Onko kukaan ihmetellyt että uskovissakin on niitä jotka eivät elä tätä päivää he niin sanotusti nukkuvat?
Oletko nukkuva kristitty
14
134
Vastaukset
- Anonyymi
Väitän, että Suomessa on valtava määrä piilo uskovia. Miksi joku ei juo, polta tupakkaa, kiroile, eikä käy vieraissa ja elää siivosti parasta yhteistä hyvää etsien. Vaikka hän ei koskaan käy kirkossa, eikä julista uskoaan. moni epäilee häntä kristityksi. Itsekin olen sellainen ja näen piilouskon ihmisessä. Kaikki eivät tarvitse laumaa, lujan kristinuskon ylläpitämiseen.
- Anonyymi
Ei taivaassakaan yksin olla siellä on paljon ihmisiä.
- Anonyymi
Sehän on hyvä että olet uskossa ja pelastunut oletko kertonut sukulaisillesi Jeesuksesta hänen rakkaudestaan ihmisiä kohtaan?
Vastaus 22:37:lle.
- Anonyymi
Uskovan ihmisen pitäisi olla aina valmis koska ei tiedä milloin Herra hakee morsiammensa.
Joten he jotka nukkuvat eivät ole valmiita.
Mulla on monta sellaista uskovaa ystävää jotka kuuluvat nukkuviin. - Anonyymi
Aiheeseen sopiva.
https://youtu.be/WhnzhGrvkx0?si=a8cdFHPZMgnG0Eoe - Anonyymi
Ennnen pitkää väsyttää kun televisiosta katsotaan kun toiset katsovat kun toiset katsovat televisiota taivas varjele, heavensake.
- Anonyymi
Tässä vielä toinen.
https://youtu.be/mVOHbnQ1Suo?si=IsdqQd3m5trsnZP2 - Anonyymi
Ei onneksi kaikki nuku, vaan ovat kerkeät herjaamaan, nopeat jalat tekemään sitä laittomuutta. Mutta on sekin parempi kuin vain nukkua.
- Anonyymi
Kerro omasta uskostasi. Aloitus ei paljastanut uskostasi yhtään mitään. Onko sitä ollenkaan ?????? Suuresti epäilen.
- Anonyymi
Uskon Herraan Jeesukseen saat epäillä mutta minun elämä on Herran käsissä.
- Anonyymi
Entäpä ihmiset kirkossa
pridemarssit
sateenkaarimessut
murhat ja paljon
tappelut ja paljon
huumeet ja paljon
abortit
kirkkojen poltot
ym ym
Sinun olisi syytä perata ensin oma kirkkosi.- Anonyymi
Ei minulla ole kirkkoa. Aloitus on jokaiselle ihmiselle henkilökohtaisesti ja nuo linkit kannattaa katsoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei minulla ole kirkkoa. Aloitus on jokaiselle ihmiselle henkilökohtaisesti ja nuo linkit kannattaa katsoa.
Tuskin olet vailla kirkkokuntaa. Toki mahdollista on olla uskossa kuulumatta minnekään. Sinun kohdallasi sitä en usko. Jossain käyt tilaisuusuuksissa. Helluntailainen et ole . Emme elä epätodellisuudessa. Gravitaatiolaki koskee meitäkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin olet vailla kirkkokuntaa. Toki mahdollista on olla uskossa kuulumatta minnekään. Sinun kohdallasi sitä en usko. Jossain käyt tilaisuusuuksissa. Helluntailainen et ole . Emme elä epätodellisuudessa. Gravitaatiolaki koskee meitäkin.
En kuulu mihinkään seurakuntaan uskon Jeesukseen Kristukseen käyn useammassa seurakunnassa kuuntelemassa sanaa.
Se että sinä olet elävässä uskossa ei tarkoita sitä että kaikki muutkin ovat nuo linkit on hyvä katsoa ja samanlaisia on youtube täynnä.
Herran päivä tulee kuin varas yöllä.
https://www.gotquestions.org/Suomi/kuin-varas-yolla.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1723211
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262570Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542436- 1462311
- 671976
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2791835- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201339Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi361289Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161235