Erikoinen kysymys. Voiko nimi olla hän?
Videon opetuksessa löytyy kaikki tarvittava Jumalan nimeen liittyvä opetus:
https://youtu.be/6eeerCpUvsI
Tätä opetusta et löydä jehovantodistajien opista.
Jumalan nimi, KUKA Hän on?
5
69
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Katsoin videosta, että niinhän se on Raamatussa sanottu.
Suolikaasujumala Seppo on ainoa oikea, todellinen jumala. Muut on keksittyä vuskua kaikki tyynni.
- AnonyymiUUSI
"Minä olen" ei ole mikään nimi. Pikemminkin jumala torjuu kysymyksen nimestään, kun sitä tullaan kysymään: olen se mikä olen. Varsinainen nimi jää salatuksi, tai on ollut tunnettu, mutta hävinnyt.
- AnonyymiUUSI
Kaikki opit jotka ovat muuta kuin JT oppia, on eksytystä.
Sen todistaa Raamattu, eli tarvita muita selittäjiä! - AnonyymiUUSI
Raamatun mukaan kaikki vanhan liiton jumalanimitykset ovat poissa käytöstä. On vain yksi JEESUS-nimi: "Ei ole muuta nimeä..." Apt. 4:12.
"Herra on oleva koko maan kuningas. Sinä päivänä Herra on yksi ja Hänen nimensä yksi." Sak. 14:9. "Koko maan Kuningas" merkitsee Israelin maan Kuningasta, Jeesusta, Daavid-Kuningasta, jonka Israel nyt lopunaikana ottaa vastaan omaksi Kuninkaakseen: "Puhu heille: Näin sanoo Herra, Herra: Katso, minä otan israelilaiset pois kansojen keskeltä, minne he ovat joutuneetkin. Minä kokoan heidät kaikkialta ja tuon heidät omaan maahansa. Minä teen heistä yhden kansan siinä maassa, Israelin vuorilla, ja yksi kuningas hallitsee heitä kaikkia. Silloin he eivät enää ole kahtena kansana eivätkä enää jakaannu kahdeksi valtakunnaksi." Hes. 37:21-22. / Matt. 23:39. Tämä profetia toteutuu nyt voimakkaasti. Juutalaiset muuttavat kaikkialta maailmasta Israeliin. Se alkoi pääosin toukokuussa 1948 kun Israel uudestaan itsenäistyi lähes 2000. vuoden diaspora-ajan jälkeen.
On oleva yksi Israel, jolla on Yksi Herra. "On oleva yksi lauma ja yksi Paimen." = Kaikki pelastuneet juutalaiset, joihin me pakanuudesta kääntyneetkin olemme liittyneet. Room. 11:1727.
Videossa Raamatun opetus Jumalan kansan kokonaisuudesta:
https://youtu.be/6p638GMr8sA
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksoisliekki-ihmiset
Kun olette tavanneet kaksoisliekkinne, miltä se on tuntunut? Ole tosi utelias tietämään.2161892Milloin olette tavanneet ekaa kertaa?
Ap vastaa: Viime keväänä maalis/huhtikuun vaihteessa se varmaan oli.891492- 251251
Et voi pettää minua nainen
Niin kauan kun ei olla yhdessä. Silti tykkään sinusta. Ehkä me vielä päädymme yhteen, mutta en voi toivoa sulta nyt mitä761153Lupaa mulle nainen rakas
Että otat minuun heti yhteyttä jos jotain sattuu. Pyydän, että et kuvittele olevasi yksin. Minä haluan olla sinulle joku551153Rikos keskellä päivää Suomussalmella
Kaksi henkilöautoa törmäsi Suomussalmella viitostiellä taajaman kohdalla, kun kuljettaja ajoi yllättäen STOP-merkin taka491143Oletko jo saanut apua mt-ongelmiisi?
Ja onko harhat helpottuneet? Vieläkö tunnet että sinua seurataan, ja kotonasi käydään poissa ollessasi?1761115Autoilijan epäillään ajaneen useiden ihmisten päälle Ylöjärvellä Mikkolantiellä
Suora lähetys kello 10.40: Ilves/2 isännöi Tampere Unitedia harjoitusottelussa – katso peli selostettuna Ihmiset: Toimi391006- 52992
- 64922