Onko muita seinäjokelaisia, jotka haaveilevat puolen vuoden pestistä kibbutsilla tänä vuonna?
Kibbutsille aikovia?
16
372
Vastaukset
- Anonyymi
En suosittele henkistä itsemurhaa. Sodan aikana pois israelista. Ja venäjältä. Sitäpaitsi kibbutsit on täynnä itäeuroopan juutalaisia ja venäjän juutalaisia. Ei sympatiaa israelille nyt.
- Anonyymi
Mitä sinä Israelia syytät?
Tämähän alkoi siitä, että ISRAELILAISTEN NUORTEN tapahtumaan hyökättiin ja silmittömästi tapettiin ISRAELILAISIA!
Toivottavasti Trumppi perustaa Gazaan uuden upean aurinkorannikon! Eipähän sieltäpäin enää terroristit hyökkäisi Israeliin! Kibbutseillakin olisi turvallista työkennellä.
Kaikki sympatia Israelille! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sinä Israelia syytät?
Tämähän alkoi siitä, että ISRAELILAISTEN NUORTEN tapahtumaan hyökättiin ja silmittömästi tapettiin ISRAELILAISIA!
Toivottavasti Trumppi perustaa Gazaan uuden upean aurinkorannikon! Eipähän sieltäpäin enää terroristit hyökkäisi Israeliin! Kibbutseillakin olisi turvallista työkennellä.
Kaikki sympatia Israelille!Tutustu asiaan vuodesta 1948 lähtien.
Eläköön Vapaa Palestiina!
- Anonyymi
H2 - Miehityksen laboratorio. Hebronissa, Länsirannalla on yhden kilometrin pituinen katu, joka on erityisen tarkasti valvottu ja tiukasti vartioitu. Se ruokkii koko Israelin ja Palestiinan välistä konfliktia: menneisyyttä, nykyisyyttä ja tulevaisuutta.
https://areena.yle.fi/1-50775566
Olisi syytä jokaisen katsoa. - Anonyymi
Kibbutsille menisin, jos olisin kaksi- tai kolmekymppinen. Maataloustyötä auringon noususta auringonlaskuun, appelsiinien, rypäleiden poimintaa ym. Illalla mukavaa yhdessäoloa samanmielisten ja samanikäisten kanssa, joskus punaviiniäkin. Sunnuntaina halukkaat kuskataan kirkkoon. Ja varmasti on mahdollista käydä Pyhän Maan pyhillä paikoilla. Tällaista olen kuullut kerrottavan kibbutseista. Taisi olla paljon laajempaa toimintaa 70-luvulla.
- Anonyymi
Israel on täysin rasistinen natsisikavaltio joka on ottanut nazien opit omikseen ja vain paljon ankarammin. Varastavat naapuriensa maat ja tappavat heidät aina lapsista ja naisista alkaen.
- Anonyymi
Pääseekö siellä kormuuttaan palestiinalaisia?
- Anonyymi
Israel on joutunut terroristieb hyökkäyksen kohteeksi. Kommunistit vihaavat Israelia.
- Anonyymi
Ulkominieteriö ei varmasti suosittele israeliin menoa. Kysyppä Karmel yhdistyksestä onko kibbutseilla edes tilaa voluntaareille. Itse olin 1976. Nyt en menisi sodan ja muiden syiden vuoksi.
- Anonyymi
Kokkolasta voi ehkä löytyä se on vähän samalainen raamattukaupunki kuin Seinäjoki
- Anonyymi
Onko kibbutsit tulleet taas muotiin?
- Anonyymi
Ei minun tietääkseni. Olivat viimeksi muodissa 70-luvulla.
- Anonyymi
Uskallatko mennä sinne sotaisaan Israeliin?
- Anonyymi
Voisi ehkä harkita
- Anonyymi
Harvinaista nykyään , mutta varmaan sellaiakin löytyy. Somea vaan plaraamaan.
- Anonyymi
Kapernaumista ja Jerikosta voisi löytyä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 263238
- 721580
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa801129Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1451052- 45941
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45888- 61882
Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171862- 42836
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis139775