Kyseisen srk:n nettisivuilla (etusivu) on isolla fontilla teksti:
"Elävät virrat on seurakunta, joka uskoo Jeesukseen, seuraa Jeesusta ja rakastaa niin kuin Jeesus!"
Kuka on tuon otsikon takana? Täällä ajassa olemme vajavaisia ihmisiä, ja rakastamme myös vajavaisesti. Tuollaisen lauseen lausunut ei ymmärrä näköjään perusasioitakaan. Vain paisunut ihminen voi lausua noin.
No voi sentään
11
142
Vastaukset
- Anonyymi
Siinä on sitten seurakunta, joka rakastaa meitä niin paljon, että on valmis kärsimään kauhean, pitkitetyn kidutuskuoleman meidän edestämme, meidän pelastukseksemme, vaikka emme ole vielä edes sen jäseniä? 🤔
- Anonyymi
Soitin kyseiselle "kirkkokunnanjohtajalle". Asiallista asiaa olisin puhunut, löi luurin korvaan.
Ehti toki sitä ennen tuomita, ja viesteissään mitätöidä minua ihmisenä, sekä uhkaili.
Että sellaista "rakkautta.".... - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Soitin kyseiselle "kirkkokunnanjohtajalle". Asiallista asiaa olisin puhunut, löi luurin korvaan.
Ehti toki sitä ennen tuomita, ja viesteissään mitätöidä minua ihmisenä, sekä uhkaili.
Että sellaista "rakkautta."....Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä anna väärää todistusta lähimmäisestäsi.
Väitätkö, että valehtelen...kävikin niin, että itse syyllistyt väärään todistukseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väitätkö, että valehtelen...kävikin niin, että itse syyllistyt väärään todistukseen.
Herra tietää kumpi on oikeassa jääkööt hänelle tuomiovalta.
- Anonyymi
Kärsimys ristillä on pientä monien muiden kärsimykseen, jota jatkuu vuosia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Herra tietää kumpi on oikeassa jääkööt hänelle tuomiovalta.
Ei tuomiovalta Hänelle jää. Se on Hänellä.
- Anonyymi
Jeesus rakastaa niin paljon että heittää helvettiin ne, jotka eivät usko tarinoita hänestä.
- Anonyymi
Jeesus ei pakoita ketään uskomaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jeesus ei pakoita ketään uskomaan.
"pakoita"?
Tuon sanan täytyy olla suomea lahkolaisten kielilläpuhuttuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"pakoita"?
Tuon sanan täytyy olla suomea lahkolaisten kielilläpuhuttuna.Se on ihmisen valinta minne menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773513
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262630Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542486- 1462341
- 672006
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3001896- 311431
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211373Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381347Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161255