..kuuntelinpa Bananaramaa.. onpa kyllä aika julma kesä.. nyt soi maggie reillyn every time we touch..
jaahas nyt mun pitäis saada jostain silinterihattu.. tai sitten jotenkin itse väsätä semmonen.. miten se onnistuis?
cruel summer
4
391
Vastaukset
- Dr.Swan
Tiimarista mustaa kartonkia ja siitä vaan pyöräytät itsellesi sopivan.Muista laittaa kuminauha ettei tuuli vie silinteriä mennessäään!
Ihan kiva kesän juhliin!
Ajattelitko ryhtyä Juho-Juhlamieheksi?..ajattelin alkaa vampyyripervokiks joka herää kylmästä perunakellarista ja alkaa bilettää huomenna.. hähää
meinasin tehdä kyllä ihan kestävän silinterin jonka päälle pistän mustaa nahkaa.. hähää..
- Nameless[n]
Käy katsomassa hattuliikkeistä tai pukuliikkeistä (jostain voi onnata, tuskin dressmanista sentään) mutta no, kirppikset on aika jees paikka myöskin. Itse ostin kirppikseltä ja kaverini tilasi jostain naamiaisasuliikkeestä.
Kirpparilta tosin löytyi hyvin hyvällä tuurilla, joten joku naamiaisliike voisi olla osuva paikka. Turussa esim. liike punanaamio.
Nettikauppakin on hyvä ratkaisu.
Etsivä löytää ellei tosissaan halua alkaa askartelemaan :D, lykkyä pyttyyn ja löytöjä - .
..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa782977Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun182957- 612934
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2832212- 412122
- 542101
Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211321- 421190
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo51163Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.991057