen kasteesta alkaen hamaan siihen päivään, jona hänet meiltä otettiin ylös, tuleman hänen ylösnousemisensa todistajaksi meidän kanssamme."
23 Ja he asettivat ehdolle kaksi, Joosefin, jota kutsuttiin Barsabbaaksi, lisänimeltä Justukseksi, ja Mattiaan.
24 Ja he rukoilivat ja sanoivat: "Herra, sinä, joka kaikkien sydämet tunnet, osoita, kummanko näistä kahdesta sinä olet valinnut
25 ottamaan sen paikan tässä palveluksessa ja apostolinvirassa, josta Juudas vilpistyi pois, mennäkseen omaan paikkaansa".
26 Ja he heittivät heistä arpaa, ja arpa lankesi Mattiaalle, ja hänet luettiin niiden yhdentoista kanssa apostolien joukkoon.
Amen!- Anonyymi
Mattiaan valinta uudeksi Karitsan apostoliksi tapahtui Vanhan liiton aikana.
Uusi liitto, kasteen liitto alkoi vasta helluntaina, kun 3000 syntistä kastettiin Jeesuksen opetuslapseksi.
Arvonta oli Jumalasta. Siinä käytettiin kahta eriväristä siunattua kiveä, joita kutsuttiin Uurimiksi ja Tumminiksi.
2. Moos. 28:30
Ja pane jumalanvastausten rintakilpeen uurim ja tummim, niin että ne ovat Aaronin sydämen päällä, hänen astuessaan Herran eteen. Ja niin kantakoon Aaron Jumalan vastaukset israelilaisille sydämensä päällä aina Herran edessä ollessaan.
Sananl. 16:33
Helmassa pudistellen arpa heitetään, mutta Herralta tulee aina sen ratkaisu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mattiaan valinta uudeksi Karitsan apostoliksi tapahtui Vanhan liiton aikana.
Uusi liitto, kasteen liitto alkoi vasta helluntaina, kun 3000 syntistä kastettiin Jeesuksen opetuslapseksi.
Arvonta oli Jumalasta. Siinä käytettiin kahta eriväristä siunattua kiveä, joita kutsuttiin Uurimiksi ja Tumminiksi.
2. Moos. 28:30
Ja pane jumalanvastausten rintakilpeen uurim ja tummim, niin että ne ovat Aaronin sydämen päällä, hänen astuessaan Herran eteen. Ja niin kantakoon Aaron Jumalan vastaukset israelilaisille sydämensä päällä aina Herran edessä ollessaan.
Sananl. 16:33
Helmassa pudistellen arpa heitetään, mutta Herralta tulee aina sen ratkaisu.Ps. 16:6
Arpa lankesi minulle ihanasta maasta, ja kaunis on minun perintöosani.
Joos. 7:14
Astukaa siis huomenaamuna sukukunnittain esiin, ja se sukukunta, johon HERRAN ARPA osuu, astukoon esiin suvuittain, ja se suku, johon Herran arpa osuu, astukoon esiin perhekunnittain, ja se perhekunta, johon Herran arpa osuu, astukoon esiin mies mieheltä.
- Anonyymi
Paavali oli enemmän kuin apostoli. Hän toi kristinuskon pakanoille, erotti sen juutalaisuudesta, sen laista ja käskyistä ja pyrki johdattamaan myös pakanat Pyhän Hengen johtoon.
Tätä eivät kaikki apostolit aivan heti oikein ymmärtäneet eikä kaikki ihmiset vieläkään.- Anonyymi
Paavali oli paha mies, naisten vihaaja ja murhamies, joka ei kaihtanut valehtelemista,
kun ihmisiä alisti ja eksytti. Miehessä asusti saatanan enkeli koko ajan, eikäs sitä otettu pois.
Jeesus varoitti oikeita apostoleita Paavalin kaltaisista Juutalaisten eli valittujen eksyttäjistä ja Damaskontien valejeesuksista, joita ilmestyy sen jälkeen kun hän on noussut ylös taivaaseen.
Matt.24:24 "Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin."
- Anonyymi
Helluntaina kastettiin 3000 Juutalaista kristityiksi, he lähtivät levittämään Kristinuskoa kotimaihinsa ulkomaille.
Paavali oli siihen aikaan vielä tappohommissa.- Anonyymi
Paavali repi ja hajotti seurakuntia ja perusti jopa "Mormonikirkon" kaltaisen eksytyksen Korinttoon tekemässä epäkristillisiä sijaiskasteita kuolleitten omaisten puolesta.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", toinen: "Minä Apolloksen", joku taas: "Minä Keefaan", joku vielä: "Minä Kristuksen".
Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali repi ja hajotti seurakuntia ja perusti jopa "Mormonikirkon" kaltaisen eksytyksen Korinttoon tekemässä epäkristillisiä sijaiskasteita kuolleitten omaisten puolesta.
1. Kor. 1:12
Tarkoitan sitä, että yksi teistä sanoo: "Minä olen Paavalin puolta", toinen: "Minä Apolloksen", joku taas: "Minä Keefaan", joku vielä: "Minä Kristuksen".
Mitä muutoin ne, jotka kastattavat itsensä kuolleitten puolesta, sillä saavat aikaan? Jos kuolleet eivät heräjä, miksi nämä sitten kastattavat itsensä heidän puolestaan?Korintossa asuessaan Paavali kirjoitti tunnustuskirjettä valehtelustaan kaukaiseen Roomaan.
Kuriiri vei kirjeen perille.
Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä.
- Anonyymi
Saulus Tarsolainen oli Rooman Mafian jäsen, jolla oli lupa tappaa, jos oli vaaraksi Rooman hirmuvalle. Murhat tuli pukea uskonkiistojen syyksi.
- Anonyymi
Ap. t. 22:29
Ne, joiden oli määrä kuulustella Paavalia, jättivät hänet heti rauhaan, ja komentaja pelästyi, kun havaitsi sidottaneensa Rooman kansalaisen. - Anonyymi
Kiroamalla ja hylkäämällä Paavalin opetukset, hylkäät koko Uuden liiton. Luukas kulki Paavalin mukana useilla Paavalin suorittamilla matkoilla. Luukas on myös kirjoittanut Apostolien Teot, joissa pääosin kuvataan Paavalin toimintaa. Samoin Luukas yksi neljästä evankeliumista on Luukkaan kirjoittama. Jos Paavali olisi ollut väitteitesi mukainen Rooman mafian jäsen, niin voidaan saman tien kyseenalaistaan Apostolien Teot ja Luukkaan evankeliumi.
Jerusalemin vanhimmat hyväksyvät Paavalin sanoman: kun olivat tulleet tuntemaan sen armon, mikä oli minulle annettu, niin Jaakob ja Keefas ja Johannes, joita pidettiin pylväinä, antoivat minulle ja Barnabaalle yhteisen työn merkiksi kättä, mennäksemme, me pakanain keskuuteen ja he ympärileikattujen.
Kirjeessään Pietari todisti Paavalista: lukekaa meidän Herramme pitkämielisyys pelastukseksi, josta myös meidän rakas veljemme Paavali hänelle annetun viisauden mukaan teille on kirjoittanut;
niinkuin hän tekee kaikissa kirjeissään, kun hän niissä puhuu näistä asioista, vaikka niissä tosin on yhtä ja toista vaikeatajuista, jota tietämättömät ja vakaantumattomat vääntävät kieroon niinkuin muitakin kirjoituksia, omaksi kadotuksekseen.
Tietämättömät vääntävät kieroon Paavalin kirjoitukset!
- Anonyymi
Kyllä Paavali opetti myös ihan totuuden mukaisesti, mutta se pitää erikseen löytää sieltä monenlaisten väitteiden joukosta.
Esim. tämä on totta ja oikein.
Room. 2:13
Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.
On arvioitu, että Paavalin puheista 80% on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20% valheita.
Paavalin kirjeet tulisikin jakaa aikaan ennen Saatanan enkelin saamista ja sen jälkeisiin oppeihin, kun hänessä oli jo Saatanan enkeli.- Anonyymi
Paavali: "Sillä jos Jumalan totuus minun valheeni kautta kunniallisemmaksi tulis, hänen ylistykseksensä, minkätahden pitäis vielä sitte minä niinkuin syntinen tuomittaman."
Svenska Bibeln kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen...min lögnaktighet".
Eikä ihminen sille perusluoteelleen voi mitään, usein se vain pahenee vanhetessa.
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali: "Sillä jos Jumalan totuus minun valheeni kautta kunniallisemmaksi tulis, hänen ylistykseksensä, minkätahden pitäis vielä sitte minä niinkuin syntinen tuomittaman."
Svenska Bibeln kääntää, että Paavali oli luonteeltaan epärehellinen...min lögnaktighet".
Eikä ihminen sille perusluoteelleen voi mitään, usein se vain pahenee vanhetessa.
Och å andra sidan, om Guds sannfärdighet genom min lögnaktighet ännu mer har trätt i dagen, honom till ära, varför skall då jag likväl dömas såsom syndare.Paavali puhuu itsestään, kun hän varoittaa lopun ajan väkevästä eksytyksestä.
Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen.
Eihän se eksytys muuten mikään väkevä eksytys olisikaan, jos joku ei olisi saanut tehtäväkseen sitä kirjoituksiin lisätä. Paavalille, kristittyjen murhamiehelle se epäkiitollinen tehtävä lankesi.
- Anonyymi
Molemmilla Sauleilla oli samanlinen kohtalo. Jumala ei katso henkilöön.
Mutta Herran henki poistui Saulista, ja Herran lähettämä paha henki vaivasi häntä. - Anonyymi
Paavali oli tosiaan enemmän kuin apostoli. Ilman häntä tuskin muut apostolit olisi uskaltaneet vastustaa juutalaisia henkensä uhalla luopuen sapatista ja juutalaisista säännöistä.
Pietari ei edes uskaltanut tunnustaa uskoaan Jeesukseen.
Tarvittiin Paavali viemään Pyhän Hengen sanoma pakanoille.- Anonyymi
Paavali oli murhamies ja tunnettu valehtelija.
Ei edes katunut tekoaan, eikä tehnyt parannusta synneistään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei edes katunut tekoaan, eikä tehnyt parannusta synneistään.Yritti vierittää syyn omista synneistään vanhoille aatameille ja lihoille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei edes katunut tekoaan, eikä tehnyt parannusta synneistään.Paavali oli ensimmäinen Jesuiitta.
Tarkoitus pyhittää keinot.
Paavali: "Sillä jos Jumalan totuus tulee MINUN VALHEENI KAUTTA selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan."
- Anonyymi
Pakkovauvakastettujen kirkolliskokous on näköjään tehnyt virheen, kun on hyväksynyt Raamatun käännöksen, jossa on Paavalin ja Pietarin kirjeitä ja Apostolien teot.
- Anonyymi
Raamatussa saa kaikki osapuolet puhua ihan vapaasti. Totuus on siellä kuin peltoon kätketyn aarteen kaltainen.
Käärme piti paratiisissa oman herätyssaarnansa kun jullisti, mitään perisyntiä ei ole olemassa, syökää ihan vapaasti kaikista paratiisin puista.
Nainen tuli uskoon ja käänytti miehensäkin samaan uskoon:
1. Moos. 3:6
Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä. Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa saa kaikki osapuolet puhua ihan vapaasti. Totuus on siellä kuin peltoon kätketyn aarteen kaltainen.
Käärme piti paratiisissa oman herätyssaarnansa kun jullisti, mitään perisyntiä ei ole olemassa, syökää ihan vapaasti kaikista paratiisin puista.
Nainen tuli uskoon ja käänytti miehensäkin samaan uskoon:
1. Moos. 3:6
Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä. Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi.Helluntailaiset opettaa, että mitään perisyntiä ei ole olemassa. Käärmeen oppia sellainen.
- Anonyymi
On arvioitu, että Paavalin puheista 80% on ihan kelvollista opetusta, mutta sinne sekaan on laitettu 20% valheita.
Sillä jos Jumalan totuus tulee minun valheeni kautta selvemmin julki hänen kirkkaudekseen, miksi sitten minutkin vielä syntisenä tuomitaan.- Anonyymi
Viisaat Juutalaiset osasivat epäillä Paavalin opetuksia siihen aikaan. Ei se sanan vastaanottaminen mitään uskoontuloa tarkoita, vaan asioiden tutkimista.
Ap. t. 17:11
Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.
- Anonyymi
Ilman Paavalia meillä olis aika ankea lakihenkinen kristinusko juutalaisine tapoineen.
- Anonyymi
Paavali sai uuden henkioppaan, Saatanan enkelin mukaan lähetysmatkoille.
Paavali oli murhamies, niin Saatanalla oli oikeus tulla mieheen asumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli murhamies, niin Saatanalla oli oikeus tulla mieheen asumaan.Korintossa mies meni täysin sekaisin ja puhui järjettömiä molotuksia eli glossolaliaa.
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli murhamies, niin Saatanalla oli oikeus tulla mieheen asumaan.Demonia ei otettu pois Paavalista rukouksista huolimatta.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Demonia ei otettu pois Paavalista rukouksista huolimatta.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.
For this thing I besought the Lord thrice, that it might depart from me.Ei se Paavalin matkakumppani mikään mykkä henki ollut, ei suinkaan, vaan Saatanan viestinnän ammattilainen.
King James käännöksen mukaan "The messenger of Satan" henkiolento.
And lest I should be exalted above measure through the abundance of the revelations, there was given to me a thorn in the flesh, the messenger of Satan to buffet me, lest I should be exalted above measure.
και τη υπερβολη των αποκαλυψεων ινα μη υπεραιρωμαι εδοθη μοι σκολοψ τη σαρκι αγγελος σαταν ινα με κολαφιζη ινα μη υπεραιρωμαι
Merkitys
1) adversary (one who opposes another in purpose or act), the name given to
1a) the prince of evil spirits, the inveterate adversary of God and Christ
1a1) he incites apostasy from God and to sin
1a2) circumventing men by his wiles
1a3) the worshippers of idols are said to be under his control
1a4) by his demons he is able to take possession of men and inflict them with diseases
1a5) by God's assistance he is overcome
1a6) on Christ's return from heaven he will be bound with chains for a thousand years, but when the thousand years are finished he will walk the earth in yet greater power, but shortly after will be given over to eternal punishment
1b) a Satan-like man - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se Paavalin matkakumppani mikään mykkä henki ollut, ei suinkaan, vaan Saatanan viestinnän ammattilainen.
King James käännöksen mukaan "The messenger of Satan" henkiolento.
και τη υπερβολη των αποκαλυψεων ινα μη υπεραιρωμαι εδοθη μοι σκολοψ τη σαρκι αγγελος σαταν ινα με κολαφιζη ινα μη υπεραιρωμαι
Merkitys
1) adversary (one who opposes another in purpose or act), the name given to
1a) the prince of evil spirits, the inveterate adversary of God and Christ
1a1) he incites apostasy from God and to sin
1a2) circumventing men by his wiles
1a3) the worshippers of idols are said to be under his control
1a4) by his demons he is able to take possession of men and inflict them with diseases
1a5) by God's assistance he is overcome
1a6) on Christ's return from heaven he will be bound with chains for a thousand years, but when the thousand years are finished he will walk the earth in yet greater power, but shortly after will be given over to eternal punishment
1b) a Satan-like manAp. t. 19:15 mutta paha henki vastasi heille sanoen: "Jeesuksen minä tunnen, ja Paavalin minä tiedän, mutta keitä te olette?"
- Anonyymi
Pakkovauvakastetut ovat tehneet kuoleman synnin, kun ovat hyväksyneet Paavalin, Pietarin ja Luukkaan tekstit Raamattuunsa!
Ei ihme, että meillä Suomessa on 3,5 miljoonaa Sodomalaista!- Anonyymi
Lohdutuksena heillä on kuitenkin 370 alkon myymälää ja sata tunnelmaan pääsyä helpottavaa noutopistettä !
- Anonyymi
Ilman Paavalia usko olisi tosiaan pelkkiä lakihenkistä juutalaisuutta, jossa kinasteltaisiin laista, herjattaisiin toisia laittomuuden tekijöiksi sekä muutoin vain herjattaisiin.
Mitä se osin on Paavalista huolimatta, mutta ilman häntä olisi vain sitä.
Paavali opetti sen mitä. uusi liitto on, miten juutalainen lakihenkinen fariseus kääntyy Hengen uskoon, miten hänestä tulee Jeesuksen seuraaja ja mitä se käytännössä tarkoittaa. Hän sekä opetti sitä sekä antoi elämällään esimerkin siitä.- Anonyymi
Paavali oli paha mies. Naisten alistaja, murhamies, ei kaihtanut valehtelemista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Paavali oli paha mies. Naisten alistaja, murhamies, ei kaihtanut valehtelemista.
Saatanan, paholaisen enkeli ei poistunut Paavalista rukouksista huolimatta, viimeisteli tekonsa Roomassa, paha äkkikuolema.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatanan, paholaisen enkeli ei poistunut Paavalista rukouksista huolimatta, viimeisteli tekonsa Roomassa, paha äkkikuolema.
Sentähden olen minä kolmasti Herraa rukoillut, että hän läksis minusta.Saatte te pakkovauvakastetut juopot rienata Paavalia vaikka kuinka paljon se ei vaikuta mitenkään.
Poistakaa Paavalin, Pietarin ja Luukkaan tekstit kirkkoraamatustanne!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713134
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262540Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542426- 1462301
- 671966
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2671805- 311401
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201339Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi361279Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161235