Mikä nimi ihmiselle on Mirikli? Eikö ole taidot vanhemmilla riittäneet Miraclen tavaamiseen? Tai Teliah? Ilmeisesti on yritetty kastaa Deliahiksi mutta jostain syystä kävi näin.
Valkolaisilla tuollaisia nimiä ei tapaa, ei myöskään Rickhart nimen kirjoitusta ties minä Rihckharttina tai Rikhardiina. Tai jotain Ternoa ja Feijaa ja Mertsikin on lempi- tai koirannimi
Romaninimet lähinnä naurettavia
15
467
Vastaukset
- Anonyymi
Ja Mirikli ei tule Miraclesta (ihme). Se on muunnelma romanikielen sanasta zirikli (lintu).
- Anonyymi
Onhan valkolaisillakin loppuviimeksi aika tyhmiä nimiä..
Ukko, Mies, Veli, Sisko, Miri, Jiri(mistä mulle tulee kyllä kalastusväline mieleen) jne.
Jaakkima, Ale... - Anonyymi
Jasmin Paris Chanel. Sellainenkin nimi on kuulemma annettu.
- Anonyymi
Amarikoissa on vähän sama ilmiö alimmassa kastissa olevien mustien joukossa. Annetaan mitä mielikuvituksellisimpia nimiä. Yritetään imitoida jotain afrikkalaisia nimiä mutta lopputulos on naurettavan surkea.
Muutama esimerkki.
Rohondra
Bonquisha
Sha'Tanya
Chantiqua
Equasia
Eteshiara
Toprameneesha
La'Quishria
Shataniana
Levondia
Fashionette
Garrett
Flanasha
Bufanaquishria
La'Quishraniqua
Barbeesha
V'Lanta'
La'Mana
Ma'Nisha
Sha Nay
Nay La'Trice
Tramicia
De'Lanice
Ka'Likatirfrianiqua
Sha'Londria
Sha'Quonda
Elaphantisha - Anonyymi
No valkolaisillakin on usein naurettavia nimiä jotka ei edes sovi sukunimen kanssa mitenkään. Ja niitä ei osata lausua edes oikein .
Esim Natalie , kuulin että yhden Natalien äiti kutsui Nattaliksi , jne
Itse annoin lapsilleni nimet jotka osataan lausua Pohjoismaissa .
Joka kirjoitetaan yhdellä vokaalilla niin eikö jo toiset lausukkin sen sillai .- Anonyymi
Miten olisi, jos itse opettelisit ensin kirjoittamaan.
"lausukkin"
Niin ihmeellistä kuin se sinulle voikin olla, kyseisen sanan kirjoitusasussa ei ole kaksoiskonsonanttia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten olisi, jos itse opettelisit ensin kirjoittamaan.
"lausukkin"
Niin ihmeellistä kuin se sinulle voikin olla, kyseisen sanan kirjoitusasussa ei ole kaksoiskonsonanttia.Pilkunviilaaja asialla.
En kirjoita usein suomeksi ja koulut käynyt kauan sitten kun kirjoitettiin kahdella konsonantilla , joten jos tehtäisiin niin että hoitelet sen opettamisesi muualla mun suomi 24 sivuilla , sillä muut kyllä ymmärsivät asian .
Mitä tulee kirjoittamiseen. Niin tienasin rahaa jo kirjoittamisella kun sinä olit vielä margariini paketissa kaupan hyllyllä .
Virheitä tulee joka päivä, usein huolimattomuudesta johtuvia, ja esim tabletissa ja puhelimessa saattaa tulla ihan eri sana mitä on kirjoittanut Joten asian sisältö tuli varmaan ainakin selväksi , sinulle voisin sanoa että voisit opetella käyttäytymään , en usko että olet palkattu suomi24 sivuille korjailemaan ihmisen tekstejä , mutta ilmeisesti se on niin ettet muualla voi päteä , luulet esim että olet kovakin kasvo näissä asioissa. . Minä tulen vastaisuudessakin tekemään ”virheitä ” , joten kirjoitan kuten olen aikoinani oppinut , voi olla että laitan kolme konsonanttia peräkkäin vaan siksi kun voin . - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilkunviilaaja asialla.
En kirjoita usein suomeksi ja koulut käynyt kauan sitten kun kirjoitettiin kahdella konsonantilla , joten jos tehtäisiin niin että hoitelet sen opettamisesi muualla mun suomi 24 sivuilla , sillä muut kyllä ymmärsivät asian .
Mitä tulee kirjoittamiseen. Niin tienasin rahaa jo kirjoittamisella kun sinä olit vielä margariini paketissa kaupan hyllyllä .
Virheitä tulee joka päivä, usein huolimattomuudesta johtuvia, ja esim tabletissa ja puhelimessa saattaa tulla ihan eri sana mitä on kirjoittanut Joten asian sisältö tuli varmaan ainakin selväksi , sinulle voisin sanoa että voisit opetella käyttäytymään , en usko että olet palkattu suomi24 sivuille korjailemaan ihmisen tekstejä , mutta ilmeisesti se on niin ettet muualla voi päteä , luulet esim että olet kovakin kasvo näissä asioissa. . Minä tulen vastaisuudessakin tekemään ”virheitä ” , joten kirjoitan kuten olen aikoinani oppinut , voi olla että laitan kolme konsonanttia peräkkäin vaan siksi kun voin .Katsos vain, noin paljon sitten näköjään osui ja upposi. Sinulla on ilmeisesti ollut hyvän kirjoittajan maine ja käsitys omista kyvyistäsi. Sinun kannattaa jatkossa verrata itseäsi keskivertokansalaiseen eikä keskivertoteikäläiseen, niin saat realistisemman kuvan taidoistasi.
Valehtelustasi:
Suomen kielen opetuksessa ei ole koskaan eikä missään opetettu kirjoittamaan kaksoinkonsonattia sinun kirjoittamallasi tavalla "lausukkin". Ei edes Ruotsin koulujärjestelmän apukoululuokan suomenkielisille.
Kirjoittelustasi:
Se on hienoa, että olet joskus onnistunut ansaitsemaan jotain ja vielä noinkin puutteellisella kirjoitustaidolla👍
Kielillä kirjoittelustasi:
Todennäköisimmin kirjoitat siis eniten ruotsin kielellä. Ruotsi onkin antanut teille anteliaammat sosiaalietuudet ja vähemmän vaativan koulutusjärjestelmän. Suomi on voittanut järjestelyssä viisastumalla kun taas Ruotsi on hävinnyt tyhmentymällä. Kaikki eivät voi voittaa samanaikaisesti.
Toki saatat harrastaa myös helluntailaisten kielilläpuhumista, jonka tallennat kirjalliseen muotoon. Varmaan mielenkiintoista puuhaa😆
- Anonyymi
Naurettavia romaninimiä kyllä riittää. Yrittävät kopioida KOMEITA ulkomaalaisia nimiä, mutta eivät edes osaa lausua niitä saatikka kirjoittaa niitä oikein.
Diana... romani huutaa nimen TIANA
Righard, kun se kuuluisi oikeasti kirjoittaa Rickhard. Senkin romani tietenkin huutaa RIKHARTTI
Samalla systeemillä Intiasta alkujaan kotoisin olevat romanit ovat ottaneet ruotsalaisia sukunimiä, koska olettavat niiden olevan hienompia sukunimiä kuin suomenkieliset. Niinpä kaikilla suomalaisilla romaneilla on ruotsinkieliset sukunimet🙄
Ja niissäkin menee teillä pieleen. Alkuperäisestä Ernroth nimestä romaneiltä on jäänyt omasta kopiostaan puuttumaan yksi R-kirjain. He ovat ENROTH-nimisiä😂- Anonyymi
No mieluummin just joku Enroth kuin esimerkiksi joku Kivessilta, Lötjönen, Haarahiltunen, Lämpsä tai Römpsä ja mitä näitä valkolaisnimiä onkaan...
- Anonyymi
Tunnen pari valkolaista, toinen on nimeltään Diana(nainen) ja toinen on Rikhard(mies).
Tämä nainen esittelee itsensä aina sanoen "Olen Daijjana" ja tämän miehen isä puhuu aina pojastaan "meidän Riikkharddina". Eli kyllä valkolaiset osaa....
- Anonyymi
On se vaan hienoa olla joku Prischinchilla kun vanhemmat (serkukset) ei osannut kirjoittaa nimeä oikein. Sitten pitää ruveta omaa Elvistä etsimään nauraaaa
- Anonyymi
Anna olla kommentoimasta joidenkin nimiä . Ei kenenkään sinulta tarvitse kysellä minkä nimen saa laittaa lapselleen . Ei se sinunkaan nimesi ole mitenkään kaunis .
- Anonyymi
Ja suomalainen laittaa Angelica nimeksi mutta ei osaa lausua sitä
Janina on kaunis nimi mutta moni lausuu senkin väärin.
Greta ei ole mikään Reetta , eikä Olga ole mikään Olka , paljon on nimiä jotka ihmiset sanovat väärin . Krista ei ole mikään Rista , silti kaiki ovat käyneet koulua .
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.364394Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151609Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2481576- 391569
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2311471Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ881108Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481093Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331087Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671041- 631020