Yömyöhään ajetaan vitun äänekkäillä romuilla ympäri kylää ihan jatkuvasti. Pitäskö mennä vaikka pillun päälle? Kukaan saatana nuku ku kehitysidiootit ravaa jatkuvasti ympyrää! Tämä mesta on kyllä härmän kehitysvammalandia....
Mikä vittu teitä Lapualaisia vaivaa?
23
647
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö siellä ole poliisia?
Mutta, aina joku tuntee jonkun rallaaja vanhemmat ei muuta kun luurikäteen ja soittamaan🤭🤪
Saavathan vanhemmatkin tiedon mitä kurittomat äpärät tekevät😅 - Anonyymi
kyllä se ralli on pientä nykyään verrattuna 70-80 lukuun sillon vasta ajeltiin eikä tuo ketää häirinny,7-8 tuntia sisärinkiä
- Anonyymi
Ota lääkkeet jos noin ahdistaa
- Anonyymi
Kyllä tässä joutuu jotain tymäkkää vetämään että saa nukuttua. Saatanan vammaset ei tajua semmosta että joittenki on herättävä aamusta töihin.
- Anonyymi
O n teillä murheet voi lellan lettas
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä tässä joutuu jotain tymäkkää vetämään että saa nukuttua. Saatanan vammaset ei tajua semmosta että joittenki on herättävä aamusta töihin.
Sulla on elämän hallinnan ongelma jos aikuinen ihminen oot eikä uni tule. Tee vaikka enempi töitä tai lähde ulos niin saat happea ja ymmärrät kuinka typerää on nuorisoa haukkua. Vaikutat suorastaan vihamieliseltä.
- Anonyymi
Lapuan keskusta on huolestutttavan hiljainen.
80-luvulla oli vielä meininkiä kylällä ja se oli elämän merkki.- Anonyymi
Juuri näin. Itse olen iloinen kun mopot pärisee. Korona aikana oli kauhean hiljaista kuin sotaa odottaessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Itse olen iloinen kun mopot pärisee. Korona aikana oli kauhean hiljaista kuin sotaa odottaessa.
Salekin lopettaa
- Anonyymi
Ei haittaa autojen äänet mutta perrrrrrkele noita traktoreita.....
- Anonyymi
nämä vehkeet ja polttoaineet saa maatalous vähennykseen,verottaja hyväksyy jopa kondomitkin maatalouden kuluiksi
- Anonyymi
Puhutaanko nyt lessujen verovähennyksistä?
- Anonyymi
Elämä on muuttunut kortti Lapuallakin..vakaat kortit ovat vauhkoontuneet.
- Anonyymi
Lapualla oo ku vassareita nykyään, ulistaan vassariulinaa kun trumppi nousi maailman seriffiksi, ja laittaa wokehihhulit ja muut viherhörhöt ruotuun. Ja tekee vielä rauhan ukrainaankin, vaikka vassariwokettajat haluais sodan jatkuvan.
- Anonyymi
Oliskohan kannattanut vähän tuumata asiaa ennen kun ottaa kämpän pääkadun varresta, 300m sivumpaa kun olis hiljaista kun huopatossutehtaassa.
- Anonyymi
Pitäsköhän miettiä semmosta asiaa että yleinen hiljaisuus on klo 22:00 - 06:00?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäsköhän miettiä semmosta asiaa että yleinen hiljaisuus on klo 22:00 - 06:00?
Muuta autiomaahan marakatti
- Anonyymi
Äiskän viereen kun menen niin melut häviävät
- Anonyymi
En harrasta insestiä.
- Anonyymi
Korvatulpat apteekista 1 euro.
- Anonyymi
Kannattaa ryhtyä maatalousyrittäjäksi kun se noin karehrituttaa.
- Anonyymi
Hanki elämä aloittaja
- Anonyymi
Mikset itse ole panemassa yöllä mitä valitat ja muita neuvot😀
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 396895
- 323888
- 453270
- 342844
- 162662
- 372228
- 162176
- 372082
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons482037- 371952