Ei muista sanoneensa Trumppia diktaattoriksi.
Ylisti Starmerin vaimon kauneutta ja ihanuutta.
Trump puhuu paljon toissijaisia asioita.Tyyliin
Putin taikka Kiinan Xi mahtavia kavereita.
Käyttää valtavasti aikaa turhanpäiväìseen
smalltalkkiin.Yrittää ohittaa varsinaiset asia
kysymykset kun niitä ei oikein ymmärrä?
Trumpilla muistiongelmia?
14
167
Vastaukset
- Anonyymi
Narsistihan unohtaakin kaikki omat ”’lipsahduksensa’.”.
- Anonyymi
Ja lähde on joku iltapaska?
- Anonyymi
Anonyymi
2025-02-27 21:44:27
🎵 "Totuus tekee välillä kipeää" 🎵 - Anonyymi
Ainoa lähde
- Anonyymi
Sen verran hourailee ettei tuohon enää auta lääkitys. Ei jatkoon
- Anonyymi
Xw46 kirjoitti:
Kuten olen todennut, en usko Trumpin kykenevän hoitamaan kauttaan loppuun.
Mitä sitten?
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sitten?
Niin. Mitäpä sitten...
Sen jälkeen näemme, millainen on Trumpin seuraaja.- Anonyymi
Xw46 kirjoitti:
Kuten olen todennut, en usko Trumpin kykenevän hoitamaan kauttaan loppuun.
Xw46
2025-02-27 21:55:22
Eri mieltä!
Itse en uskoi Trumpin kykenevän saavuttamaan edes virkakautensa puoliväliä. Jo nyt muutamien viikkojen jälkeen on jopa republikaanileiristä alkanut kuulumaan kitkeriä arvosteluja Trumpin holtittomasta topiminnasta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Xw46
Eri mieltä!
Itse en uskoi Trumpin kykenevän saavuttamaan edes virkakautensa puoliväliä. Jo nyt muutamien viikkojen jälkeen on jopa republikaanileiristä alkanut kuulumaan kitkeriä arvosteluja Trumpin holtittomasta topiminnasta.Kykenihän se edellinenkin muumio hoitaan koko kautensa. Sehän enimmäkseen nukkui kaikissa tärkeissä kokouksissa.
Keulakuviahan nuo on ja julkinen esiintyminen ja sitten taustalla hierotut sopimukset 2 eri asiaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Xw46
Eri mieltä!
Itse en uskoi Trumpin kykenevän saavuttamaan edes virkakautensa puoliväliä. Jo nyt muutamien viikkojen jälkeen on jopa republikaanileiristä alkanut kuulumaan kitkeriä arvosteluja Trumpin holtittomasta topiminnasta.Kyllä, jokaiselta tulee arvosteluja joilta on mennyt NED, USAID tai joku muu lypsylehmä.
- Anonyymi
> Trumpilla muistiongelmia?
>
> Ei muista sanoneensa Trumppia diktaattoriksi.
Minullakin, nuorella miehellä pätkii nyt tässä kohtaa. Minäkään en muista että Trump olisi väittänyt Trumpia diktaattoriksi. - Anonyymi
Seniili-Donald ei muista mittään.
- Anonyymi
Ei kai Trump sano itseään diktaattoriksi 🤔
Osaatko muuten kirjoittaa nimesi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 512297
- 1052134
- 432125
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4411712- 251625
Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna201462- 151366
- 1081244
Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61084Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam371041