Joku kana ennustelee Kauppalehdessä mihin maihin Venäjä seuraavaksi hyökkäilee. Olen vakuuttunut siitä, että se vaan koettaa pelastaa kasvonsa aiheuttamiensa sotkujen jäljiltä. Keneltä se saa ohjeensa vai ihanko itse suoltaa paskaa omasta päästänsä?
Minne Venäjä seuraavaksi hyökkää?
9
169
Vastaukset
- Anonyymi
Venäjälle hyökätään
as holet saavat
lyijyterveiset - Anonyymi
Turhaa pelottelua, ei Venäjä mihinkään hyökkää jollei siltä ehdointahdoin ahdisteta nurkkaan...
- Anonyymi
Putinin pitää aina välillä pönkittää valtaansa sodalla. Tšetšenian, Georgia, Ukraina, mikä?
Mahdollisesti Georgia, Baltia tai Suomi? - Anonyymi
Sen ukon päässä on se nurkka, johon se itse ajaa itsensä, mitä muuta voi ihmisestä kehittyä kuin murhaaja, kgb uransa ja ihmisten salamurhaamisten tuloksena.
- Anonyymi
Kannattaa pitää terve järki päässä, eikä antaa lietsoa itseään sotahysteriaan, mihin ei ole aihetta!
- Anonyymi
Unohtunut Putinin ilmaisema pyrkimys "ennallistaa historiallinen Venäjä"? Joten tuosta vain valitsemaan. Natoon kuulumattomat valtiot tietysti ensimmäisinä kohteina.
- Anonyymi
Putinin Venäjältä otettava pois mahdollisuudet hyökätä mihinkään naapuriinsa.
Putin luulee olevansa Trumpin ja Netanjahun kanssa ylijumalia, jotka voi sortaa ja tapattaa naapureitaan mielinmäärin. - Anonyymi
Itse luulen , että Viro nr1 ja Suomi nr 2 kun venäjällä on niin heikosti koulutettuja sotilaita , että ne vois ihan hyvin hyökätä pienempään mahaan kun ne ei pärjännyt es Ukrainalle sodassa.
- Anonyymi
Venäläiset voi ratsasta aasien selässä miekat kädessä ja Putin vois myös osallistua sodan ratsastamalla karhun selässä Suomen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun513635Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si1142570Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5972302Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei192046KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar781817Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431678- 201658
Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1421592Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?951469- 281456