https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/tt/b80ea2ff-da18-48d2-ae6d-db78ddc52f2a?ref=ampparit:bd02
näillä mennään
Miksi eurooppa on näin köyhä? dacia myyntiykkönen taas
14
216
Vastaukset
- Anonyymi
Onko sinulla varaa edes uuteen Daciaan?
Elämme epävarmoja aikoja talouden, rauhan ja autojen tulevan tekniikan ja määräysten epävarmuudessa ja nuo kaikki vaikuttaa ihmisten ostokäyttäytymiseen.- Anonyymi
50000e skoda on hyvä valinta-uusi akkukin maksaa vain 30000e?
googlaa= Jesse Haapala
- Anonyymi
Ihmiset ovat viisaita euroopassa. Siksi dacia, renault clio ja peugeot 208 myy hyvin.
Siellä ihmiset tietävät millä kannattaa ajaa.
Suomessa ostetaan ihan turhan kalliita ja isoja autoja.
Vähempikin riittää. Onneksi nyt lama opettaa Suomalaiset. - Anonyymi
Jokainen ostaa sen kokoisen kärryn johon on varaa ja jossa selkä ei kipeydy pit-känkään matkan aikana.
Lisäksi on hyvä, mikäli auton äänimaailma on sellainen, että moottoritieno-
peuksissakin voi autossa ääntä korottamatta keskustella.
Kyllä minä nyt eläkkeellä - kun ajoja on vähemmän - jonkun uuden Dacian hyvin-
kin voisin ostaa, sillä minulla on jo 15 vuoden aikana ollut kolme 520 E60/E61 ja kaksi MB - E:tä, W211 ja S212.
Sitä ennen oli yhdeksän Opelia.
Se Dacia olisi 20. autoni.
Rupeaisiko joku kenties pihalla kysymään, miten noin olen köyhtynyt.
Ajokilometrejä on 1,5M. - Anonyymi
Ei ole kovin halpa Dacia enää. Ennen sen sai alle kympillä mutta nyt saa maksaa saman mitä muistakin. Se oli hyvä kauppa se kympin Dacia. Tuttu osti sellaisen ja myi pois kuudella vuosi sitten. Ei ollut paljoa arvo alentunut.
- Anonyymi
Mihin suomessa tarvitsee bmw mercedes tai volvo autoja. Ei mihinkään.
Ostaa mieluummin dacian. Siinä on vilkutkin. - Anonyymi
EU on rampa ankka.
- Anonyymi
asdafs
- Anonyymi
En ymmärrä, miksi rahansa pitäisi sijoittaa johonkin arvonsa nopeasti
menettävään ulkokuoreen?!
Kysymys ei siis ole suurista tuloista, vaan pienistä menoista.
Jos joku Dacia - siis mikä tahansa niistä - riittää omiin tarpeisiin, miksi
rahaa pitäisi sijoittaa enermmän?
Voihan sen säästyneen rahan käyttää johonkin muuhun. - Anonyymi
Itse ostin juuri Dacian. Katsoin mikä on paras vastine rahalle ja ostin Dacian vm. 2020. Olen todella tyytyväinen. Renault se on osiltaan. Eli samaa konsernia kun mb.
- Anonyymi
Renault ainakin ollut Ranskan valtion omistuksessa eikä sillä ole sopimuksia muiden ranskalaisautojen kanssa.
Se, että Renaultin valmistamia bensiini- ja dieselmoottoreita käytetään tai on käytetty muutamissa pienemmän luokan mersumalleissa, ei tee siitä Daimler-Benzin tytäryhtiötä.
Kysymys on vain moottorien suunnittelu- ja valmistuskustannuksista, jotka massatuotannossa alenevat.
Renault on vain suuri tunnettu eurooppalainen moottorien valmistaja ja
Daimler on nähnyt hyväksi käyttää niitä omissa malleissaan. - Anonyymi
Tätä dacian moottoria käytetään useassa mb mallissa myös pakettiautoissa.
Ei se voi olla kovin huono. - Anonyymi
Aika monessa renault dacia moottori
https://www.quora.com/Which-Mercedes-models-use-Renault-engine - Anonyymi
Euroopassa ovat viisaita ostaa sellaisen mihin ei tarvitse ottaa lainaa ja maksaa korkokuluja pienet kolhut ei ota pattiin niin kuin jos olisi kallis velka auto eikä siellä määritellä ihmistä auton mukaan ja Dacioissa hinta pysyy paremmin kuin kalliimmissa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko852197- 431790
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!721544- 761326
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon261194- 771181
- 481173
- 591071
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai381004- 37953