Näin kertoi sähköautojen myyjä.
Tämän kevään sähköautojen suosion kasvulukemat hiljentävät vastustajat.
8
88
Vastaukset
- Anonyymi
Helmikuussa on kuulemma jätetty hurja määrä uusien tilauksia.
- Anonyymi
Niin ne kertoivat tuossa sähköautoja myyvässä liikkeessä.
- Anonyymi
Ei hiljennä vastustajia, päinvastoin yrittävät enemmän kun pettymys on liian kova ja vetypoika se vasta innostuukin.
- Anonyymi
Ainakin viime aikoina uusien sähköautojen myynti on Suomessa laskenut eikä ole merkkiäkään siitä, että uusien sähköautojen myynti tulee tänäkään vuonna kasvamaan. Toki uusien autojen myynti tuskin tulee kasvamaan tänä vuonna muutenkaan. Kotitaloudet eivät nyt ole valmiita ostamaan useiden kymppitonnien autoja eikä siinä mitään järkeä olisikaan.
- Anonyymi
En silti itse osta ennen kuin range on vähintään bensa-auton luokkaa ja tästä en tingi.
- Anonyymi
Se on jokaisen omakohtainen valinta maksaako sadasta kilsasta yli kymmenen euroa vai alle kaksi euroa.
Vapaa maa ja oma valinta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on jokaisen omakohtainen valinta maksaako sadasta kilsasta yli kymmenen euroa vai alle kaksi euroa.
Vapaa maa ja oma valinta.Ei edes sähköautoilija maksa sadasta kilsasta kahta euroa, tuo on vain aivottoman idiootin suoltamaa typerää sontaa. Suorastaan idiotismia naurettavimmillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vapaa maa ja oma valinta.Mulle on ihan sama vaikka sähkö maksaisi saman verran kuin bensiini. Tärkein että autolla voi ajaa yhtä vapaasti kuin bensa-autolla ilman rangeahdistusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818