..kuuntelinpa Bananaramaa.. onpa kyllä aika julma kesä.. nyt soi maggie reillyn every time we touch..
jaahas nyt mun pitäis saada jostain silinterihattu.. tai sitten jotenkin itse väsätä semmonen.. miten se onnistuis?
cruel summer
4
404
Vastaukset
- Dr.Swan
Tiimarista mustaa kartonkia ja siitä vaan pyöräytät itsellesi sopivan.Muista laittaa kuminauha ettei tuuli vie silinteriä mennessäään!
Ihan kiva kesän juhliin!
Ajattelitko ryhtyä Juho-Juhlamieheksi?..ajattelin alkaa vampyyripervokiks joka herää kylmästä perunakellarista ja alkaa bilettää huomenna.. hähää
meinasin tehdä kyllä ihan kestävän silinterin jonka päälle pistän mustaa nahkaa.. hähää..
- Nameless[n]
Käy katsomassa hattuliikkeistä tai pukuliikkeistä (jostain voi onnata, tuskin dressmanista sentään) mutta no, kirppikset on aika jees paikka myöskin. Itse ostin kirppikseltä ja kaverini tilasi jostain naamiaisasuliikkeestä.
Kirpparilta tosin löytyi hyvin hyvällä tuurilla, joten joku naamiaisliike voisi olla osuva paikka. Turussa esim. liike punanaamio.
Nettikauppakin on hyvä ratkaisu.
Etsivä löytää ellei tosissaan halua alkaa askartelemaan :D, lykkyä pyttyyn ja löytöjä - .
..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934- 95932
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25887Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat293770- 95748
- 109656
- 34648
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet134579