Jumala näyttää tältä

Jumalan väitetään luoneen ihmisen omaksi kuvakseen. En siis yhtään ihmettele, miksi hän ei halua näyttää naamaansa, koska hän on niiin prrrrrkeleen ruma. Kukapa Prrrrkeleeltä haluaisi näyttääkään :O

30

477

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Saatana on Jumalan toinen minä.
      Siksi ihmiset ovat niin ssssssssssssssaatanan rumia.

      • Joo. Mikään ei muuten voisi selittää sitä, että pahaa ja rumaa sattuu, vaikka kaikkihallitseva pomo leikkii hyvää. Toinen järkevämpi selitys tietysti on, että Jumalaa ei ole ja siksi pahaa ja rumaa sattuu väkisinkin.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Joo. Mikään ei muuten voisi selittää sitä, että pahaa ja rumaa sattuu, vaikka kaikkihallitseva pomo leikkii hyvää. Toinen järkevämpi selitys tietysti on, että Jumalaa ei ole ja siksi pahaa ja rumaa sattuu väkisinkin.

        Lääkkeetömyys näkyy!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lääkkeetömyys näkyy!

        Ota sitten lääkkeesi!


    • Anonyymi

      jumala näyttää mongoloidilta

      • Niinpä. Pakkohan sen on olla niin.


      • Anonyymi
        siino kirjoitti:

        Niinpä. Pakkohan sen on olla niin.

        Siksi ateistina en voi palvoa keksittyä totuutta , kuten osmoa 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siksi ateistina en voi palvoa keksittyä totuutta , kuten osmoa 🤔

        Tiedän liikaa kaikesta ja ominaisuuksista 🤣


    • Anonyymi

      Miksi täällä kaikki ateistit kommentoi ilman lääkkeitä

      • Anonyymi

        No siks kun lääkitystä tarvitsee vain se harhainen hihhuli!


      • Anonyymi

        Muista ottaa vastamyrkkyä saatanaharhoihisi! Sitä syankaliumia!


    • Anonyymi

      Jumalan väitetään luoneen ihmisen omaksi kuvakseen. ####
      Mitä tämä lause tarkoittaa?
      Ateistit ovat sana sokeita, se on todettu moneen kertaan

      • Anonyymi

        Sinulla se sana sokeus on todettavissa, koska et näe sanasokeutta.
        Sinulla on jeesjeeslukilukihäiriö! Ja aivosi eivät toimi!


    • Anonyymi

      Jumala on näkymätön henki. Jos sellainen taikoisi itselleen omakuvan, se olisi näkymätön mies. Apinalta näyttävä ihminen ei siis voi olla Jumalan luomus. Sitä paitsi on outoa, ettei edes tuota Jumalan näkymätöntä henkeäkään ole missään.

    • Anonyymi

      Huom! Rukoile, ennen kuin tulet hihhuli-lääkärille. Jumalan Vastaanotot vain ajanvarauksella. (ikuisuuden)

      • Mielikusetus ei avaa sinulle aikoja mistään kuoltuasi.


    • Anonyymi

      "Jumalan väitetään luoneen ihmisen omaksi kuvakseen. "

      Todellisuudessa se oli juurikin päin vastoin. Ihminen keksi itsensä kaltaisia jumalia, kun ei mielikuvitus riittänyt parempaan.

      • Totta. Ennen vanhaan hyvää jumalien keksimisen aikaan ei vielä mielikuvitus laukannut kovin kummoisesti.


    • Anonyymi

      Tietääkö ateisti mikä on Jumalan sormi?

      • Onko Jumala siis kädellinen kuten apina?


    • Anonyymi

      Ateistin kireä ja katkera, synnin tylsistyttämä naama ei anna tähän asiaan paljonkaan selvyyttä.

      Ateismi ankeuttaa uhrinsa elämän !

      😒😠😡😫 <--- Ateistin pärstäkertoimia

      • Anonyymi

        Katsohan SIINO kovan ryyppyreissusi jälkeen aamulla peilistä krapulan runtelemaa jumalattoman ateistijätkän naamaasi, niin näet miten ateismi ankeuttaa uhrinsa elämän. 🤮


      • No eipä ole uskovaisuus sinua ainakaan ihanaksi tehnyt!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katsohan SIINO kovan ryyppyreissusi jälkeen aamulla peilistä krapulan runtelemaa jumalattoman ateistijätkän naamaasi, niin näet miten ateismi ankeuttaa uhrinsa elämän. 🤮

        Olen raitis! Uskovaisuus näköjään ankeuttaa teikäläisiä pahasti.


    • Anonyymi

      "En siis yhtään ihmettele, miksi hän ei halua näyttää naamaansa, koska hän on niiin prrrrrkeleen ruma."

      Ikävää ajatella jotain jonkun ulkonäön perusteella.

      Siino, pystyt parempaan!

      • Kaikkien apinanaamojen jälkeen ei pysty sanomaan kenestäkään parempaa.
        Jumala ei edelleenkään kehtaa rumaa naamaansa näyttää.


    • Anonyymi
      • Samanlainen hirviö sinäkin olet, kun rehellisen kriittisesti katsot muka ihanaa naamaasi peilistä. Siitä on teistiämmän kauneus eilistä.


    • Anonyymi

      Ihminen loi jumalan omaksi kuvakseen.

      • Tuo on kyllä täysin totta. Siinä se selitys yhdennäköisyydelle.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe