vaikka omakoti talo.
Rakennelkaa työttömänä
18
244
Vastaukset
- Anonyymi
Ei osaa edes telttaa pystyttää
- Anonyymi
Eikä ole tarvettakaan. Kela maksaa pienen kaksion vuokran lauttasaaressa mitä ihmettä minä teltassa/teltalla tekisin.
- Anonyymi
ei saanut töissä ollessakaan lainaa, niin miten sitä työttömänä.
Punaliput liehuu menkää töihin.🇨🇳🇨🇳👷♂️
- Anonyymi
En mene. Työttömyys on elämän parasta aikaa ja varsinkin krapulassa.
- Anonyymi
Kännissä ei saa tehä ja krapulassa ei pysty
- Anonyymi
Jos aloittaja hankkii tontin ja rahoittaa koko rakennusprojektin, niin mikä ettei.
Ja itselleni tietenkin asuttavaksi rakentaisin, en aloittajalle.- Anonyymi
Ja minkäköhän takia aloittaja sen rahoittaisi? Jos et saa lainaa, käytä säästöjä.
- Anonyymi
Halvimmillaan saa rintsikan tontteineen 10000 euroo. Määräaala.-ei se välttämättä isoissa keskuksissa oo. mutta miksi pitäisikään? eli go for it, fiksut selviää ja tekee asioita. Ja semmonenkin hauska asia. maailma on materiaa täysi ja kierrätyskin ihan ookoo. kavereita on kyllä hyvä olla ja ottaa asioista selvää.
- Anonyymi
Rakentelen lähiännä lagertölkeistä pyramidis olohuoneeseen...Tjaa, pitääkin hakea Salesta lisää "rakennusmateriaalia"
Tupauuno, rautavaara. SAVO - Anonyymi
Tuon voisi ottaa projektiksi. Ensin pitää kuitenkin maalata taivaanranta, kesämökin laituri kymmenisen kertaa ja muutamat kivet.
T:Kartanon Valtiatar - Anonyymi
Juu kelan päivärahoilla moni varmaan rakentaa itselleen omakotitalon.
- Anonyymi
Eihän aloituksessa puhuttu mitään kelasta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän aloituksessa puhuttu mitään kelasta
Eikä tontista.
- Anonyymi
Olen ollut montakin taloa rakentamassa. Ei vaan ollut minun talo mutta palkkaa sain käteen. Yhtä taloa olin rakentamassa 8 kuukautta ja siitä sain ihan hyvät rahat 14000 euroa.
- Anonyymi
Sehän on työtä!
- Anonyymi
Miksi köyhät puhuu täällä kartanoista? eihän rikkaat täällä käy tai edes varakkaat. Minäkin puhun mökistä jonka haluan ja se on mökki ilman rantaa mutta toivottavasti lähellä rantaa jota voi hyödyntää.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821399Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681197Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2141184Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2021174Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121039Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103993Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65913Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍128891Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123788- 77755