Olisikohan linkin videossa jotain pientä vihjettä siitä

Anonyymi-ap

36

314

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nonni..että jotain tällaista tällä kerralla.

• Anonyymi

MV propafandaa, mene Persu hoitoon.

• Anonyymi

Mene sinä takaisin Marokoon.

• Anonyymi

Nonni..että jotain tällaista tällä kerralla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

JEEEEE,,,,näitä lisää Suomeen ja heti. Muuten ei eläkkeet tule maksetuksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiku Marogoon.

• Anonyymi

Toivottavasti kukaan ei tee tuollaista minun tyttärelleni. Istuisin sen jälkeen elinkautista.

• Anonyymi

Maailman kamalimmat maat
      Brutaaleimmat maat ja maanosat maailmassa.

Koko Lähi-itä
      Koko Afrikka
      Koko Venäjä.
      Kiina (tietyiltä osiltaan)

Lisäksi:
      Intia
      Pakistan
      Afganistan
      Turkmenistan
      Uzbekistan
      Tadzikistan
      Kirgisia
      Kazakstan
      Georgia
      Armenia
      Azerbaidzan
      Koko Indonesia
      Bangladesh
      Myanmar
      Thaimaa
      Laos
      Kambodza
      Vietnam
      Malesia

Näissä maissa ja maanosissa brutalismi ja kaikkinainen sivistymättömyys elää ja voi hyvin. Ihmisellä eikä eläimellä ole minkäänlaista arvoa. Niitä saa tappaa vapaan harkinnan mukaan ja mistä syystä kukin haluaa tappaa. Eläimiä saa polttaa elävältä ja niiden kauloja saa viillellä auki. Naisia saa kivittää ja hirttää milloin mistäkin syystä. Samoin miehiä. Lapsia saa pahoinpidellä ja silpoa vapaasti vaikka pullon palasilla.

Kuitenkin minä, pohjoismaalainen työssä käyvä hetero mies, vaikka en kävele edes punaisia liikennevaloja vasten, olen koko ajan suurennuslasin alla sen suhteen, mitä sanon, mitä teen, mitä ajattelen. Minä olen syyllinen kaikkeen mahdolliseen pahuuteen mitä maailmasta löytyy. Jos joutuisin vaikka tappeluun mustan miehen kanssa niin oikeus ja syyttäjä näkisi siinä rasistisen motiivin joka koventaisi tuomiotani. Tosin samoin ei olisi vastapuolen tapauksessa.

Sivistys elää vain Euroopassa, Kanadassa, USA,ssa ja Australiassa. Muualle se ei vielä ole ehtinyt tulla eikä varmaan tulekaan seuraavan 5000 vuoden aikana. Surullista elää samalla planeetalla valtavan puoliapinajoukkion kanssa ja hengittää samaa ilmaa niiden kanssa. Mieluummin asuisin jollain avaruusasemalla matkalla jonnekin mahdollisimman kauas.

• Varsin idioottimaista tekstiä.

Perehdy vaikkapa Japanin tai Etelä-Korean talouteen.

Ethän muuten ikinä käy esimerkiksi Thaimaassa lomilla?

• Anonyymi

Todellisia puoliapinoiden valtioita.

• Onko SINULLA vastausta tähän: miksi MV ei ikinä kritisoi Venäjää?

Saatko sanottua jotakin?

• Anonyymi

Kysy toimitukselta. He julkaisevat sitä materiaalia minkä katsovat tarkoituksenmukaiseksi.

• Anonyymi kirjoitti:

Kysy toimitukselta. He julkaisevat sitä materiaalia minkä katsovat tarkoituksenmukaiseksi.

Minä en kysy toimitukselta.

Sen sijaan kysyin teiltä, jotka linkitätte tänne MV:n juttuja. Teillä täytyy olla asiasta ajatuksia.

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

Sen sijaan kysyin teiltä, jotka linkitätte tänne MV:n juttuja. Teillä täytyy olla asiasta ajatuksia.

Jutun aihe oli matumiehet Berliinissä. Venöjö ei liity tähän miyenkään.

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

Täysin sairasta käytöstä matuilta.

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

On tainnut tölkki aueta aikaisin.

• Anonyymi

Pysykää aiheeesssssssa!! Tai tehkää oma ketju MV:stä.

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

Mikset tee omaa aloitusta venäjästä?

• Anonyymi kirjoitti:

On tainnut tölkki aueta aikaisin.

Sinulla? Ymmärrän.

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

No kysy sitten siltä kumiveneen tuomalta isukiltasi.

• Anonyymi
        Xw46 kirjoitti:

Sinulla? Ymmärrän.

Monesko hassis kopallinen on menossa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No kysy sitten siltä kumiveneen tuomalta isukiltasi.

Tämä Xw46 koettaa tehdä nimimerkillään itsestään jonkun Elon Muskin lapsen. Voi reppanaa. Taitaa olla joku gangsta.

• Anonyymi kirjoitti:

Tämä Xw46 koettaa tehdä nimimerkillään itsestään jonkun Elon Muskin lapsen. Voi reppanaa. Taitaa olla joku gangsta.

Et keksi muuta kritisoitavaa kuin kommentoida valitsemaani nimimerkkiä? Ohhoh. Huono aamu.

🤣🤣🤣

• Anonyymi

Äijällä oli mennyt viimeöinen raiskausyritys pieleen niin päätti kostaa lähimmälle naiselle.

• Anonyymi

Ei pidä unohtaa, että Saksa, ei kovin kauan sitten hyökkäsi kahdesti koko maailmaa vastaan, miksei kolmatta kertaa.

• Anonyymi

Saksalaisten kanssa ei kannata olla kaveria.

• Anonyymi

entinen littokansleri o scholz kunnioittaa demokratiaa eikä aio hyväksyä vaalitulosta.

• Anonyymi

Minäkin noudatan lakia ja ajan kännissä joka päivä ja varastelen kaupoista. 😅🤣😂🤣😅

• Anonyymi

Elukat on elukoita.

• Anonyymi

Hysss.

Ei saa kysyä miksei MV koskaan arvostele Venäjää, tai sitäkään miksei Wikileaks myöskään koskaan vuotanut Venäjästä.

Janushan on CIA mies että se selittyy sillä, ei voi vakoilla itäisessä Ukrainassa jos suututtaa aluetta hallinnoivat.

Leaksin Venäjäboikotointia ei voi selittää samalla syyllä.

• Anonyymi

Eläimiä alempia muslimeja. Ydinpommille sopivia.

• Anonyymi

Ydinpommi vaurioittaa kasvi kuntaa ja eläinkuntaa joten muslut kannattaa napsia yksikerrallaan vaikka vasaralla. Siistiä.

• Anonyymi

Islam pitäisi kriminalisoida.

• Anonyymi

Mitä noillakin gangstoilla on päässä, siis kusen lisäksi.

• Anonyymi

Ihanan kansainvälistä.

• Anonyymi

Tervetuloa Suomeen. Täällä teistä tehdään kansanedustajia tai ylen toimittajia. Mainoksiin pääsette jokatapauksessa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko mokannut?

Oletko omasta mielestäsi mokannut jotain kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      182
      2138
    2. Oletko ymmärtänyt

Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?
      Ikävä
      164
      1856
    3. Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin

"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I
      Perussuomalaiset
      45
      1824
    4. Ottaisitko miten

Kaivattusi?
      Ikävä
      123
      1533
    5. Liian paljon hylättyjä ääniä

Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus
      Maailman menoa
      172
      1361
    6. Ikäero suhteessa

Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia
      Parisuhde
      63
      1357
    7. Tiedän kyllä sen

Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen
      Ikävä
      77
      1181
    8. Ärsyttää et olet

Niin välinpitämätön suhteeni
      Ikävä
      71
      1001
    9. Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat

Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P
      Ähtäri
      30
      995
    10. Tämä Kuhmon valtuusto

Pöh, sanon minä.
      Kuhmo
      15
      949
    Aihe