Kotona taas

Eilinen päivä menikin autossa ja olin tulessa hiukan väsynyt.
Kissa on näköjään kaivannut minua kovasti, sillä pyörii jatkuvasti tuossa ympärilläni.

10

326

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Se taitaa tietää, että voi saada kyönäämällä hajamieliset rapsutuksesi ja häiriöksi käyvillä läheisyyden osoituksilla lautaselleen herkkuja.
      😽

      • Kävin jo kertomassa, että muikut ovat loppu (olivat eilen hankkineet niitä sille ja epäili että jääkaapissa olisi niitä vielä). Pussiruoka kelvannut, eikä edes juuston viipale.

        Sillä on ollut täällä tylsää ja minä olen sen viihdekeskus (tulee välillä kyselemään, että saisiko jonkin oven auki, että pääsee tekemään hiiritarkastuksen) ja välillä nukkuu tuossa sänkyni päädyssä kun olen tässä koneella.


      • buddy-love kirjoitti:

        Kävin jo kertomassa, että muikut ovat loppu (olivat eilen hankkineet niitä sille ja epäili että jääkaapissa olisi niitä vielä). Pussiruoka kelvannut, eikä edes juuston viipale.

        Sillä on ollut täällä tylsää ja minä olen sen viihdekeskus (tulee välillä kyselemään, että saisiko jonkin oven auki, että pääsee tekemään hiiritarkastuksen) ja välillä nukkuu tuossa sänkyni päädyssä kun olen tässä koneella.

        Gise, eli se kissa joka eli 19 vuotiaaksi, kestä kerroin. Niin kisu makas aina näppiksen ja näytön välissä, kun tein koneella töitä. Sitten kun luin lehtee, niin se saattoi tulla lehden päälle makaan. Iltaisin se tuli aina viereen nukuttaan. Ja sitten kun huomas että olin nukahtanut, nii lähti omiin hommiin.


      • JeroP kirjoitti:

        Gise, eli se kissa joka eli 19 vuotiaaksi, kestä kerroin. Niin kisu makas aina näppiksen ja näytön välissä, kun tein koneella töitä. Sitten kun luin lehtee, niin se saattoi tulla lehden päälle makaan. Iltaisin se tuli aina viereen nukuttaan. Ja sitten kun huomas että olin nukahtanut, nii lähti omiin hommiin.

        Nyt kun olen ollut poissa, niin tuo tunkee tutkimaan työpöytäni ja painelee mennessään näppiksen nappuloita.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Nyt kun olen ollut poissa, niin tuo tunkee tutkimaan työpöytäni ja painelee mennessään näppiksen nappuloita.

        En tiedä nuuskivatko kissat mitä olet ollut tekemässä ja miksi olet ollut poissa, mutta vähintään ne haluavat jättää omat tuoreet jälkensä merkityksellisten esineiden pinnalle ja ehkäpä ystävällinen nostelu paikasta A paikkaan B tuntuu hiljaiselon jälkeen mukavalta.


      • Anonyymi
        buddy-love kirjoitti:

        Kävin jo kertomassa, että muikut ovat loppu (olivat eilen hankkineet niitä sille ja epäili että jääkaapissa olisi niitä vielä). Pussiruoka kelvannut, eikä edes juuston viipale.

        Sillä on ollut täällä tylsää ja minä olen sen viihdekeskus (tulee välillä kyselemään, että saisiko jonkin oven auki, että pääsee tekemään hiiritarkastuksen) ja välillä nukkuu tuossa sänkyni päädyssä kun olen tässä koneella.

        Tuon on oltava jotain gulinaarista sukua lapsuuden perheen kissallemme. En ole tiennyt muista, jotka ymmärtäisivät juustosiivujen päälle :)

        Liukkaita muikkujen annostelu on aika hankalaa. Niitä on kissan helppo saada paljon enemmän kuin tarkoitus edes antaa. Hyvä silti varmistaa, onko asiam laita tosiaankin niin.


    • Mjau! Ihanaa, sulla on kissa (olen hulluna kissoihin).

      Kiva kun hällä oli hoitajia poisssaollessasi. Olit isäsi luona, niinkö se oli? Voiko hän paremmin?

      • Edelleen sairalassa on, mutta on paremmassa kunnossa.
        Pitäisi kuitenkin kuntouttaa niin, että jaksaa itse liikkua, sillä nyt ei vielä liiku kuin avustettuna.
        On kuitenkin vastahakoinen kuntoutettava, sillä itse tietää aina kaiken paremmin, mutta onneksi siellä on tiukasti käskeviä hoitajia.


    • Anonyymi

      Kissat on ihania. Itsenäisiä, majesteettisia olentoja, jotka kuitenkin osaavat palkita omistajansa hellyydellä. Tuli ihan omia ikävä, jotka jäivät eksälleni erossa. ❤️

      • Tuo ei pidä itseään ihan täysin itsenäisenä ja taitaa olla majesteetillisuudestaankin eri mieltä (en ole kysynyt).
        Se kyllä selittää asioitaan, mutta noista seikoista ei ole ollut puhetta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe