Löysin tähän hetkeen sopivat lauseet raamatusta kertomatta sen enempää mistä on kysymys. Laitan ne tähän josko sopisivat nämä jakeet sinunkin päivääsi.
Sinä päivänä, jona minä huusin, sinä vastasit minulle; sinä rohkaisit minua, minun sieluni sai voiman.
Vaikka minä vaellan ahdistuksen keskellä, sinä virvoitat minut. ... sinun oikea kätesi auttaa minua.
Herra, vie asiani päätökseen, sinun armosi pysyy iankaikkisesti, älä jätä kesken kättesi työtä.
Psalmista 138 jakeista 3, 7 ja 8.
Tälle lauantaille 22.2.2025
2
63
Vastaukset
- Anonyymi
"Herra, vie asiani päätökseen, sinun armosi pysyy iankaikkisesti, älä jätä kesken kättesi työtä.
Psalmista 138 jakeista 3, 7 ja 8."
Tämä jaekollaasi sisältää aikamoisia pääasioita meille uskoville. Jumala vie jokatapauksessa sen asiamme päätökseen minkä olemme saaneet Jumlalta, ei siis omalta lihalta eli lihan mieleltä. Armo on iankaikkinen jos vaan pysyttäydymme Jeesuksessa eläen eli Jeesus vaikuttaa meidän tahtomisemme ja tekemisemme emmekä saa luopua.
Tuosta luopumisesta on hyvä esimerkki Raamatussa, nimittäin profeetta Elia. Häin rukoili Jumalan lähettämään tulen mikä tuhosi uhrialttarin kokonaan ja Elia sitten tappoi kaikki Baalin profeetat samantien, mutta masentui kun kuningas ei hyväksynytkään Jumalan antamia todisteita voimastaan. Eli masentui eli menetti voimansa täysin puron varrella, mutta vaikka Elia jätti työn kesken niin Jumala ei tuominnutkaan Eliaa vaan organisoi korppi-linnun kantamaan hänelle ruokkaa sinne erämaahan minkä voimalla Elia tallusti Jumalan vuorelle Siinaihin, Ja jatko on sitten historiaa. Tämä tarkoittaa että jos on uskollinen Jumalan palvelija niin Jumala auttaa myös masennuksen ja voimattomuuden hetkillä. Tämä on myös sitä Jumalan armoa. - Anonyymi
Sopii trumpille junaksi auttaa rauhaan superhienosti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1773558
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262640Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542496- 1462351
- 672016
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall3021907- 311431
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen211383Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi381347Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161255