Tietääkö joku?
Minä en löydä mitään eroa näiden välillä.
Mistä asioista evlut kirkko ja Seta ovat erimieltä?
25
263
Vastaukset
- Anonyymi
Toimintasuunnitelmat ovat lähes identtiset.
- Anonyymi
Jep, näin on
- Anonyymi
En löytänyt EvLut kirkon toimintasuunnitelmaa. Eri seurakuntien toimintasuunnitelmia kylläkin. Voisitko siis laittaa linkin koko EvLut kirkon toimintasuunnitelmaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En löytänyt EvLut kirkon toimintasuunnitelmaa. Eri seurakuntien toimintasuunnitelmia kylläkin. Voisitko siis laittaa linkin koko EvLut kirkon toimintasuunnitelmaan?
Näkeehän sen silmillä kun alttarilla liehuu sateenkaariliput ympäri maan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anonyymi varmaan tarkoitti toimintasuunnitelmalla sitä, että kirkko ja Seta tekee käytännössä samoja asioita, kuten Prideä ja yleistä seksivähemmistöjen kannatusta. Kirkon oppihan on voimakkaasti homo yms.-kielteinen ja tuomitsee sen jyrkin sanoin.
- Anonyymi
Se on hyvä, jos ovat samaa mieltä.
- Anonyymi
Miten niin?
- Anonyymi
Uuden, tieteen vastaisen sukupuoliopin mukaisista alaikäisten hormonihoidoista.
- Anonyymi
Todennäköisesti eutanasiasta, jolle Setanlaisissa porukoissa on laaja kannatus
https://evl.fi/uutishuone/pinnalla-nyt/eutanasia/ - Anonyymi
kumpikin ovat ääri liberaaleja 🤣 toista oli ennen
- Anonyymi
Kysyttiin mistä ovat erimieltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kysyttiin mistä ovat erimieltä.
Ei ole mitään mistä olisivat erimielisiä.
- Anonyymi
Ei niillä ole erimielisyyttä mistään.
- Anonyymi
Yhä edelleen odotan linkkiä EvLutin toimintakertomukseen, jotta voisin itse verrata sitä Setan vastaavaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yhä edelleen odotan linkkiä EvLutin toimintakertomukseen, jotta voisin itse verrata sitä Setan vastaavaan.
Ovat identtiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ovat identtiset.
Ikävä kyllä niin ovat.
- Anonyymi
Ei sellaista ole
- Anonyymi
Ei sellaista asiaa olekaan
- Anonyymi
Miksi toistat samaa muutaman tunnin tai jo 10 minuutin sisään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi toistat samaa muutaman tunnin tai jo 10 minuutin sisään?
Eihän toista.
- Anonyymi
Kirkon mielessä on yliluonnollisia asioita, joita Setan mielessä ei ole. Kirkossa ei ole yhtenäistä kantaa kaikkiin sukupuolisen tasa-arvon asioihin.
- Anonyymi
Kerro tarkemmin,
Anonyymi kirjoitti:
Kerro tarkemmin,
Missä kohtaa SETA sanoo, että ihminen voi "herätä kuolleista"? Missä kohtaa SETA sanoo, että jumalanne loi kaiken alun? Missä kohtaa SETA sanoo, että kuoleman jälkeen päästää taivaaseen? Etsitkö nämä kohdat SETAn toimitasuunnitelmasta, kun minä - eikä kukaan muukaan - niitä ole löytänyt...
https://seta.fi/ihmisoikeudet/poliittiset-ohjelmat/
PS. Eipä silti, en minä löytänyt edes kirkon toimintasuunnitelmaa mistään.- Anonyymi
Mistänäitäoikeintulee kirjoitti:
Missä kohtaa SETA sanoo, että ihminen voi "herätä kuolleista"? Missä kohtaa SETA sanoo, että jumalanne loi kaiken alun? Missä kohtaa SETA sanoo, että kuoleman jälkeen päästää taivaaseen? Etsitkö nämä kohdat SETAn toimitasuunnitelmasta, kun minä - eikä kukaan muukaan - niitä ole löytänyt...
https://seta.fi/ihmisoikeudet/poliittiset-ohjelmat/
PS. Eipä silti, en minä löytänyt edes kirkon toimintasuunnitelmaa mistään." Etsitkö nämä kohdat SETAn toimitasuunnitelmasta, kun minä - eikä kukaan muukaan - niitä ole löytänyt..."
Eikö äly riitä ymmärtämään mitä sanottiin? Anonyymi kirjoitti:
" Etsitkö nämä kohdat SETAn toimitasuunnitelmasta, kun minä - eikä kukaan muukaan - niitä ole löytänyt..."
Eikö äly riitä ymmärtämään mitä sanottiin?Seta on seksuaalisten vähemmistöjen edustaja, kirkko lähinnä uskovien.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod225214- 254378
- 272501
- 342264
- 372008
- 151918
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191607- 121531
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons211267Kerranki asiat oikein
Ilkka ja muut pienpuolueeet...teitte hyvän työn kun valitsitte pätevän henkilön virkaan eikä kepulle passelia!! Jatkakaa101184