että miksi Saksa on menossa politiikassa oikealle? Onko vihervassareilla jotain aavistuksen tynkää?
http://mvlehti.net/2016/12/07/paivan-video-matumiehet-kavivat-naisen-kimppuun-berliinissa/
Olisikohan linkin videossa jotain pientä vihjettä siitä
36
314
Vastaukset
- Anonyymi
Nonni..että jotain tällaista tällä kerralla.
- Anonyymi
MV propafandaa, mene Persu hoitoon.
- Anonyymi
Mene sinä takaisin Marokoon.
- Anonyymi
Nonni..että jotain tällaista tällä kerralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JEEEEE,,,,näitä lisää Suomeen ja heti. Muuten ei eläkkeet tule maksetuksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eiku Marogoon.
- Anonyymi
Toivottavasti kukaan ei tee tuollaista minun tyttärelleni. Istuisin sen jälkeen elinkautista.
- Anonyymi
Maailman kamalimmat maat
Brutaaleimmat maat ja maanosat maailmassa.
Koko Lähi-itä
Koko Afrikka
Koko Venäjä.
Kiina (tietyiltä osiltaan)
Lisäksi:
Intia
Pakistan
Afganistan
Turkmenistan
Uzbekistan
Tadzikistan
Kirgisia
Kazakstan
Georgia
Armenia
Azerbaidzan
Koko Indonesia
Bangladesh
Myanmar
Thaimaa
Laos
Kambodza
Vietnam
Malesia
Näissä maissa ja maanosissa brutalismi ja kaikkinainen sivistymättömyys elää ja voi hyvin. Ihmisellä eikä eläimellä ole minkäänlaista arvoa. Niitä saa tappaa vapaan harkinnan mukaan ja mistä syystä kukin haluaa tappaa. Eläimiä saa polttaa elävältä ja niiden kauloja saa viillellä auki. Naisia saa kivittää ja hirttää milloin mistäkin syystä. Samoin miehiä. Lapsia saa pahoinpidellä ja silpoa vapaasti vaikka pullon palasilla.
Kuitenkin minä, pohjoismaalainen työssä käyvä hetero mies, vaikka en kävele edes punaisia liikennevaloja vasten, olen koko ajan suurennuslasin alla sen suhteen, mitä sanon, mitä teen, mitä ajattelen. Minä olen syyllinen kaikkeen mahdolliseen pahuuteen mitä maailmasta löytyy. Jos joutuisin vaikka tappeluun mustan miehen kanssa niin oikeus ja syyttäjä näkisi siinä rasistisen motiivin joka koventaisi tuomiotani. Tosin samoin ei olisi vastapuolen tapauksessa.
Sivistys elää vain Euroopassa, Kanadassa, USA,ssa ja Australiassa. Muualle se ei vielä ole ehtinyt tulla eikä varmaan tulekaan seuraavan 5000 vuoden aikana. Surullista elää samalla planeetalla valtavan puoliapinajoukkion kanssa ja hengittää samaa ilmaa niiden kanssa. Mieluummin asuisin jollain avaruusasemalla matkalla jonnekin mahdollisimman kauas.Varsin idioottimaista tekstiä.
Perehdy vaikkapa Japanin tai Etelä-Korean talouteen.
Ethän muuten ikinä käy esimerkiksi Thaimaassa lomilla?- Anonyymi
Todellisia puoliapinoiden valtioita.
Onko SINULLA vastausta tähän: miksi MV ei ikinä kritisoi Venäjää?
Saatko sanottua jotakin?- Anonyymi
Kysy toimitukselta. He julkaisevat sitä materiaalia minkä katsovat tarkoituksenmukaiseksi.
Anonyymi kirjoitti:
Kysy toimitukselta. He julkaisevat sitä materiaalia minkä katsovat tarkoituksenmukaiseksi.
Minä en kysy toimitukselta.
Sen sijaan kysyin teiltä, jotka linkitätte tänne MV:n juttuja. Teillä täytyy olla asiasta ajatuksia.- Anonyymi
Xw46 kirjoitti:
Sen sijaan kysyin teiltä, jotka linkitätte tänne MV:n juttuja. Teillä täytyy olla asiasta ajatuksia.Jutun aihe oli matumiehet Berliinissä. Venöjö ei liity tähän miyenkään.
- Anonyymi
Xw46 kirjoitti:
Sen sijaan kysyin teiltä, jotka linkitätte tänne MV:n juttuja. Teillä täytyy olla asiasta ajatuksia.Täysin sairasta käytöstä matuilta.
- Anonyymi
Xw46 kirjoitti:
Sen sijaan kysyin teiltä, jotka linkitätte tänne MV:n juttuja. Teillä täytyy olla asiasta ajatuksia.On tainnut tölkki aueta aikaisin.
- Anonyymi
Pysykää aiheeesssssssa!! Tai tehkää oma ketju MV:stä.
- Anonyymi
Xw46 kirjoitti:
Sen sijaan kysyin teiltä, jotka linkitätte tänne MV:n juttuja. Teillä täytyy olla asiasta ajatuksia.Mikset tee omaa aloitusta venäjästä?
- Anonyymi
Xw46 kirjoitti:
Sen sijaan kysyin teiltä, jotka linkitätte tänne MV:n juttuja. Teillä täytyy olla asiasta ajatuksia.No kysy sitten siltä kumiveneen tuomalta isukiltasi.
- Anonyymi
Xw46 kirjoitti:
Sinulla? Ymmärrän.
Monesko hassis kopallinen on menossa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kysy sitten siltä kumiveneen tuomalta isukiltasi.
Tämä Xw46 koettaa tehdä nimimerkillään itsestään jonkun Elon Muskin lapsen. Voi reppanaa. Taitaa olla joku gangsta.
Anonyymi kirjoitti:
Tämä Xw46 koettaa tehdä nimimerkillään itsestään jonkun Elon Muskin lapsen. Voi reppanaa. Taitaa olla joku gangsta.
Et keksi muuta kritisoitavaa kuin kommentoida valitsemaani nimimerkkiä? Ohhoh. Huono aamu.
🤣🤣🤣
- Anonyymi
Äijällä oli mennyt viimeöinen raiskausyritys pieleen niin päätti kostaa lähimmälle naiselle.
- Anonyymi
Ei pidä unohtaa, että Saksa, ei kovin kauan sitten hyökkäsi kahdesti koko maailmaa vastaan, miksei kolmatta kertaa.
- Anonyymi
Saksalaisten kanssa ei kannata olla kaveria.
- Anonyymi
entinen littokansleri o scholz kunnioittaa demokratiaa eikä aio hyväksyä vaalitulosta.
- Anonyymi
Minäkin noudatan lakia ja ajan kännissä joka päivä ja varastelen kaupoista. 😅🤣😂🤣😅
- Anonyymi
Elukat on elukoita.
- Anonyymi
Hysss.
Ei saa kysyä miksei MV koskaan arvostele Venäjää, tai sitäkään miksei Wikileaks myöskään koskaan vuotanut Venäjästä.
Janushan on CIA mies että se selittyy sillä, ei voi vakoilla itäisessä Ukrainassa jos suututtaa aluetta hallinnoivat.
Leaksin Venäjäboikotointia ei voi selittää samalla syyllä. - Anonyymi
Eläimiä alempia muslimeja. Ydinpommille sopivia.
- Anonyymi
Ydinpommi vaurioittaa kasvi kuntaa ja eläinkuntaa joten muslut kannattaa napsia yksikerrallaan vaikka vasaralla. Siistiä.
- Anonyymi
Islam pitäisi kriminalisoida.
- Anonyymi
Mitä noillakin gangstoilla on päässä, siis kusen lisäksi.
- Anonyymi
Ihanan kansainvälistä.
- Anonyymi
Tervetuloa Suomeen. Täällä teistä tehdään kansanedustajia tai ylen toimittajia. Mainoksiin pääsette jokatapauksessa.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1822138
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1641856Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I451824- 1231533
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1721361Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia631357Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen771181- 711001
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P30995- 15949