Hei typerä palstaselaaja,miksi keksit tyhmästi käydä täällä?!...

Voiko Jehovan Todistaja Saatanan Valehtelija seurakunnasta pyytää seuraa kyllä?!?! vai ei?!?! vasta kun suostut kuolemaan kasteelle niinkö?!?!
Kun kävin tänään kokouksessa oli taas niin hyödyttömän tyytymätön olo, kukaan ei välittänyt alussa eikä lopussa.
Lapset ja nuoret täysin on eksyneitä kun ei ole minua löytänyt ja vanhukset paasaa tuhatta ja sataa menetettyä siementään, keksi keski ikäistä ei olekaan ja alkaa ihmiset jopa suuttua kovinkin minun seurasta.
Mikään ei tunnu korjaantuvan, vaikka antaisit triljoona euroa tai tuottaisit rahaa Marssista, ihan hyödytön maailma. Muistattehan että tämä oli tuntemattoman saatanan maailma. No ei kun todistamaan valehdellen sitten jos teillä älyä vielä on?!
Eihän aivottomien paviaanien tarvitse ajatella tämä oli jo murhan himoinen saatanan maailma, olen hyvin pettynyt. ystävä aika meni jo ohi.
Minua kartettiin jo 18 vuotiaana ja sitä ennen on ollut hyvin huonoa ja huonoa hyvää seuraa, eikö Jehovan todistajilla ollutkaan mitään todisteita sukulaisteni olemassa olosta?! Kyllä vai ei?!

6

208

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Lääkkeet ei toimi!

• Anonyymi

Eiväthän ne koskaan toimikaan. Harhaluulo.

• älä valita anonyymi, kiusaa huonompiasi ja mene karttamaan vanhempiasi muualle.

• Anonyymi

Vanhempani ovat jo kuolleet

• Anonyymi

Pakkopaita on aina toiminut!
        Pirautan osastolle... Pakkaa laukkusi!

• Soita ensin valehtelijoille joiden seurassa sinä olet, poliisi ja psykiatria on tehnyt tähän mennessä miljoonia rikoksia ,he eivät ole saaneet yhtään rikosta anteeksi minulta.
      Nuorisojärjestöt eivät Martti Ahtisaaresta asti ole kunnioittaneet minua,te petitte minut ja se tulkoon todellisuuteen siinä, psykiatria pitää poistaa maailmasta, se on minun ensimmäinen toiveeni, mitä olen edes kuullut Jehovasta.

Loukkautuminen on typerää. Loukkaannu omaan teepaitaasi, tuntematon kaunasi tulkoon Jehovan rangaistavaksi päivänpaisteessa.
      psykiatria tulkoon todistetuksi todelliseksi valheeksi, ihmiset eivät saa tarvita kukaan psykiatriaa!?!? Olette hulluja ketkä puhutte itseänne vastaan! Miten teitä salaa toimivia voisi rangaista?! Minä haluan rankaista teitä ketkä olette kiduttaneet minua. Te valehtelette ketkä väitätte mitään myrkyistä hyvää?!?!
      Milloin suostutte uskomaan Jehovan kirouksen teistä?!?!
      Aikaa on kulunut liikaa jolloin Ihminen on hallinnut toista ihmistä hänen onnettomuudekseen, ilman oikeaa hallitsemista.
      Suotta te salaa toimitte yhteiskunnan perkeleen lähetit! , mikään ei ihmisiä tälläisessä yhteiskunnassa yhdistä toisiin tuolla tavalla!...

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      148
      6267
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      46
      1705
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1354
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      45
      1008
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      320
      991
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      45
      903
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      889
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      866
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      857
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      845
    Aihe